3e kindje wij gaan ervoor!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1986cindy, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Ik Heb het even terug gezocht. Had namelijk die ronde alles bijgehouden. Bij mijn oudste op dag 7 die krampen (wel zelfde plek) en ben pas op dag 16 :eek: gaan testen. Hahah hoe heb ik dat volgehouden. Toen was hij meteen knal dus heb geen idee vanaf wanneer hij positief was. Jongste niet bijgehouden.

2. K00

K00 Niet meer actief

@Luna86 daarom!! het kan nog alle kanten op.... Niet te veel hopen, maar ook niet te veel wantrouwen :) (wat makkelijk gezegd he)
    Lekker genieten van het weer dit weekend, en dan maandag maar weer verder zien!

is dan de 18e je nod?

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Ik zit nu op cyclus dag 34. Bij een cyclus van 36 is maandag 16-04 mijn nod. Maar ik heb dan wel een kortere LF gehad dus ik kan ook 2 dagen later ongesteld worden.

4. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Ik denk dat ik mijn piek ergens tussen gister en vanmorgen heb gehad...
    al flink zwaar gevoel in mijn buik. Spannend weer!

Bijgevoegde bestanden:

5. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ik hoop dat je test overmorgen alsnog positief is @Luna86

@K00 ik verwacht ongeveer halverwege volgende week m’n menstruatie.. ben er nog steeds niet uit of ik nog wel door wil gaan :confused:

6. K00

K00 Niet meer actief

@Ann85 lastig zeg. Hoe is het met jou en je man?

7. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Hier was het gelijk raak! Ronde 1. Ik ben zo gelukkig! Maar ik heb wel echt het gevoel ongesteld te worden hoor. Blijkt erbij te horen. Dus ik blijf voor je hopen Luna!

Bijgevoegde bestanden:

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Wauw wat een bofkont ben je!! Gefeliciteerd!!
    Dat gevoel hoort er idd wel een beetje bij.
    Lief dat je blijft hopen voor me.
    Al heb ik er weer geen fijn gevoel bij. Eigenlijk weet ik wel zeker dat het niet raak is. Heb een humeur van heb ik jou daar en dat heb ik altijd voor nod. Verder voel ik helemaal niks.. ja beetje menstruatie krampen maar dat heb ik ook altijd voor mijn nod. Jij lekker op die roze wolk!! Genietse!

9. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik kan niet in je buik kijken... maar ik ben nu voor de derde keer zwanger. En alle keren was ik voor NOD niet te genieten. De maanden erna ook niet trouwens. En die krampen horen er dus ook bij. Nadeel is dat ongesteld worden en zwanger zijn op elkaar lijken. Maar je hebt nog alle kans dus!!! Wanneer ga je testen?

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Ik heb een soort van testdrang nu. Hahhah maar ik ga me inhouden. Het heeft nu ook helemaal geen zin. Ik ben nu 10 dpo. Waarschijnlijk een lutale fase van 12 dagen dus dan maandag/ dinsdag ongesteld. Ik neig naar morgen testen, anders maandag.

11. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik heb ook altijd hele erge testdrang. Maar ik zou het als ik jou was zo lang mogelijk volhouden. Dan kan je ook niet een negatieve test krijgen terwijl je wel gewoon lekker zwanger bent alleen te vroeg test.

Maar hey.... ik snap je ook al je lekker gaat testen :roflmao:

12. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    @MamaZijnIsDeBom gefeliciteerd! Dat is lekker snel

@Luna86 shit he dat het zolang duurt :(

@K00 ja gaat wel oke verder hoor. Mijn man is verder geen prater dus zal er ook niet over beginnen. Ik wil het eigenlijk voor mezelf beslissen wat ik doe en ‘m dat mededelen. Om er weer voor te gaan is wel in overleg gebeurd hoor al heb ik toen ook een gesprek daarover moeten ‘afdwingen’ omdat hij het thema in eerste instantie ontweek.

MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  13. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Ik ben erg dankbaar ja :)

Je twijfelt om nog door te gaan? Mag ik vragen waarom? Kan het deze maand nog raak zijn? Aangezien je zegt dat je menstuatie volgende week zou moeten zijn.

14. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    Nee deze maand kan het niet raak zijn. Ik twijfel omdat ik er erg onzeker van word of het wel gaat lukken. Ben bij m’n twee kinderen zwanger geworden mbv het ziekenhuis omdat ik uit mezelf geen menstruatie had (pcos). Nu sinds een kleine twee jaar wel redelijk regelmatig dus we gingen er toch weer voor. Maar ik had zo in m’n hoofd zitten dat ik binnen een half jaar zwanger zou (willen) zijn. Ook omdat ik het mezelf gewoon gun gezien vorige ervaringen, klinkt misschien stom maar goed. Ik ben in ieder geval stellig dat ik voor een derde niet weer het zkh traject in wil. Maar doordat het na 5 optimaal benutte rondes nog niet gelukt is twijfel ik hoever ik nog wil gaan en of het überhaupt wel lukt. M’n menstruatie is er dan wel maar werkt de rest wel zoals zou moeten??? M’n man en ik zien elkaar te weinig om het helemaal spontaan te laten gebeuren dus het is helaas nodig om het te plannen, en na 5 rondes en al twee prachtige kinderen is de lol er dan wel vanaf..

15. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ok! Ik snap je verhaal helemaal! Waarschijnlijk zitten je gevoel en je verstand niet op 1 lijn. Want de wens voor een derde is er nu eenmaal. En zeggen: "we kijken wel wat er gebeurd, we plannen niks" is een heel leuk idee, maar werkt in de praktijk niet. Je bent er gewoon mee bezig, omdat de wens zo vurig is. Wat vind ik het naar voor je dat je in deze situatie zit.

16. K00

K00 Niet meer actief

@MamaZijnIsDeBom gefeliciteerd!!

Ik droomde vannacht dat ik geen derde meer wilde. Het gevoel was zooooo sterk dat ik helemaal van slag wakker werd...

17. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Dromen kunnen enorm naar zijn! Ben je al een beetje dat gevoel kwijt?

Dank je wel!!!

18. K00

K00 Niet meer actief

Ja wel weer een beetje kwijt, maar nog wel veel over nagedacht.
    Gister wel geklust.

Vandaag weer negatieve ov test. Ik was er mnd van overtuigd dat mijn ei op dpo13 was (regelmatige cyclus 27 dagen).
    Vorige mnd ineens cyclus van 32... zou dat nu weer zijn?... (ik weet dat jullie geen antwoord hebben haha). Dan zal mijn ei pas over een dag of 5 komen?. Ingewikkeld (en irritant) dit

19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    @K00 ja dat is altijd een beetje ingewikkeld ja. Om die reden beginnen wij met (bewust om de dag) vrijen vanaf dag 13/14 tot 25.

Vanochtend dpo 11 nega test. Je ziet gewoon waar het lijntje moet komen :rolleyes: ik kijk hem er gewoon bijna op. Frustrerend.. nu ga ik ook niet meer testen maar wachten tot ik ongesteld geworden ben. Ongie gevoel is weg. Heb al gekeken wanneer ik mijn ei volgende maand heb. Dus tis goed zo;)

Pff verder zit ik hier snotverkouden op mijn werk. Keel doet ontzettend zeer en kan bijna niet praten. Best lastig met allemaal vragende klanten. Fijne dag!

20. K00

K00 Niet meer actief

Werkze! En beterschap.
    Echt balen....

Deel Deze Pagina