ongi pijn bij 30 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Anitaaaxxx, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Hoi Meiden,

Ik stond vanmorgen op met lichte ongesteldheidspijn, dat is eigenlijk niet weggegaan meer. Het blijft maat heel lichte pijn maar ik vroeg me af wat dit zou kunnen zijn? Ben nu 30 weekjes.

2. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    niemand?

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Bij mij voelt bandenpijn ook een beetje zo aan. Zou dat het kunnen zijn? Dit soort pijn schijnt normaal te zijn tijdens je zwangerschap (volgens mijn vk dan), omdat het allemaal wat rekt en trekt.
    Maar als je er niet gerust op bent zou ik toch even bellen.

Liefs

4. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    nee bandenpijn is het niet, dat herken ik wel. Ik heb heeeel veel bandenpijn. Maar dit is echt net als op begin van de zwangerschap of je ongesteld moet worden :(

5. Soekie

Soekie Bekend lid

Mar 26, 2010
    733
    0
    16
    Female
    Verzorgende IG
    Ik had het gisteravond ook en vanochtend weer wat erger, nu ik een tijdje rustig heb gezeten is het wel weer weg getrokken. Gisteravond moest ik toch voor controle dus vroeg ik het aan de vk. Ze vroeg of ik mischien het gevoel had dat ik een blaasontsteking had maar dat idee heb ik niet. We zijn er niet meer over door gegaan dus zal het wel niks verontrustends zijn.

Groetjes Soekie!

6. HRM

HRM Actief lid

Mar 23, 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken het wel heb het ook al 3 weken op sommige dagen. Ze weten niet waardoor het komt, wel ligt de baby hier met zn koppie echt tegen mn schaambot aan, ze denken dat het mb daardoor komt.

7. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    nee blaasontsteking is het bij mij ook niet want daar heb ik eergister op laten testen. Nou dan laat ik het gewoon zo en kijken of het vanzelf over gaat.

8. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary

Oh dat heb ik ook! misschien is dat het inderdaad

Share This Page