@Luna86 smakelijk!!! Als ik a.s donderdag ongesteld wordt, bestaat mijn paasdiner ook uit een salade carpaccio
Dit weekend heb ik een redelijk rustig weekend. Mijn man werkt altijd in het weekend dus ben dan alleen met de kinderen. Straks zwemles van m’n dochter en morgenochtend heeft ze ballet. Rest lekker samen quality time. Laten we hopen dat in deze tijd van Pasen onze eitjes er ook voor gaan @K00 ga je eerder testen?
Hoi meiden. Mag ik bij jullie aanschuiven ? Ook wij hebben, voor de zomer vorig jaar, besloten om voor een derde te gaan Ik ben net 37 geworden en heb twee dochters van 8 en 6 jaar oud. Leeftijdsverschil wordt straks wel een dingetje (iedereen zal raar opkijken of ze verwachten het niet) maar ik vind het zoooooo leuk om nog voor een kind van ons samen te zorgen. Zal niet makkelijk gaan.. bij ons eerste hebben wij ruim 3,5 jaar over gedaan via de mm van eileideronderzoek tot aan kijkoperatie. Uiteindelijk dmv ovulatie inductie (13e poging) zwanger. Twee jaar later ook onze tweede meid geboren na 1e poging oi. Er is dus geen pijl op te trekken..dit wordt ronde 6 alweer. Vanmorgen mijn meds opgehaald en vanavond mag ik beginnen met prikken. Volgende week vrijdag krijg ik m’n eerste follikelmeting. Ik verwacht in week 14 wel een ei Fijn om elkaar op de hoogte te houden en elkaar te steunen. Liefs
Heeeeey ann85, hier ook zwemles en ballet is altijd een druk weekend hier. Lijkt mij lastig om alles alleen te moeten doen.
Welkom! Balen van die mm. Was bij mij bij de eerste twee ook nodig ivm pcos nu hopen op de natuurlijke wijze. Ja op zich ben ik het wel heel erg gewend maar leuk is anders. M’n man vindt het zelf nu ook wel lastiger sinds onze dochter naar school gaat want hierdoor ziet hij haar echt een stuk minder. Maar voor nu is het niet anders.
Oh leuk, mijn dochter zit ook op ballet. Zwemles zijn klaar mee, over 1,5 jaar weer als zoon 5 is weer. Ik doe ook veel dingen alleen. Man werkt veel en is doordeweeks ook vaak de hele week van huis en dan op zaterdag de nodige klussen elders. Maar ook regelmatig dat hij doordeweeks een dag thuis is, dat vind ik ook erg leuk dat hij de schooldagen ook meemaakt. Welkom trouwens @Waterlelie81.
Ik heb ook pcos, wel een zware vorm van helaas. Ik ben uit mijzelf maar 2x ongesteld geworden. Een keer in 2015 en laatste van 14 feb jl Normaal geen ramp maar voor een kinderwens is het een drama.
Herkenbaar.. bij mij bleef de menstruatie helemaal uit. Nu na de zwangerschap van de tweede kwam het ineens wel op gang en nu ook regelmatig. Ik ga ervanuit dat nu alles werkt zoals het zou gaan zonder pcos maar 100% zeker weten doe ik dat niet. Dat maakt me ook weleens onzeker.
Welkom!! Ook een spannende tijd voor jou @Waterlelie81 Ik duim voor je Nee ik test donderdag... (denk ik) @Ann85 Leuk ballet! Onze oudste is vandaag drie geworden dus dat duurt voor ons nog even.
@K00, gefeliciteerd met je kleine grote meid!! Gaan jullie het morgen vieren? En hoe oud is je 2e kindje?
@K00 nog gefeliciteerd met je dochter! Leuke dag gehad? @Waterlelie81 Jullie mogen denk ik direct richting het ziekenhuis bij een kinderwens? Volgens mij had je dat al verteld maar wist het niet meer zeker. Hier: zometeen eerste voetbal wedstrijd van de jongste en de oudste is al een poosje weg. Zo hebben we wat aan onze dag zal ik maar zeggen
Dankjulliewel. Ze wist niet dat ze jarig was. We doen alsof het morgen is haha. @Waterlelie81 onze zoon is 19 mnd
Ik kan niet meer terug vinden welke ovulatie testen jullie gebruiken sorry. Kan je het nog eens doorgeven?
Jij mag donderdag eerst nog testen toch? Hier action maar je bedoelt vast andere zie ze ook veel voorbij komen maar geen idee waarvan ze zijn
Oh Ja sensitest bedoelde ik. Maar action is vast ook prima. Ja mag nog testen maar heb er geen goed gevoel over..
@K00, heb het even gemist maar is deze week je nod? Is je dochter goed verwend met al de cadeautjes @Luna86, wij mochten inderdaad gelijk door naar de mm. Dat begon in 2007. Als zij eenmaal je historie weten dan rol je er zo makkelijk weer in.. ik vind het persoonlijk helemaal niet erg eigenlijk. Heb geen last van de hormonen en ik vond het ergens wel fijn dat zij mij goed in de gaten houden dmv echo follikelgroei. Weet ik tenminste wat er gebeurd daarbinnen hihi Ik ben nu op weg naar m’n werk..worden twee lange werkdagen...zo geen zin en ik heb last van blaasontsteking blehhh Fijne dag allemaal!!! X