ik vind Joep een leuke naam, al was mijn eerste gedachte toen ik die naam ooit hoorde: Joep poep. Mijn vriend heeft dit nog en wil het onze zoon niet aandoen om hem zo te noemen. Hij word dan later gepest ermee. Wat vinden jullie?
Ja mee eens! Hoe jammer ook..maar weetje tegenwoordig vinden kinderen toch wel “iets” on bijvoorbeeld mee te pesten..
Nog nooit zo over nagedacht. Ik vind het een normale naam en misschien zal er in de poep en plas fase wel op gerijmd gaan worden, maar kinderen kunnen echt op alles wat bedenken.
Mijn zoon heeft een klasgenoot die zo heet en niemand zegt ooit Joep Poep. Zo kun je bij bijna elke naam wel wat verzinnen. Op Nick of Rik kan ik ook een heel lelijk rijmwoord verzinnen, en ik geloof nooit dat alle Nicken en Rikken in Nederland dat altijd te horen krijgen.
Ken best een aantal joepen in alle leeftijden... dus voor veel ouders is het geen belemmering. Zal mee vallen denk ik. Een van de populairste namen is daan......(banaan.....)
Ja idd, ik zal het bespreken met mijn vriend. Want die vind Guus nog steeds de leukste naam, dus wordt nog lastig.
Joep is super, stoerder dan Guus. Vroeger had ik een Jeroen in de klas en die noemden ze stokbrood.... tja. Ik zie geen verband Wil hiermee alleen maar zeggen dat kinderen toch wel wat vinden..
Leuke naam. Ik had vroeger een klasgenootje met de naam Joep, ik kan me niet herinneren dat hij ooit gepest is met zijn naam.
Leuke naam! Overal valt wel wat op te rijmen, ik zou me daar niet druk om maken. En Joep vind ik ook leuker dan Guus
Ik heb nog nooit bij een Joep aan poep gedacht.. Op elke naam valt wel wat te rijmen. Ik zou me daar niet door tegen laten houden.