Hier ook een derde op komst met maar 3 slaapkamers. De baby gaat sowieso de eerste maanden bij ons op de kamer en daarna zien we wel. We kunnen altijd wat uitproberen en zien wel wat de beste combi is voor het delen van een kamer.
pff geen idee, maar zijn geen hele grote kamers, vooral omdat alles schuin is, maar de jongens hebben een stapelbed dat 3 hoog is en de meiden hebben ook een stapelbed als de commode straks weg is bij de meiden is er nog ruimte voor een kast en een bureau. Bij de jongens staat het vrij vol,maar die hebben al het speelgoed op hun kamer en willen we in de toekomst wel groter maken door het balkon bij de kamer te betrekken.
Wij hebben maar twee slaapkamers en onze drie meiden slapen bij elkaar in een kamer. We hebben een stapelbed van drie hoog, hier liggen nu de oudste twee in. Als de kleinste (2 jaar) groot genoeg is schuiven ze allemaal een verdieping op . Het gaat allemaal prima, het is maar net wat ze gewend zijn. Ze gaanallemaal tegelijk naar bed en houden elkaar maar zelden wakker. Als wij het over verhuizen hebben beginnen ze al te piepen dat ze bij elkaar willen blijven slapen. Of het door het bij elkaar slapen komt of niet; je merkt wel dat ze super close zijn. En dat als drie jonge zusjes maakt mij super trots!!
Wij hebben slechts één kleine slaapkamer en slapen er nu met ons vijven, lekker gezellig!! Binnekort hebben we verbouwd en dan zal er 1 kamertje voor de oudste 2 samen zijn en slapen wij met de baby in onze kamer.
Haha ik krijg rammelende eierstokken van deze reacties. Zo van oooh er past er nog wel 1 bij Ik hou mij wel in omdat ik een dreumes + baby pittig genoeg vind. Maar toch