Hallo allemaal.. ik ben drie dagen overtijd. . Heb ma ochtend een sensitest midstream gedaan die licht positief was en dinsdag en vanmiddag een test die negatief was... maar nog geen menstruatie pfff Iemand ideeën? ? Gr mamaan
Oeh...hier twee dagen overtijd en een licht positieve test. Ik test vrijdag weer. Zolang je niet ongi bent zou ik de moed erin houden! Houd me op de hoogte! Spannend
Jaa ik word er gek van.. heb maandag met ochtend urine gedaan en gister en vandaag met middag urine? Heb wel wat kramp maar thats it... en jij?
Ik heb gisteren met ochtend urine gedaan. Ik zou het als ik jou was wel met ochtend urine doen omdat dan de concentratie van het hormoon hoger is... Ik heb verder niet veel symptomen. Vooral erg moe en koud. Beetje rommelende buik.
Ik was 6 dagen overtijd en toen kreeg ik pas een licht tuurstreepje.. Nu 2 dagen later zijn de testen steeds donkerder geworden en ben ik zwanger! Het kan dus zeker nog!! Misschien je eisprong iets later geweest? Erg hé die onzekerheid..
Hihi ja wordt er gewoon gek van. . Ben ook wel erg ongeduldig. . Las slechte verhalen over de sensitest dus daar twijfel ik ook aan.. hrb nu bij de kruidvat twee voor vijf.. morgen vroeg maar weer proberen. . gefeliciteerd hoor!!
Helaas weer negatief ook met ochtend urine .. Nou laat die rode duivels maar komen dan! Hoe is jou test gegaan ilse?
Ik doe morgenvroeg een test....hmmm deze uitslag maakt mij nu ook onzeker...ik laat het je weten!!! Volgende maand weer een kans!
Nou test gedaan... Weer licht positief.. Wel iets donkerder..zondag maar weer proberen om een duidelijke lijn te krijgen..
Ooh streep is een streep toch !!! Leuk joh!! Is dit jullie eerste kindje? Wij hebben een zoontje van bijna twee! Hier nog niet ongesteld!?!? Liefs
Oooh geen bloed, geeft moed... Mijn vriend heeft al een zoontje van net 6 en mijn vriend is 27... Voor ons samen is dit het eerste kindje. Maar ik heb dus al even kunnen 'oefenen' ben als sinds dat sam 2.5 is bij mijn vriend. Heb je normaal wel rgdlmatige cyclussen? En nu helemaal geen bloed verlies? Want dat klinkt dan wel goed, 5 dagen overtijd.... Anders cb er tegenaan knallen?
Ja normaal een cyclus van 25 dagen!! Ik wacht nog even af.. nog helemaal niks nee! Zelfs geen oud bloed....
Hmm voor jou nog ff afwachten dus... Spannend hoor!!! Wanneer ga je weer testen??? Hou me op de hoogte! Werkse