3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Spannend @CupCake88 dat is al bijna!

    Onze twintigwekenecho was goed! De kleine meid is goedgekeurd en nog steeds een meisje haha

    Ik begin nu al ongeduldig te worden. Verheug me zo op deze baby! Lijkt wel hoe meer kinderen je krijgt hoe leuker het wordt haha laat ik dat maar niet tegen mn man zeggen. straks krijgt hij t nog benauwd omdat hij denkt dat ik nog een vierde wil! Die ik overigens nooit helemaal zal uitsluiten. Maar we zijn wel deze zwangerschap in gegaan dat het de laatste keer is!
     
  2. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ohh @MaLuc het komt zo dichtbij!!!
     
    MaLuc vindt dit leuk.
  3. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Fijn @Loetje88 dat jullie een goede 20-weken echo hadden!

    Hier gisteren de 12 weken aangetikt, jippie!!
     
    Loetje88 en MaLuc vinden dit leuk.
  4. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ook weer een hele mijlpaal
     
  5. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @Loetje88 fijn dat je echo goed was en het nog steeds een meisje is! Haha
    Wij gaan er nu ook in met het idee dat het de laatste is, maar ik weet het ook nog niet 100% zeker.. Dat weet mijn man ook nog niet hahaha. Maar het ligt er heel erg aan hoe het met een 3e zal gaan..

    @kwebbelsnoes ook een leuke mijlpaal! Heb je al een voorgevoel wat het gaat worden?
     
  6. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik denk een jongen, al zegt iedereen om me heen een meisje. We willen het niet weten, dus nog 6 maanden geduld voor we het weten :roflmao:
     
  7. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Oh dat is helemaal spannend!! Ik zou dat echt niet kunnen :roflmao: en ik hou niet zo van neutrale kleding en wil echt wel kunnen kopen van tevoren:rolleyes:

    En het zelf weten maar niet vertellen lijkt me ook niks, dan gaat iedereen constant opletten wat je zegt en kun je niks van wat je gekocht hebt Laten zien..
     
  8. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik vind juist dat er veel meer uniseks te krijgen is dan 9 jaar geleden toen ik zwanger was van de eerste, toen wisten we het ook niet en was er wat wit en als je geluk had grijs te krijgen. Nu heb je verschillende tinten groen, okergeel, grijs, heb echt al veel leuks gezien dat ik wil kopen
     
  9. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja dat is zeker waar hoor!
    Maar toch blijf ik het leuker vinden om gericht te kunnen shoppen hahaha
     
  10. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Onze zoon is geboren!
     
    Loetje88 en Rosy90 vinden dit leuk.
  11. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Fantastisch!!! Gefeliciteerd! Heel benieuwd naar je verhaal, maar eerst lekker genieten ❤️
     
  12. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Gefeliciteerd @MaLuc!! Is alles goed gegaan? En hoe vinden de andere kinderen het?

    Geniet ervan!
     
  13. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Gefeliciteerd @MaLuc!! :D Zit je een beetje op een blauwe wolk? Redelijk vroeg bevallen (voor de 40 weken) dan toch?

    @Loetje88 gefelicteerd met de goede 20-weken echo! Toch altijd een mijlpaal. :)
     
  14. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ohh wauw hij is er @MaLuc wat fijn! Gefeliciteerd! Is alles goed gegaan? En lekker voor de 40 weken inderdaad!

    Geniet er lekker van!
     
  15. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Thanks! Ja toch weer een mijlpaal ja! Voel haar ook veel nu. Zo fijn’
     
  16. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik werd zondagavond ziek, misselijk en overgeven, en mijn bloeddruk bleek flink verhoogd. Maandag ben ik opgenomen in het ziekenhuis, alles bleek verder in orde te zijn, maar om niet meer met medicatie te hoeven starten werd besloten om me in te leiden. Ik kreeg 's middags een ballon en dinsdagochtend kon het inleiden beginnen. Ik had flink veel weeenopwekkers nodig, maar toen de weeen echt al wel heel krachtig waren, vorderde de ontsluiting nog steeds maar heel langzaam. Het viel me zo tegen na de vorige keer, mijn middelste was er om 2 uur, nu had ik om 2 uur nog amper ontsluiting. Uiteindelijk begon het om 21 uur ergens op te lijken met 8 cm ontsluiting. Ik zat er allang doorheen, was echt kapot en wilde alleen de baby eruit hebben. Maar ze stimuleerden me om toch nog het bad weer in te gaan, het maakte mij op dat moment echt niks meer uit, maar ben achteraf wel blij dat ze dat deden. Toen ging het snel (eindelijk, haha). Om 21:26 mocht ik persen, maar de hartslag van de baby dipte, de gynaecoloog kwam binnen en vond dat ik het bad uit moest. Dat kon ik echt niet meer en om 21:29 lanceerde ik Jesse het bad in! Het ging hem alleen iets te snel, hij was helemaal paars en werd gelijk meegenomen samen met mijn man. Gelukkig begon hij al heel snel zelf te ademen, hij heeft nog even wat hulp nodig gehad met wat zuurstof en moest wel mee naar de neo. Gelukkig werd ik goed op de hoogte gehouden, maar het voelde wel wat eenzaam. Intussen waren ze met mij bezig, mijn bloeddruk was na de bevalling weer veel te hoog en moest eerst omlaag. Om 12 uur mocht ik eindelijk naar Jesse toe. Hij lag nog wat te kreunen, maar toen hij bij mij lag werd hij rustig, zo fijn. Hij mocht gelukkig gelijk mee naar de kraamafdeling en sindsdien gaat het hartstikke goed met hem.

    Sinds donderdag zijn we thuis, ik heb ontzettend last gehad van naweeen, maar dat is nu eindelijk over. Echt gemeen zijn die!

    Achteraf gezien was mijn lichaam nog niet klaar voor de bevalling, het was vast een stuk makkelijker gegaan als we nog minstens een week gewacht hadden. Maar nu ben ik vooral heel blij dat de bevalling al achter de rug is en we weer lekker thuis zijn. Ik was dinsdag 38+3 trouwens, dus niet veel te vroeg, maar mijn baby's blijven liever langer zitten :D
     
  17. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Jeetje @MaLuc wat een bevalling! Toch wel even allemaal spannend geweest maar gelukkig nu alles goed en kan het genieten beginnen ! Ik ben ook van mening hoor dat als je lijf er nog niet klaar voor is inleiden zoiets geforceerds is. Pff wel balen dat je dan ineens zo ziek wordt uit het niets. Daarvoor geen hoge bloeddruk of niks gehad?

    Leuke naam Jesse! Past ook bij je andere kinderen als ik het goed heb!
     
  18. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Het stomme is dat mijn bloeddruk tijdens de bevalling prima was. Waarschijnlijk was het een virus waar ik last van had, want hoorde dat driekwart van mijn familie ziek is geworden (we hadden zaterdag familiedag). En dat daardoor mijn bloeddruk dus tijdelijk zo hoog was.

    En inderdaad, te vroeg inleiden leidt alleen maar tot zwaardere bevallingen, dat geloof ik ook wel. Dit was wel echt mijn laatste bevalling!
     
  19. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Heftig MaLuc! Gelukkig is het allemaal goed gekomen en kun je nu lekker genieten!
     
  20. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Toch jammer dat je laatste ervaring dan zo heeft moeten zijn, maargoed niet te lang over nadenken want het is lekker achter de rug en nu kan je gaan genieten! Herstel je goed?
     

Deel Deze Pagina