kan ik de innesteling hebben gevoeld??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tante bep, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tante bep

tante bep Lid

25 jan 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb het idee dat ik de innesteling heb gevoeld, zou dit mogelijk kunnen zijn?
    Ik ben gisteren flauw gevallen op mn werk, zomaar uit t niets!
    Ik heb vandaag best wel wat menstruatie krampen, terwijl ik pas in t weekend ongesteld moet worden en ook had ik 2 lichtroze druppels op mn toiletpapier.
    Ik zelf heb het gevoel dat het raak is deze keer, maar ik heb al 2 misgelopen zwangerschappen gehad, dus durf dit moeilijk te geloven...
    Kan iemand mij zeggen of dit bekend over komt?!

Groetjes tante Bep

2. judibi

judibi Bekend lid

hoi tante bep:)
    ik weet natuurlijk niet of jij de innestelling hebt gevoeld, dat zal pas blijken als je een positieve test hebt!
    wat ik merkte vier dagen voor nod, was dat ik ineens 's avonds gemene buikpijn kreeg, gelijk misselijk en naar. ik dacht dat ik een virus te pakken had, maar op nod een positieve test:D of het de innestelling was, weet ik niet...
    ik hoop voor jou dat je het weekend een mooie positieve test hebt! en dan natuurlijk ook een beeb die bij jullie mag blijven:)

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik had 5 dagen na mijn eisprong ineens een hele vreemde buikpijn..
    Het duurde maar 5min maar het voelde alsof iemand heel hard in mijn baarmoeder kneep..
    Nadat het na 5min over was heb ik nergens meer last van gehad..
    En nu blijk ik zwanger te zijn dus ik verdenk die buikpijn op innestelingspijn

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb de innesteling van mijn zoon heel duidelijk gevoeld. Dacht dat het niet raak was, want voelde niks. En toen ik 's avonds op de bank zat, kreeg ik opeens steken in mijn buik en werd ik helemaal draaierig. Dat gevoel, die draaierigheid en misselijkheid ging pas weg toen hij geboren was ;)

5. SannyN

SannyN Lid

22 jan 2011
    32
    0
    0
    Ik heb het gevoeld, anderhalve week geleden op zaterdag. Ineens vanuit het niets zo vreselijk veel buikpijn en ik dacht nog als dit de pijn is van een miskraam, dan is dat nu. Ik wistniet meer hoe ik moest gaan zitten. Was in bad geweest, kruik op mijn buik, thee.....niks hielp. Omdat ik zoveel buikpijn had werd ik enorm misselijk:S Die woensdag testte ik positief:) Dus volgens mij was dat inderdaad de innesteling

Deel Deze Pagina