3e kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amsterdamm88, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amsterdamm88

amsterdamm88 Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd. wij zijn druk aan het klussen voor een 3e kindje.;)
    wie is er nog meer bezig voor een 3e of is zwanger van een 3e?
    Weet je al wat het wordt, en wat heb je nu al?
    Ik heb zelf al 2 zoontjes:)

2. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    heb 2 kindjes en de wens voor een 3 groeit met de dag... maar wil nog even wachten...

en twijfel, heb bij beide zwangerschapsvergiftiging gehad en mijn dochter woog maar 1100 gram... wil dat niet weer meemaken

3. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Ik ben zwanger van ons 3de kindje en deze zwangerschap gaat zo snel in vergelijking met de andere 2 terwijl ik had verwacht dat het veel minder snel zou lijken.
    Voel me op dit moment echt super heb wat bekkenpijn maar dat kan de pret niet drukken, mijn andere 2 kids zijn door het dolle heen en vinden het echt geweldig dat er nog een baby aan gaat komen.
    Na veel misselijk zijn kan ik nu weer wat meer eten en drinken en hou ik weer wat binnen dus ik geniet er met de dag meer van.
    Heel veel succes met zwanger worden hoop dat jullie allebij snel zwanger zullen zijn.

4. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik ben net zwanger van de derde! En ook ik heb al 2 zoontjes en m'n oudste heet Sem (!). Toeval niet? De jongste heet Teun. Wie weet nu een meisje??
    Succes, zijn we misschien nog samen zwanger.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hier ook zwanger van de derde, tweede zwangerschap pas, aangezien ik al mama ben van een tweeling ;)

De zwangerschap verloopt tot nu toe meer ontspannen, maak me minder druk om van alles, maar vandaag de 20-weken echo waar ik me weer véél drukker om maak dan bij de eerste zwangerschap.
    De angst dat er iets mis is, is veel groter, waarschijnlijk omdat we al een gelukkig en gezond gezinnetje hebben...

6. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik was zwanger van de 3e, maar het is helaas mis gegaan bij bijna 8 weken zwangerschap.
    We hebben 1 ongi afgewacht op advies van de gynaecoloog en nu gaan we er weer voor ;)

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ben zwanger van de derde. De zwangerschap is qua klachtjes in de eerste maanden een mengeling geweest tussen de andere twee. We heben al een zoon en een dochter en nu krijgen we weer een zoon. Ik heb dit eker wel een vruchtwater punctie laten doen omdat we nu ook 2 andere kinderen hebben om rekening mee te houden en de eerste uitslagen waren goed en daaarom weten we nu dus al zeker dat we weer een jongen krijgen :D.

8. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hier ook zwanger van de 2e! We hebben al een zoontje en een dochtertje. We weten ook wat nummer 3 is, maar dat houden we nog voor ons ;) Heb overigens laatst ergens gelezen dat 3e kindjes veeeeel vaker voorkomen in gezinnen waarbij de eerste 2 kinderen van hetzelfde geslacht zijn.....;)

Succes met zwanger worden!

9. mijnengel

mijnengel Actief lid

10 mei 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    Ik ben ook zwanger van mijn derde kindje.Heb een dochter van 5 en een zoontje van 1 jaar en 2 maandjes.
    En krijg nu weer een zoontje erbij.
    Mijn zwangerschap is net als mijn andere 2 zwangerschappen.Heb helemaal nergens last van alleen bekken en rugpijn.Mijn oudste vind het geweldig dat ze een broertje krijgt en vraagt nu al of ze mag opassen omdat ze al heel groot is.
    Voor mij word het ook mijn 3 keizersnede.

10. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    Hoi, hier zwanger van ons derde kindje. Oudste zoon is bijna 8, jongste zoon 5, verwachten nu een dochtertje! Na 4 jaar twijfelen toch voor een derde gegaan, ervan uitgaande dat het terug een zoon ging zijn was de verrassing super groot bij de 19 wk echo! We hadden enkele weken nodig om het te kunnen vatten, en nu soms nog! Zwangerschap verloopt goed behalve BI! Bij eerste zoon weken kliniek wegens voorweëen, tweede zwangerschap platte rust van 19wk wegens BI, is eigenlijk nu de beste zwangerschap van de drie! Op tijd rusten maar gelukkig ligt alles klaar! Geniet ervan!!!

Deel Deze Pagina