Het frustratie-hoekje voor vrouwen zonder geduld!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TieLo, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ziezo... Ik flap het er uit! IK HEB GEEN GEDULD MEER!!!!

Zit nog maar in de derde ronde, maar het klussen verloopt bij ons erg moeizaam! Het is deze ronde pas gelukt om effectief op een positieve ovu-test te klussen en 5DPO ineens ongi-krampen tot 7DPO. Nu ineens een pak minder klachten en ik weet niet meer wat ik moet denken! Ik weet het, ik moet geduld hebben, maar die rondes maken mij én mijn ventje erg prikkelbaar... Nu al 8 dagen niet meer geklust, zo beu ben ik het! Meestal verlang ik hier na een klein weekje al terug naar, maar nu ineens staat mn hoofd nergens nog naar!

Als er nog mensen zijn met frustraties rond zwanger worden... This is the place to be! Ik stel wel voor dat we het beleefd houden :D

2. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Haha je hebt je eigen clubje opgericht??

Ik zoek maar gewoon afleiding! Werkt tot nu toe redelijk... Nog n week tot ik ga testen! (indien ik niet ongi word:))

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha Tielo... ;) je hebt groot gelijk, een kletskouzenhoek is leuk, maar een frustratiehoek op zn tijd is ook niet verkeerd..

Hopelijk niet te veel reacties van mensen die vinden dat jij niet mag klagen in ronde 3 :)

4. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik vind dat ik met een moody echtgenoot alle recht heb om gefrustreerd te zijn! :D Hij is al van maandag zo en ik voel me er niet gelukkiger op worden... stel nu dat ik zwanger ben en hij snauwt me gewoon af... pfft

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Oh hier ook! En dan ook zulke korte ongi's mag ik van geluk spreken! Maar voor het spiraal nooit zo kort! en toen hij eruit ging had ik een 'verlengde' bloeding die zich zeg maar door kon zetten toen ze em eruit haalden dus in die zin was t wel makkelijk een idee te krijgen van mn cyclus en nu op dag 3 is m'n bloed al weer weg! Tampon voor lichte flow eruit trekken sinds vanacht deed meer pijn en zorgde volgens mij voor meer bloed dan dat er nog was! En toch 4 negatieve testen! (omdat m'n flow zo licht was vergeleken met de vorige en van wat ik ken als normaal!) Aargh! En toch maar wachten voor iets van zekerheid!

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik heb het gevoel dat zo'n derde ronden bij velen een kookpunt bereikt, of vergis ik mij nu? ;)

Ik heb zin om vandaag al op kamp te vertrekken, mijn hubby is totaal niet te genieten! Zo stom!!!! :( kan wel janken! puh!

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Volgens mij ook! Toch weer een kwart jaar en de helft van een half jaar! Maar dat is niet fijn! Het is gewoon ook een k*t zomer, he! Die van mij heb ook zulke momenten en heb me vorige week goed laten janken net op de kook van m'n pms vreselijk! Soms kan alleen wat liefde van ons mannetje de pijn verzachten! Hopelijk draait'ie snel bij en wordt 't nog gezellig op kamp :) knuf x

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Heerlijk zo`n frustratie hoekje
    ik doe ook mee :)
    ik zit in ronde 10 vandaag mijn nod
    dus ff spannend daar ik altijd pas laat in de avond ongi word,ik voel nog niks maar de andere 2 x voelde ik ook niks en werd ik alsnog ongi zie handtekening
    voor alle gefrustreerde lekker mee zeuren hier en de moed niet verliezen

9. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jawel ook ik mag mij melden. Wordt soms gek van al dat klussen en ovutesten en vanalles voelen maar toch weer niet zwanger zijn :x
    Soms ben ik wel eens bang dat het niet gaat lukken...
    Maar het allerallerergste vind ik nog die dagen tussen ei en nod... Aaaaarghhh :( :x

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    het wachtbankje is de stomste tijd die er is...die zou ik graag elke ronde overslaan ;) gewoon gelijk weten of het gelukt is of niet, zo niet, gelijk die ongi, zo wel, jeeeej!

ik zit nu in ronde 4, en gefrustreerd gelukkig nog niet, maar ik heb van begin af aan al het gevoel gehad dat het zeker minimaal een halfjaar zou kunnen duren, en ik heb eigenlijk een heel sterk gevoel bij september, waarom weet ik niet :)

misschien helpt t om wat afleiding te zoeken? of het hier lekker van je af te schrijven :)

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hier sluit ik me volledig bij aan!!! Al dat klussen en die testjes doen zorgt al voor wat extra stress... en dan nog eens twee weken wachten! Jeetje, alsof we dat graag doen ofzo! En de mannen zeggen dan doodleuk: 'goh, zo erg is dat toch niet, gewoon niet aan denken'

Mja... *rolling eyes*

12. Bolleke1985

18 jun 2012
    27
    0
    0
    Hoi dames!

Hier nog zo eentje met frustraties! Ronde 6... binnen een weekje ong, want het zal wschl toch weer niet mogen zijn :(
    Ben het wachten ook zo beu... altijd die onzekerheid!!! En de angst dat het NOOIT gaat lukken!
    Aaarrrggghhh!
    In ieder geval wens ik jullie ook nog heel veel succes en duim ik voor jullie mee dat het bij ons allemaal ook snel eens mag gebeuren!!!

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ohh Bolleke niet zo negatief joh! Hopelijk heb je deze maand hardstikke raak geschoten en de hoofdprijs gewonnen! knuf x

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik zit nu in ronde 4 (eind april gestopt met de pil, maar korte cyclus, THANK GOD) en begin het eigenlijk ook zat te worden haha.. Ik vind de eerste twee maanden nog wel leuk "het proberen zwanger te worden" maar daarna mag t wel een x! Ik heb sowieso al een hekel aan wachten :D Maaar, heb me ingesteld dat het wel ff kan duren, dus probeer er niet al teveel mee bezig te zijn... Je moet inderdaad gewoon afleiding zoeken en anders minder op het forum zitten.

Ben benieuwd deze maand... voordat we begonnen zei ik tegen ML, ik word in ronde 4 zwanger dus ben echt benieuwd of mijn gevoel klopt :D

15. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    oh hoop het voor je meis! Ik heb echt het gevoel alsof mijn geduld voor de zoveelste keer op de proef gestelt moet worden hehe ik snap dat hekel aan wachten wel!

16. BellaNoa

Ja dat is met zwanger worden wel hoor, dan word je geduld zeker op de proef gesteld en je wordt ook flink voor de gek gehouden door je lichaam.

Bij de eerste zwangerschap heb ik 9 rondes moeten wachten, toen was het ook echt niet meer leuk!! Was het eindelijk raak, ging het bij 6 weken mis... dacht dat ik gek werd!! :D Gelukkig dat het daarna in de 3e ronde weer raak was, dus ik heb echt veel geduld moeten hebben.

Helaas niks van geleerd, want nu heb ik het nog steeds niet :D

17. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hier ook frustraties.

Ik zit ondertussen al meer dan een half jaar op m'n eerste menstruatie te wachten en ik begin het goed zat te worden...!! :x

18. BellaNoa

Natasje, ooh kan me helemaal voorstellen meid!! Dat lijkt me dan nog frustrerender! Al bij de dok geweest voor pillen ofzo?

19. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    De HA heeft bloed afgenomen en aan de hand daarvan heb ik een doorverwijzing gekregen voor de gyn.

Er was alleen wel bijna twee maanden wachttijd :$ Dus ik moet nou nog meer dan een maand wachten :x

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nou, dan komt er hier toch een.;)
    Ik snap niet zo goed waarom je nu al met ovulatietesten aan de gang gaat.
    Als je nog maar zo kort bezig bent moet het toch nog leuk blijven?
    Ik zou echt zeggen: hup, die ovutesten weg en have fun met je vriend.
    Die ovulatietesten, temperaturen etcetc kan altijd nog.

Deel Deze Pagina