Hallo mede-zwangeren! Ik ben zo gelukkig! Niet meer de jongste en ernstig ziek geweest, maar toch besloten het avontuur aan te gaan en in no-time zwanger! Ik was vrijdag een week over tijd en deed even tussen neus en lippen door een test en WAT?! Ik was helmaal overrompeld, zat brullend mijn man te bellen. Die was ook zo blij! Maar ik heb nog wel wat vragen en onzekerheden hoor! Zo heb ik al een week lage buikpijn. Net alsof je ongesteld moet worden. En ik moet heel vaak plassen. Verder heb ik last van grotere borsten en tepels. Ik wist wel dat zou gaan gebeuren, maar zo vroeg al? Ik voel me echt anders, zo maf! Nog een vraag: ik weet de conceptiedatum, hoe reken je dan uit wanneer je gaat bevallen? Of reken je standaard 40 weken vanaf de laatste dag van je menstruatie? Nou, ik ga lekker lezen en ik zal vast nog wel wat vragen zo nu en dan. Daag!
Zogelukkig, van harte gefeliciteerd hoor! Ik heb die lage buikpijn ook, maar het voelt anders dan dat je ongesteld moet worden. Je lichaam is nu flink aan het werk om het vruchtje te laten groeien! Hiernaast kun je bij Calculator uitrekenen wanneer je uitgerekend bent. Je rekent altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
Dankjulliewel meiden, veel verse zwangeren hier, haha! Wat een leuke maar rare banner zeg, ik ben nog helemaal geen 5 weken zwanger, maar 3! Maar dat komt dus omdat je 2 weken terugrekent.