Gioia vind ik ook prachtig, die naam staat bij ons al jaren op nr. 1 (maar toen kregen we een jongen ). Het zou mij niet uitmaken als de namen van mijn kinderen in een verschillende categorie vallen. Voor een jongen staat Evander op nr. 1. Ons zoontje heet Ilias (een Griekse en Arabische variant van Elia, Elias) en we zijn nog steeds heel blij met die naam. We krijgen er vaak positieve reacties op. Zijn tweede naam is Dante. Eerlijk gezegd vind ik Mats niet zo'n mooie namen (te kort), Matthias vind ik dan weer wel heel mooi. Andere namen die wij mooi vinden (misschien zit er nog een mooie naam voor jullie tussen?): Meisjesnamen: Lavinia Elsa Briseïs Emilia Stella Avani Livana / Levana Isaura Livia Solange Laura Evani Evania Fedra / Phaedra Tullia (toellja) Elysia Elea Elena Vittoria / Victoria Donatella Catarina Aliza Camilla Giuliana Ilana Felisa Gloria Giada (djada) Thalia Jongensnamen: Destan (Destin/Desten) Doran Fedor Fausto Aeneas / Eneas Nathan Matteo Oscar Lysander Idris Daniel Amos Ayron Micah Micha Otis Veel succes!