@Ann85 en nog onder je verplichtingen uit gekomen? @K00 en en? Hier, vanochtend een redelijk oplopende ovulatie test..men nu dag24.. een ander had al een postieve zwangerschapstest kunnen hebben op dag 24 en ik moet mijn ei waarschijnlijk nog krijgen.. ik merk dat mijn geduld aardig op de proef gesteld is deze ronde! We maken het om de dag gezellig en gaan hiermee nog even door. Missen kan ik hem dan niet mag dus bijna op het wachtbankje!
Niks. Morgen even langs de huisarts. Vervelend zo'n lange cyclus er schijnt wel iets voor te zijn. Tarwe nog wat. Kom ik hier wel eens tegen. Ik hoop dat mijn cyclus gewoon weer normaal is. Heb ov testen besteld dus ben benieuwd. @Ann85 ben ook benieuwd naar je paasdagen
Yeah ben ongesteld!! Op naar de volgende ronde (#5). En donderdag en zondag uit eten dus carpaccio! : )
Jeetje weer zo n lange cyclus luna. Tarwekiemolie schijnt idd te helpen. Balen koo maar zo is wel je onzekerheid weg. Duimen voor de volgende ronde.
Dat is inderdaad een lange cyclus @Luna86... maar beter dat ei laat dan nooit @K00 balen maar gelukkig wel duidelijkheid nu. Jij ook alweer in ronde 5 dus. Duurt nu wel lang hier in dit groepje he Helaas niet onder de paaslunch uit gekomen dus de boel maar een beetje gesaboteerd . Het was namelijk voor ons ook een vrije dag en de kinderen sliepen uit tot 9:00!! Hierna lekker nog in bed televisie gekeken en uiteindelijk dus pas laat ontbeten. Me een beetje uitgesloofd met het ontbijt met als gevolg dat m’n kinderen geen trek meer hadden tijdens de lunch 1,5 uur later. M’n schoonouders leken wat geïrriteerd maar ik moest van binnen heel erg lachen Mijn ei staat op springen maar helaas wordt hij niet benut.. Hoe waren jullie paasdagen??
@Ann85 cool haha! Wat jammer van je ei. Hoe komt Dat?? Onze jongste was niet te genieten dus mijn man was blij dat hij weer mocht werken vandaag. Fijn he dat er goed weer aan komt!!
Ik ben het een beetje zat dat de organisatie rondom het zwanger worden (tja heel rot maar dat is hier wel nodig gezien de ongunstige werktijden) alleen op mij neerkomt. Ik heb geen zin dat ik telkens moet aankondigen dat m’n ei eraan komt. Heb vanavond aangegeven dat ik voel dat m’n ei gaat springen maar kreeg geen reactie. Mijn twijfel over hoelang hiermee door te gaan komt hier ook wel grotendeels vandaan. Bij de eerste kon je het ‘s ochtends ‘s middags en ‘s avonds of ‘s nachts gezellig maken. Bij de tweede werd dat al beperkter maar nu bij de derde is het helemaal lastig. We zien elkaar gewoon maar heel weinig zonder kinderen erbij.. —— Ja lekker lente weer! Ik verheug me op het weekend. Normaal is vrijdag al m’n vrije dag, maar ivm cursus in Arnhem moet ik een extra dagje.
He balen.... wel herkenbaar. De spontaniteit gaat er wel af ja.. maar ja het is nou eenmaal nodig om zwanger te worden. Als wij het gevoel hebben dat we "moeten" proberen we er aan te denken dat er iets moois van ons tweeen uit voort komt. Dat helpt wel
@Ann85 niet leuk dat je je daar alleen in voelt. Ik herken het ook. Hier komt het ook voornamelijk van mijn kant. Gelukkig wel een man die mee werkt. Maar hij heeft bijv nog nooit gevraagd wanneer ik onegsteld moet worden bijv. Al is dat niet te missen met mijn humeur rond die periode. @K00 ongestelheid bijna over? @Kapedi al helemaal aan het idee gewend dat er een nog een jochie bij komt? Pff die jongens kunnen eten in de puberteit ja. Ik weet dat nog wel van mijn 2 broers. Die aten altijd alles meteen op zodra mijn moeder boodschappen had gedaan. Ik merk dat nu al soms aan mijn oudste. Die eet gewoon met gemak 5 boterhammen weg op een dag. En de jongste is een luxe eter verse vis, varkenshaas, blauwe bessen, luxe bollen enzo. Hier: ik zit op het wachtbankje. We hebben ons best weer gedaan. Ik merk met die ovu testen dat ik een laat ei heb. Nu pas rond dag 24 van mijn cyclus. Andere rondes misschien niet lang genoeg door gegaan. Nu wel! Ik ga vrijdag de 13e testen voor het eerst. Duimen dat hij mij geluk brengt.
@Luna86 fijn dat je hem gevonden hebt en dat je hem nu goed hebt kunnen benutten! @Ann85 knuffel jou kant op! Ik ben meestal een dag of 5 6 ongesteld (sinds de miskraam). Daarna ga ik iets aan mijn gewicht doen!
@K00 dankjewel @Luna86 nog een klein weekje en dan mag je testen! Spannend.. het zijn wel echt hele lange rondes
Hi dames...alweer even geleden dat ik hier ben geweest. Na mijn miskraam begin feb. het forum even op een lager pitje gezet. Helaas op 21 maart een menstruatie gehad en nu is het weer wachten op een ei. Geen pijl op te trekken met de lange en onregelmatige cyclussen. Hoop het met ovutest weer te vinden deze ronde.
ik had nooit menstruatie uit mezelf door pcos, maar sinds september afgelopen jaar weer wel. Sep, toen dec, begin jan positieve ovutest en half jan positieve zwangerschapstest en helaas dus 5 feb de miskraam. 21 maart weer een menstruatie, dus flink lange cyclussen, maar met ovutest wel zwanger kunnen worden. Dat beschouw ik dan maar als het positieve. Bij onze 2 doxhters met behulp van mmm zwanger geworden .
@Marinda83 en inmiddels al een ei gespot? @K00 hoe is het bij jou? @Ann85 was het nog gelukt te vrijen rond je eisprong? Hier 5 of 6 dpo. Ene moment voel ik van alles maar dat kan natuurlijk nog helemaal niks met een zwangerschap te maken hebben waardoor ik vervolgens denk dat het vast niet raak zal zijn Ik probeer een boel afleiding te zoeken. Gelukkig morgen een volle dag, woe ook en dan donderdag maar even wat gaan plannen. Vrijdag mag ik voor het eerst testen, daarna maandag pas weer want dan ben ik met een korte LF op mijn nod. Zondag Tm dinsdag is mijn man van huis, dan kan ik in ieder geval alle 1+1 gratis paaseieren inslaan en die helemaal alleen opeten.. laten we hopen dat dat niet nodig is!
Ah spannend weer!! Hopelijk is er vrijdag gewoon al een streepje te zien Hier niks meer gedaan dus gemiste ronde. En wanneer ik de opmerking maak dat we zijn gestopt met proberen reageert mijn man hier verder ook niet op
@Luna86 spannend zeg!! Hier nog geen ei gespot...ik zit nu op dag 20 van mn cyclus. De x dat ik zwanger werd had ik op dag 31 mn ei en na mn miskraam op dag 34. Begin nu wel meer afscheiding, wat slijmeriger te krijgen. Dus hoop dat dat weer een goede weg naar een ei is.