Vandaag alweer 6 dpo. Nog 5 tot 7 dagen en dan mag ik weer met testen beginnen. Al vind ik dat wel een beetje spannend hoor. Ben zo bang voor weer die teleurstelling Ik voel niks geks, alleen de na eiklachten die ik altijd heb. Morgen ga ik lekker winkelen en me voorbereiden op de vakantie. Dit weekend gaat mijn man naar Spanje. Daarna mag ik testen, spannend!
Wat fijn @K00 gefeliciteerd! Spannend @Luna86 ik duim voor je! Gisteren 2 weken na de curretage en een negatieve test (nouja mini tuur streep) dus dat is goed nieuws! Vorige week was hij nog duidelijk positief. Hopelijk wordt ik gauw ongesteld, of niet... had eergister en gisterochtend wat buikpijn en zin, wat bij mij meestal duidt op een eisprong. Dus hebben het gezellig gemaakt, de kans dat t lukt is minimaal, zo kort na de curretage en als het tegenzit heb ik verklevingen en is er überhaupt geen eisprong. Maar wil niet te negatief denken en iedere kans pakken!
@Zonnebloem92 fijn van die streep. Zou mooi zijn als het meteen weer raak mag zijn. @Luna86 trek je het nog?
Ja! Vandaag geen 8dpo en mijn temp vanochtend omhoog. Had liever een dipje gezien (innestelingsdip) die heb ik nog niet gespot. Zolang ik die niet heb ga ik ook niet testen, maandag wel! Helemaal geen testdrang ook maar omdat ik er van uit ga dat het toch niet raak is misschien? Ik kan me vinger er niet zo goed op leggen.
Een stijging hoeft niks te betekenen, een dip ook niet direct. Maar dat zou me wel wat hoop gaan geven Vorige ronde op 8dpo ook een stijging en niet veel later ging hij weer dalen tot ongi. Hij moet vanaf nu dus mooi hoog blijven. Al zeggen een mooiste kaartjes niet altijd dat er een zwangerschap is. Als ik realistisch naar mijn lichaam luister denk ik dat ik niet zwanger ben deze ronde. Maar wil ook niet meteen negatief over komen. Ik hoop het natuurlijk wel!
Action. Wel weer de ‘indroog’ lijn. Ik zie al teveel rondes waar de lijn moet komen, iritant. Over 2 dagen weer. Net ineens mega jeukende borsten zal vast niks zijn, dan zou je al iets moeten zien.
Jammer! Hopelijk over een paar dagen positief! Ik had afgelopen woensdag (2 weken na de curretage) ineens zin en wat buikpijn, dat heb ik normaal rond de eisprong. Dus had al stiekeme hoop, maar nu had ik gister hetzelfde en vandaag ook buikpijn dus wellicht is het gewoon toeval.
Ja die heb ik liggen. Als action duidelijk zou zijn dan pak ik die ter controle. Ik heb schijnbaar altijd een streepje op de action. Maar stel dat ik een oploop spot dan pak ik hem erbij. Zo zonde elke maand die dure te pakken.
Er blijft na uploaden waarschijnlijk helemaal niks meer van over. Ik zag hem zelf vrijwel direct. Foto is onbewerkt. En elke maand zeg ik weer dat ik me niet gek moet laten maken door die vage testen. Helaas.. kan het dan niet van me afzetten. Ooit moet hij toch een keer gaan oplopen
Temp zakt, ongi krampen. Vandaag 10 dpo maar waarschijnlijk een lutale fase van 12 dagen. Duidelijk beeld gekregen van mijn cyclus nu door te tempen. Mijn temp laat globaal hetzelfde zien als vorige maand. 10 dpo zakt hij weer. Morgen waarschijnlijk door naar beneden. Door naar ronde 9 Duimen voor weer een vroeg ei, die heb ik dan op vakantie. 31 dagen is al zoveel beter!