Dank je! Het ziet ernaar uit dat we deze week ons huis echt te koop gaan zetten. Zo spannend! Gister nog ergens gaan kijken, liepen per toeval tegenaan. Een vriend van m`n broer verkoopt zijn huis en dat is ongeveer wat we zoeken (wat meer woonoppervlakte en mogelijkheid tot 4 slaapkamers). Ligging etc was leuk/goed, maar in huis moest er een stuk meer gedaan worden dan verwacht. Dus we denken er even over na. Vrijdag bezichtiging van een huis wat ons heel erg aanspreekt, dus daar ben ik erg benieuwd naar Dank je voor de tip Psychologische hulp heeft me enorm geholpen, hopelijk heb jij er ook zo`n baat bij. Heel veel sterkte nog! X Spannende dagen voor de dames op het wachtbankje, ik duim voor jullie!! Van harte gefeliciteerd!!!
@Soto leuk zeg spannend. Ben benieuwd. @Marinda. Gefeliciteerd, zie echt een streepje. Hier 9 dpo of 8, maar voel ook helemaal niks hoor. Nog minder dan de voorgaande maanden. Moet zeggen dat ik ook geen testdrang heb eigenlijk. Denk dat ik het deze keer hewoon afwacht tot maandag. Xx
Oké stom stom op 8dpo met middagurine en pas na 20 min gekeken omdat ik toch dacht dat het niets was. Al spijt toen ik het deed .. maar nu kijk ik en zie ik dit. Is dit zowiezo ongeldig
Bij mijn eerste had ik de test ook al teleurgesteld wegegooid, naderhand toen ik wat in prullenbak gooide zag ik opeens dat er toch een tweede streepje stond. Het resultaat heb ik net in bed gelegd . Ik gok een "yes"!
Ik snap je hoop! Voor de zekerheid morgen of overmorgen met ochtend urine en binnen afleestijd proberen??
Ik zou het morgenvroeg ook meteen opnieuw doen! Ik menstureer nogsteeds (dag 8) mijn eisprong zit meestal rond dag 13.. ik wil hem niet missen!! grr
Nou vanmorgen weer een test gedaan.. en vanmiddag nog 1 haha.. Het is zo raar. Binnen 5 minuten kan ik heel vaag iets onderscheiden. Pas na 15 minuten (als hij ingedroogd is) dan komt de streep iets duidelijker tevoorschijn. Weet dus niet of ik die als positief moet tellen? Wel sterk dat ze alle 4 een streepje hebben, dus stiekem heb ik wel een beetje hoop, maar ben onbewust nog niet blij en me ook wel een beetje aan het voorbereiden op een menstruatie
@capturethemoment Ik mag je ondertussen wel feliciteren denk ik! Gefeliciteerd dus! Denk dat wij weinig kans hebben deze maand, mijn man is de hele week weg (buitenland) voor zijn werk. Wel het weekend nog geoefend maar mijn ei-sprong was denk ik dinsdag, technisch is er maar een klein kansje maar ik durf er niet op te hopen!
@capturethemoment gefeliciteerd, het lijkt zeker geen indrooglijn en wel mooi roze. Even kijken of je een test kan vangen binnen de afleestikd en mooi oplopemd, maar dat komt vast goed.
Hallo allemaal, Mijn koperspiraal is er vandaag uit gegaan, heel gek ik voel me net een ander mens.. vruchtbaar... Toch wel weer een bijzonder gevoel! ik ben vandaag gestart met foliumzuur... Ben benieuwd hoelang het gaat duren tot het raak is
Ahh jammer @Ann85 . Hier vanmorgen weer test gedaan lijkt iets lichter dan gisteren weet dat hcg per 24 uur verdubbeld maar toch , heb ook krampen in mijn buik dat maakt me erg onzeker en ben bang om toch ongesteld te worden in de komende dagen