Hoi allemaal, Gevoelige tepels komen natuurlijk veel voor bij zwangere vrouwen, maar eigenlijk geen last van. Maar sinds enkele weken heb ik bij het naar bed gaan en bij het uitlaten van de honden zulke zere tepels en ook het gebied eromheen is pijnlijk. Het is net of iemand er ijsblokjes op legt. Ik heb het ook, ondanks dat ik bv meerdere lagen kleding aan heb. Morgen moet ik ook naar de Vk en zal ik het vragen, maar herkent iemand dit? En zo ja, wat heb je er tegen gedaan?
Ik herken het helemaal. Hier vooral einde van de avond en 's nachts last. Soms zo erg dat ik niet op mijn buik of zelfs zij kan liggen. Ik ben er nog niet achter wat ik ertegen kan doen
ik had daar bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg last van en idd ook dat ik er bijna niet op liggen kon mij was toen aangeraden dat ik er een warme doek op moest leggen zodat ze lekker warm en ontspannen bleven dat heb ik toen gedaan en toen ging het een stuk beter evengoed nog wel gevoelig maar in ieder geval een heel stuk beter kon er ook beter van slapen