Door zware endometriose raakte ik niet zwanger, waren ruim 7 jaar bezig, zonder mm, doordat we al 2 kids hebben (nu 13 en 11). Ik had me er dit jaar bij neergelegd, ik viel 25 kilo af, net aangenomen interne hogere functie (proeftijd) gelukkig wel vast contract. Ik voelde me al weken anders, moe, misselijk. Tot eergisteren, ik zag dat mijn tepels nog bruiner waren (zijn ze van nature al) dus ik schrok..alles bij elkaar optellend , misselijk pijnlijke borsten (dacht komt vast weer menstruatie aan, bij mij zeer onregelmatig) en veel plassen toch een test gedaan vanmiddag ...ZWANGER!!!! DIkke knalstreep binnen 15 seconden. Geen tuurstreepjes Ik heb vanmiddag direct een digi test erachter aan gegooid, 2-3 weken zwanger Dokter gebeld: mocht ivm voorgeschiedenis direct komen, dinsdag echo Zo spannend!!!! Hoe lang? Gezond? Ik ben 37
Wat leuk! Gefeliciteerd. 37 valt wel mee vind ik. En ik ben zelf ook een nakomertje. Heel leuk zo'n grote broer en zus
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Pas goed op jezelf en geniet er maar lekker van. Warme groet,