Nog steeds niet zwanger van nr 2..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hopefor2, Dec 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

Sep 5, 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Nou inmiddels toch al een jaar verder :( en nog steeds niks..
    eigenlijk al 1,5 jaar maar dat half jaar ontpillen tel ik maar niet mee.
    Pff wat is het moeilijk om positief te blijven zeg. In sept was ik een week zwanger maar helaas vroege mk. Weet dus wel dat het weer kan, maar waarom dan niet.Ik weet het het is natuur, je kan het niet forceren. Maarja inmiddels is vandaag vriendin nummer 4 van de 5 bevallen vandaag. Ze hebben me allemaal ingehaald.
    Hoe blijft je positief, en hoe laat ik het los??? Tips??

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi hope,

Ik doe met je mee.. in augustus ook vm en voor de rest gebeurd er maar niks. Iedere keer als ik ongesteld word denk ik pfff misschien deze ronde dan.. hoe ik positief blijf geen idee. Iedere keer als mijn eisprong nadert gaat er iets in me kriebelen en dan ga je er gewoon weer voor. Verder geniet ik veel van mijn dreumes :) extreem prematuur geboren maar ze is echt een tof meisje! Zijn we toch maar mee gezegend, ja toch? Mijn wens voor een 2e is enorm sterk, ik hoop dat onze wens voor een broertje of zusje binnenkort in vervulling mag gaan. Liefs!

3. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

Oct 24, 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hai wat vervelend zelf gelukkig geen ervaring mee

Maar een collega vertelde dat ze voor de eersre10 jaar bwzig was,zonder naar het ziekenhuis te gaan ze wou alleen spontaan zwanger worden anders niet en nu in 3 haar tijd heeft ze er 3 ze zijn allemaal achter elkaar zo zie je,mAar. Geef de hoop noooit,op

4. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

Sep 5, 2014
    278
    0
    0
    Almere
    He,
    ja klote is het he. Wij hebben een dochter van 2,5 jaar. Bij haar en de keer ervoor (mk met 11 wk) steeds in de derde maand zwanger.
    mijn grote fout is de prikpil geweest. Maar inmiddels al onderzocht in het zkh en allebei super gezond en vruchtbaar verklaard alleen nog geen baby helaas...
    Heb het deze maand echt geprobeerd los te laten wat me tot de laatste wachtweek goed lukte, en dan toch weer niet. De teleurstelling is gewoon zo enorm.
    Maar probeer wel echt positief te blijven en ook te bedenken het is wel weer gelukt, dus heb gedulddddd.

5. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

Oct 24, 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja die prikpil wou ik na de 3 e ook masrheeft ze de dokter afgeraden heb toen de mirena genomen en maand erop Zwanger nu 23 weken

Hoor dat prikpil tijd nodig heeft

Maar weetje vriendim van mij heeft wel 8 miskramen gehad voordat ze haat eerste kreeg en toen erna haar 2e en nu voor 3e ookalweeer een bbz en een eileider verwijderd. Het gaat niet zoals gepland

Ik weet als je graag wilt is het lastig probeer lekker te genieten met je kindje en je weet dat kezwanger kan worden. Als je teveel mee bezig bent geefr alleen maar stress. Ik heb altijd gezegd als komt dan komt het en amders niet.

6. uil85

uil85 Actief lid

Feb 19, 2013
    320
    12
    18
    Hier nog geen jaar bezig, maar 7 maanden.. Maar man, wat duurt het lang.. Ook ik zou het gewoon meer los moeten laten, maar ook geen idee hoe ik dat moet doen.. De wens is zo groot..

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Hier nog eentje...
    Wij zijn bezig sinds november 2013. Wel al twee keer zwanger geweest maar we staan nog steeds met lege handen :( het is zo oneerlijk, zeker als je veel zwangeren om je heen hebt.

Kan niks anders zeggen dan hoop houden en probeer het niet te veel te forceren want je moet ook genieten van het kindje dat je al hebt!

Share This Page