3e kindje wij gaan ervoor!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1986cindy, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ja die eerste weken gaan zo langzaam altijd. En dan ben je blij dat je de ene cruciale weken voorbij bent en dan krijg je weer een nieuwe mijlpaal.

Hoeveelste ronde was het bij jou raak?

2. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat is echt vervelend! Temp je ook?

3. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Ook een voorzichtige proficiat van mijn kant :)!

Wasabi vindt dit leuk.
  4. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Balen inderdaad :( !

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Nee ik temp niet. Voelde wel altijd mijn eisprong (afgelopen maand niet gemerkt) ivm vruchtbaar slijm. Bij de eerste in ronde 6 gaan temperaturen en was toen raak. Bij de 2e in de eerste ronde zonder temp/ovu raak. Toen nooit aan de pil geweest. Misschien wil ik de volgende ronde met ovu testen gaan proberen.

6. K00

K00 Niet meer actief

Altijd beetje naar om te zeggen omdat ik weet dat het niet vanzelfsprekend is. Maar de 1e.
    Andere ook 1e en 2e x.
    Maar om de een of andere reden had ik nu het gevoel dat het wel langer zou duren.
    Over 2.5 week echo...!

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi, voor deze maand heb ik denk ik net mijn eisprong gemist dus volgende maand de eerste echte ronde. Gebruik al een jaar geen anticonceptie, maar vermeden altijd de vruchtbare week. Dus wie weet. Als ik deze week niet begin met bruinverlies ga ik vrijdag testen. Ze liggen wel klaar haha.

Wasabi en K00 vinden dit leuk.
  8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Had vandaag wel bloedverlies, maar na ontlasting en wel vaginaal. Vreemd. Herkent iemand dit. Herken dit niet uit eerdere zwangerschappen. Mocht ik überhaupt al zwanger zijn.

9. K00

K00 Niet meer actief

Nee sorry. Herken ik niet. Heeft het door gezet?

Kapedi vindt dit leuk.
  10. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik vind die van de action super. Als ze beginnen te kleuren en ik denk dat die positief is deed ik er altijd een CB digi achteraan. Zo wordt het niet zo duur maar zo te lezen denk ik dat als je ovu's gaat gebruiken het niet heel lang zal duren :) duim voor je meid!

Luna86 vindt dit leuk.
  11. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou dat is toch helemaal niet naar. Gelukkig dat het ook zo gebeurt toch. Ikzelf ben een keer door de morning-afterpil heen zwanger geraakt (uiteindelijk een miskraam met 5/6 weken) en mijn dochter is ook een cadeautje zonder all the way sex te hebben gehad, excuus voor de vele info ;), maar nu duurde het 3 rondes waarvan 1 niet een echt serieuze poging was. Ik ben erg dankbaar dat het zo snel mocht zijn natuurlijk!!

Over 2.5 week ohhhh wat spannend!! Dan zie je al echt een beeb. Wat geweldig! Heb je je kids het al verteld of zijn ze nog te klein..hoe oud zijn ze (ook alweer)?

12. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou dat is toch nog spannend :) Gelukkig dat je al een tijd van die troep af bent. Hebben jullie altijd al geweten nog een derde te willen?

13. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik herken het ook niet van mezelf iig, maar wel van hier. Sommige werden dan toch nog ongi als ze niet exact hun eisprong wisten maar andere die bv echt 6 Dpo waren, kregen toen een innestelingsbloeding

14. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Nee dat niet, althans zijn elke keer druppels.

15. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Nee dat niet, hebben een jaar getwijfeld wel hoor. Alle voors en tegens. Net een vast contract en nieuwbouw huis gekocht dus nu pas groen licht zeg maar.

16. K00

K00 Niet meer actief

1 en 2.5, dus dat vertellen we pas als het algemeen bekend is. Die oudste flapt dat er gewoon uit haha.
    Spannende tijd weer zo hè!

Soto vindt dit leuk.
  17. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Jaaaaah!! Leuk topic! Wij gaan ook voor onze derde. Onze jongste is 1 en de is oudste 2,5.

We gaan nu de 2e ronde in. Voor ons onbekend aangezien bij onze jongens het bij beiden in de 1e ronde raak was. Superspannend maar we zien er ontzettend naar uit om weer een kleintje te mogen verwelkomen in ons gezin.
    Prachtige tekst in het startbericht. Heb hem gelijk opgeslagen, heel mooi!

Soto vindt dit leuk.
  18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Leuk kaasschaaf. Al 2 mannen in huis. Same here. Ben je ook al wat ouder of dat niet. Het is nog een klein bescheiden groepje hier, dus je kan het makkelijk bijhouden met nog 2 kleintjes ;)

19. K00

K00 Niet meer actief

Leuk! Onze kindjes zijn ongeveer even oud! Hopelijk is het snel raak!

Kaasschaaf vindt dit leuk.
  20. LollyLolbroek86

LollyLolbroek86 Bekend lid

24 okt 2017
    549
    445
    63
    En je weet zeker dat je vorige week je eisprong hebt gehad? Kan van de innesteling zijn. Heb ik bij de 2e ook gehad.Of toch de menstruatie die al begint :( mijn LF is bijv maar 9 dagen.

Hoi trouwens:)

Wij hebben ook na lang twijfelen besloten om voor een 3e te gaan. Zitten nu in ronde 1 en heb vrijdag/zaterdag mijn eisprong gehad (denk ik). Gebaseerd op stand vd baarmoeder, slijmverlies en steken. Vandaag weer steken aan dezelfde kant dus hopelijk een snelle innesteling

Ik had mezelf ook voorgenomen er deze keer niet zo mee bezig te zijn haha maar dat lijkt onmogelijk

Succes allemaal

K00 en Soto vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina