Wat een spannende tijd zeg, veel succes dan morgen bij de echo! Ik heb dat ook wel eens hoor, dat het spannend is of het niet heel druk wordt. Het zal ook zeker af en toe pittig worden. Maar dat komt vast ook weer goed!
Heyla, Goed hoor,.. een mooi kloppend hartje op een termijn van 8w2d. Er was wel duidelijk te zien dat ik een hematoom heb gehad. Ik kan daar nog een tijdje nabloedingen van krijgen, maar het vruchtje zat goed ingenesteld en de bloeding die mss nu nog kan volgen, zal het vruchtje zeker niet afdrijven. Op naar 16/01 voor de volgende echo en de nipt-test
Hoi dames, hoe gaat het met iedereen? Ik zie dat jullie een Facebook groepje zijn gestart. Ik heb wel een account maar doe daar nooit mee iets mee, dus ik haak helaas niet aan. Ik hoop dat er ook nog af en toe gezellig een berichtje hier wordt geplaatst! Wij hebben vandaag weer een echo gehad! Alles zag er helemaal goed uit! Ik ben echt heel blij en begin nu langzaam er vertrouwen in te krijgen. Ik had verwacht acht weken en twee of drie dagen te zijn, maar ze mat vandaag acht weken en zes dagen. Dus het gaat in ieder geval goed daar binnen voor nu dan. @Juun012 heb jij het de andere kinderen al verteld? @Kinderwens87 oh nee wat verdrietig zeg! Ik hoop dat je vandaag duidelijkheid krijgt ben je echo @HopeSept12 ik zie dat we bijna dezelfde termijn hebben en ik herken heel erg wat je zegt over die miskraam Oh ik begin me trouwens weer behoorlijk slecht te voelen, bij de eerste had ik daar ook heel veel last van. De hele dag en nacht door misselijk soms even een uurtje wat minder. Ik zit nu net tussen twee banen in en binnen acht weken vrij. Aan de ene kant heel fijn aan de andere kant wel jammer want echt een gevoel van vakantie heb ik niet daardoor
Echo gehad, hartje klopt niet meer. Morgen naar de gyn voor een plan van aanpak. Ik ga jullie verlaten dus. Allemaal heel veel geluk en succes met de zwangerschappen!
He wat naar @Kinderwens87 , heel veel sterkte.. Ik heb bij een vroege echo ook slecht nieuws gehad, er was geen leven te zien. Dus ook ik ga de groep verlaten. Iedereen veel geluk!