Ik ben zwanger van de derde en ik vroeg me af of een derde kindje nu nog sneller komt dan de vorigen? van vele in de omgeving hoor ik dat de derde er vrij snel was. Is dat bij jullie ook zo? Met hoeveel weken ben je bevallen van je derde kindje? en hoe lang heb je erover gedaan? 1e was 24uur precies op de datum geboren 2e is met 38 weken geboren (ingeleid)
1e was 8 dagen te vroeg en ik deed er 13 uur over. 2e op de uitgerekende datum in 50 minuten. 3e 6 dagen te laat en ik deed er 3.5 uur over.
1e is met 38,2 ingeleid omdat mijn vliezen al gebroken waren.. bevalling heeft 3,5 uur geduurd vanaf de 1e explosie in mijn lichaam (weeën opwekkers sloegen ineens aan) tot hij er uiteindelijk ff 3 uur uitkwam.. bij de 2e vanaf 16.00 de weeën in de gaten gehouden die om de 3 kwartier kwamen maar dat ging ineens zo snel dat ik in de auto van de vk stapte met weeën om de minuut, in het ziekenhuis aangekomen vliezen doorgeprikt en mocht ik meepersen en om 22 uur is ze geboren...en 12 uur waren we alweer thuis... bij de 3e ging vergelijkbaar als bij de 2e met dat verschil dat ik al vanaf 31 wkn weeén had en al heel vroeg met 3 cm ontsluiting liep..maar ook zij is op zaterdag geboren nadat ik de hele dag (ook in de super de boer) met weeën liep van om de 20 min. en uiteindelijk zijn om half 8 'savonds mijn vliezen gebroken in het ziekenhuis is ze ff 8 uur geboren, en waren we half 10 alweer thuis...2 prachtbevallingen dus die je iedereen toewenst... dus hier ging het wel degelijk op dat de 2e en 3e veel sneller gingen...
als ik het zo lees kan ik me lol dus nog op met vlotte bevallingen. Op zich niet erg hoor, maar die 1,5uur was wel heeeeeel snel voor mij complete weeenstorm die niet te houden was....
Euhm...ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb ook wel gehoord dat de 3e bevalling zwaarder kan zijn dan de eerste (volgens mij is er hier wel ergens een topic over)... Ik denk dat ook dit weer per persoon verschillend is
hoi hoi. eerste 1 dag na datum,5 en 1/2 uur. tweede 18 dagen na datum, 1 en 1/2 uur. derde 16 dagen voor datum 3 en 1/2 uur. groetjes diana
1e heb ik er 7uurtjes over gedaan en op de uitgrekende dag 2e ruim 36uur en 3wkn en 4 dgn te vroeg 3e 2uurtjes over gedaan en werd met 40wkn en 1 dag geboren
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik ben wel het derde kind van mijn moeder. Als ik haar verhaal hoor, heb ze er bij mij langer over gedaan en was het ook zwaarder. Terwijl ze allemaal dachten dat de bevalling makkelijk en soepel zou verlopen omdat ik immers het derde kindje was. Helaas pindakaas voor mijn moeder Denk dat je niet echt een standaard heb waar je jezelf aan kan vasthouden..hopelijk gaat het bij jou wel allemaal goed en snel!
1e 12 uurtjes en geboren met ruim 39 wkn 2e 5.5 uur en geboren met 40 wkn en 2 dgn 3e 7 uurtjes en geboren met 39 wkn en 1 dag mijn 3e bevalling was ook de zwaarste van allemaal
hmm heel verschillen dus allemaal, we zien het ook wel, je kan er toch geen knoop aanzetten hoe het zal gaan. Maar wel apart dat de een heeel vlot is met de derde en de ander weer zwaar heeft.
1e met 4 uur 2e met 2 uur 3e met 3 uur Maar m'n derde was het zwaarst! Heb ook flink naweeen gehad helaas!