3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Oooh @Loetje88, dat lijkt me ook een schok! Zo raar ook dat je haar nog amper kent. Ik snap die haast ook niet, natuurlijk wil je dat je vader gelukkig is, maar om nou na een half jaar al te trouwen?

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja bizar toch? Mijn man en ik zijn ook redelijk snel getrouwd maar wij wilde settelen en kinderen krijgen en gewoon ons leven samen beginnen. Toch wel anders als je in de 60 bent. Zij is btw ook 12 jaar jonger en werkt niet. Straks denkt ze handig voor het pensioen of iets.

Jeetje @MaLuc wat komt je bevalling alweer dichtbij zeg! Echt spannend weer. Naam al gevonden? En ben je er helemaal klaar voor?

Wij hebben de naam denk ik wel gevonden. Ik wil sowieso als tweede naam de naam van mijn moeder. Van de week schreef ik het uit en sprongen de tranen me spontaan in de ogen. Haar naam betekend toevallig ook “engel,bode van god”. Zo mooi

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wij hebben net een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje ❤️ Zoooo opgelucht

Eppo82, Langmuts, prulletje2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat een heftig nieuws @MaLuc!!! Heel veel sterkte!

MaLuc vindt dit leuk.
  5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Oh zo fijn! Gefeliciteerd!!

6. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Superfijn!

7. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Wij zijn er qua naam ook uit nu. De baby krijgt als tweede naam de tweede naam van mijn vader. Hadden we al bedacht, maar ben er nu nog zekerder van.
    Verder ben ik er nog niet klaar voor eigenlijk. Of beter gezegd, ik ben er nu even niet zo mee bezig, het voelt even zo onbelangrijk. Die baby komt gewoon en komt eerst toch bij ons op de kamer, dus dat kamertje voelt wat minder belangrijk ofzo.

Wat mooi om te vernoemen naar je moeder, heel mooie betekenis ook!

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Super zeg! Nu eens goed nieuws!

kwebbelsnoes vindt dit leuk.
  9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @Loetje88 jeetje dat is ook wel een shock ja! Pff zou daar ook niet op zitten te wachten. Maar ja lastig!

10. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik wel. Eerst maar even zien hoe de komende weken dan gaan met je vader. Baby komt idd wel. Maar hopelijk word t niet al teveel overschaduwd en kun je toch nog wel een beetje genieten van het einde van je zwangerschap en de baby straks!

11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hoe gaat t nu @MaLuc en alles met je vader?

12. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Het gaat wel goed hoor!

Mijn vader is vorige week maandag geopereerd en er is een groot deel van de tumor weggehaald. De operatie is goed gegaan, het was de vraag hoe hij uit de hersenoperatie zou komen, maar dat viel mee gelukkig. Hij is snel moe, maar geniet enorm van lekker thuis zijn, in de tuin zitten en bezig zijn, lekker wandelen en van al zijn familie en vrienden. Vrijdag krijgen we de uitslag, wat voor tumor het is en wat de behandelmogelijkheden zijn, dus dat is nog wel een spannende dag.

De zwangerschap gaat nu echt hard! Het wordt zwaarder, ook gewoon letterlijk, heb een grote buik, haha! Maar ik mag niet klagen, geen rare dingen verder. Het kamertje is nu zo goed als klaar, heb bijna alle spullen gevonden, mis alleen mijn draagdoek nog, stom dat ik niet meer weet waar ik die heb opgeborgen. Maar kom hem vast binnenkort tegen :D

Hoe gaat het met jou? Ook alweer bijna op de helft!

13. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat spannend! Maar in ieder geval een grote stap al overwonnen met de operatie. Ik hoop oprecht dat alles goed gaat komen en hij nog lang bij jullie mag zijn!

Ik had je buik gezien ja bij de buikfotos. Je liegt er zeker niet over nee haha maar je bent ook nog eens vrij slank dus de verhoudingen zijn heel groot met zon buik! Wel heel mooi. Maar kan me voorstellen dat het erg zwaar is! Het komt nu ook erg dichtbij allemaal he?! Fijn dat zijn kamertje klaar is.

Wij hebben maandag de 20 weken echo. Toch wel een spannend moment vind ik weer. Als alles dan goed is wil ik mezelf ook toelaten om langzaam lekker spulletjes te gaan kopen en aan het kamertje te beginnen! Tot nu toe gaat alles goed. Bekken spelen wel alweer op maar lang nog niet zo erg als de vorige twee keren. Tot nu toe is dit de beste zwangerschap en ik geniet er ook echt van. Maar stiekem verheug ik me ook echt alweer op de bevalling en kraamtijd. Ik word gewoon nu al een beetje ongeduldig soms hahah en ben pas op de helft.

14. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haak even in..

Ik las dit topic, en moest lachen om jou...

Hier precies hetzelfde.. 2 jongens van 2014 en 2017..en nu een meisje op komst. Dat weten we nu 11 weken, maar kan het nog steeds niet geloven.. Zo bijzonder, zo mooi, de kers op de taart!

Loetje88 vindt dit leuk.
  15. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Lieve meiden.
    Ik kan niet vertrekken zonder reactie.
    Ik heb jullie hele post (ja alle 100 pagina's ) in 2 dagen geleden.
    Ik heb met de miskramen meegeleefd, heb de wensen voor een meisje zien uitkomen en heb zwangerschappen zien ontstaan.
    Wellicht ook vriendschappen? Hebben jullie elkaar al in real life ontmoet?
    Wij zijn hier na lang praten ook overstag en gaan voor een 3e. Niet gericht voor november, maar wel zonder anticonceptie.
    De eerste duurde 3 jaar, 2 miskramen en 5x lui. De tweede is met behulp van progesteronbolletjes de eerste maand al blijven zitten (met daarvoor een mk zonder bolletjes met 7 weken)
    Wij weten dus dat het beide kanten op kan; het kan niet lukken, of het kan zomaar deze maand al raak zijn haha. Stiekem hoop ik het laatste. Manlief hoopt over 6 maanden (ivm kosten kdv etc haha)
    Maar mede door jullie gesprekken denk ik; f*ck de bezwaren. De liefde heeft overwonnen.

Geniet van jullie zwangerschappen en van de baby's.

Dank voor het meelezen
    Liefs *stille meelezer*

MaLuc en Loetje88 vinden dit leuk.
  16. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Echt he? Toch anders na twee jongens. Als je jongen meisje jongen zou krijgen is ook weer anders. Ik had het niet durven dromen na twee jongens. Wel gehoopt natuurlijk wie wil dat niet om beide geslachten te mogen meemaken.

Al veel roze geshopt?? Wij hebben morgen twintig weken echo. Die wil ik nog ff afwachten

17. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat een leuk berichtje haha en wat spannend dat jullie er ook voor gaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoiets hebt van laten we beginnen. Je weet tenslotte ook nooit hoelang het duurt! Dat hadden wij ook!

18. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik geloof het nu nog steeds niet... Vorige week bij de gynaecoloog toch weer even gekeken. En tis echt zo:roflmao:

Jaa de baby kamer is zo goed als klaar, nog een paar puntjes op de i.

Zo leuk, al dat roze!

19. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja ik kan het ook nog niet geloven. Morgen ook ff checken! Haha

Maar voornamelijk spannend of alles goed is! Daarna durf ik ook pas wat te gaan kopen. Ik heb wel een rompertje en haarbandje gekocht na de geslachtsecho maar meer niet.

Nu nog de naam. We waren er zo goed als uit maar nu heb ik spijt. Want ik heb het mijn zussen verteld en van twee kreeg ik een niet hele geweldige reactie. Nu ga ik dus weer twijfelen. Niet alleen omdat ze negatief waren maar vooral omdat ik spijt heb dat ik het gezegd heb en nu zoiets heb van ik wil dat niemand het weet. Dus dan zouden we wat anders moeten verzinnen.

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi meiden, leuk dat er weer wat actie is in dit topic, ik ga nu ook weer proberen wat vaker te reageren!
    Ik ben gisteren ongesteld geworden, dit zal de laatste maand zijn dat we wachten en vanaf Juli willen we echt beginnen! Dus het komt steeds dichterbij
    Deze maand duurde wel wat langer helaas.. En ik was net zo blij met de eerste 2 'korte' maanden na het stoppen met de pil, zeker gezien mijn verleden met pcos. Hopelijk was dit eenmalig..

@Meissie1001 welkom! Leuk dat je alles bijgelezen hebt!

@Loetje88 succes met je echo vandaag!

Deel Deze Pagina