Pas op voor de haaien!! Nee, helaas... wij vieren Kerst gewoon in dit kikkerlandje! Geniet lekker van de zon en de warmte!
Ik ga eind maart, kijk er nu al zo naar uit!! Veel plezier daar, en inderdaad lekker in de zwembaden bljven!
heerlijk, wij zijn afgelopen jaar mei geweest, niet met erst, mijn moeder zit nu wel in egypte maar komt as zondag weer thuis, is erg lekker daar nu zegt ze. Let op voor de haaien.... geniet er van, onze kerst wordt gevierd in Italie!!! (schoonouders) we vertrekken volgende week lekker 1 weekje een beetje vakantie!
ik wou dat ik daar kon zitten met kerst heb het wel gehad met dit steenkoude weer !! veel plezier en geniet ervan
Wat toevallig, vorig jaar zaten mijn vriend en ik met kerst in Egypte, heerlijk warm daar Al was het toen nog de vraag of we uberhaupt Schiphol zouden bereiken. Het sneeuwde toen zo vreselijk veel, openbaar vervoer lag plat, taxi's wilden niet rijden. We waren toen het wachten bij de tramhalte zat en zijn terug naar huis gegaan. We hadden ons er al bij neergelegd dat we niet naar Egypte zouden gaan (en naar ons geld konden fluiten), totdat ik m'n vader nog maar een keer had gebeld of hij ons echt niet kon brengen. Gelukkig zei hij ja Ik wens je veel plezier in het zonnige Egypte!