3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Geen bloed is altijd goed. Dus wie weet! Ik hoop het voor je!
     
  2. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Nou mijn eisprong was dus geen eisprong.. 1,5 week voor niks in spanning gezeten:eek:

    Nu weer alle tekenen van een eisprong dus we gaan voor de herkansing en dus weer een lange cyclus deze maand.
    Hopelijk springt hij nu wel echt!

    Dat betekent wel dat ik op vakantie mag testen of ongesteld word (balen)..

    NOD zal ongeveer op 1 augustus zijn.
    Precies 6 jaar geleden testte ik positief op 2 augustus dus als het raak is zal mijn oudste zijn verjaardag moeten gaan delen voortaan :rolleyes:
     
  3. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Helaas toch ongesteld geworden zie ik! Naja hoeft je oudste iig niet zijn verjaardag te delen;) dat zal er hier echt om gaan spannen. Ik hoop zo dat ze gewoon in Oktober komt.
     
  4. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hier begin ik mezelf een beetje in de weg te zitten. De klachten nemen toe en dus ook de vermoeidheid. Ik merk dat ik nu echt moeite begin te krijgen met mijn buik en de beperkingen die het met zich mee brengt. Anderzijds probeer ik wel echt te genieten van het drukke getrappel.

    Langzaam aan begin ik ook al een beetje op te zien tegen al die poespas aan je lijf straks, de inwendige onderzoeken en de hele bevalling. Maargoed ik weet ook dat als het straks zo ver is je het zat bent en je alles toch wel weer over je heen laat komen. Ik kan me wel echt alweer verheugen om weer een beetje mobiel te zijn straks en mijn lijf weer voor mij te hebben. Weer normale kleren waar je je lekker in voelt enzo.

    Hoe is het hier verder?
     
  5. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja klopt, helaas ongesteld geworden.. Het zette gisteren pas goed door (17dpo) maar tot nod negatieve testen gehad, dagen erna klein beetje bloedverlies. Waarschijnlijk door de tarwekiemolie dat mijn lf ineens een stuk langer werd, normaal rond de 10 dagen. Dus is wel positief maar was ook wel verwarrend! Nu vol goede moed de 2e ronde in.. Al komt mei niet zo heel goed uit als uitrekende datum vanwege een vakantie.. Maarja ik ga geen maand overslaan haha!

    Ik snap dat het nu zwaarder voor je wordt, zeker nu je er 2 hebt rondlopen.. Helpen ze je wel een beetje op hun manier?
    Dat is ook wel waar ik het meest tegenop zie.. Deze zwangerschap zal zowieso veel zwaarder gaan worden dan de vorige 2..maarja we moeten er wat voor over hebben he.. :rolleyes::oops:

    Verder gaat het prima, heerlijk aan het genieten van onze vakantie!
     
  6. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Balen @CupCake88.. Hopelijk de volgende ronde wel raak!

    @Loetje88 logisch dat je er tegenop gaat zien en dat het nu wat zwaarder gaat worden. Het laatste trimester is toch ook wel weer zwaar, zowel lichamelijk als geestelijk!

    Hier na de vakantie besloten toch al met de pil te gaan stoppen en vandaag voor het eerst ongesteld geworden.. Dus we gaan zien of we nog een wondertje mogen toevoegen aan ons gezinnetje!
     
    Loetje88 vindt dit leuk.
  7. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Loetje88, 29 weken alweer! Maar ik snap dat het zwaarder wordt nu. Sowieso het derde trimester, maar dan heb je ook nog twee kleintjes rondlopen. Heel eerlijk mis ik het zwanger zijn ook niet.

    @CupCake88, hopelijk snel raak! En hoewel mei misschien niet goed uitkomt, lijkt het me wel een mooie maand om te bevallen. Al beviel juni ook prima :D

    @gerdia, spannend! Hopelijk is het snel raak bij jullie.

    Ik kom hier niet zo vaak meer merk ik, maar zal af en toe wel in dit topic blijven kijken hoe het met jullie gaat.

    Hier gaat het erg goed met de kleine J. Hij is echt mijn makkelijkste baby tot nu toe. Ik geniet enorm van hem en de andere twee zijn gek op hem, totaal niet jaloers gelukkig.
    Verder wel een emotionele tijd hier. Mijn vader is sneller dan verwacht twee weken geleden overleden. Hij heeft gelukkig nog heel bewust kunnen genieten van J, maar veel te kort natuurlijk. Mijn oudste maakt het ook heel bewust mee, is ook regelmatig erg verdrietig. De middelste begrijpt het allemaal nog niet. We hebben ze wel overal bij betrokken (tussen het overlijden en de begrafenis zijn ze wel uit logeren geweest). Het was een prachtig afscheid vorige week, mijn vader was overduidelijk zeer geliefd, mooi om te zien. Maar we missen hem ontzettend.
     
  8. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @MaLuc wat heftig zeg, nog gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd! Fijn dat het met de kinderen zo goed gaat!

    @gerdia wat leuk dat jullie nu ook al voor een 3e gaan! Spannend! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!

    Mijn menstruatie is weer op zijn eind dus ik mag weer op eierjacht hahaha.
    Ik ga deze maand wel ovulatietesten gebruiken omdat ik mijn eisprong wel goed voel aankomen dus ik wil even checken of dat ook echt klopt..
     
  9. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ahhh wat een verdrietig nieuws om te lezen @MaLuc , gecondoleerd met dit grote verlies! Dat het toch nog zo snel is gegaan. Ik weet er helaas alles van. En wat kunnen die kindjes er al last van hebben he! Onze oudste was 2,5 en heeft mijn moeder ook opgebaard gezien toen ze thuis was. Lang over getwijfeld maar geen spijt van gehad. Ik weet niet precies hoeveel er hij er echt van heeft meegekregen maar hij weet nog steeds wie oma is op de foto en dat oma is dood gegaan. Hebben ook een heel mooi boekje van nijntje over oma die is dood gegaan.

    Maar wat moet dit moeilijk voor je zijn zo in een tijd die alleen maar mooi hoort te zijn met de geboorte van je kindje. Wel ontzettend fijn dat je vader de baby nog heeft mogen ontmoeten. Dat is iets dat niemand jullie meer afpakt!

    Heerlijk dat je zo geniet van de baby en dat hij zo makkelijk is! Dit is ook jullie laatste toch? Heb je ook echt nu dat gevoel? Dat je het kan afsluiten allemaal enzo en voelt dat fijn?

    @CupCake88 ovulatietesten vond ik ook altijd fijn om te doen. Toch een soort bevestiging van wat je allemaal voelt en een eisprong. En ik vond het ook wel soort van voorpret haha

    @gerdia wat spannend! Hopelijk snel raak!
     
    CupCake88 vindt dit leuk.
  10. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Gecondoleerd @MaLuc , wat is het dan toch nog heel erg snel gegaan. Hopelijk kun je ondanks alles wel een beetje genieten van de vakantie met je kids om je heen. En wat fijn dat je jongste zo lekker rustig is, je hoort dit heel vaak he dat de 3e het makkelijkst is.. daar moet ik me ook maar aan vast houden denk ik.. De tweede was al baby en dreumes enorm pittig door wat later bleek medische oorzaak.
     
  11. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @MaLuc gecondoleerd met dit verlies :( zeker snel gegaan, heftig hoor.

    @Loetje88 ik herken je verhaal helemaal, ik ben net op de helft, maar de bekkentherapeut heeft me gisteren verteld dat ze niks meer voor me kan doen, korte stukjes lopen doe ik op krukken, langer zal ik een rolstoel moeten gaan gebruiken :( ook mag ik eigenlijk geen trap meer lopen, dus maandag gaan we bij de thuiszorg een bed voor beneden en rolstoel bestellen :(
    En dan moet ik nog ruim 4 maanden, de muren komen nu al op me af.
     
  12. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Pfff vreselijk! Het duurt idd nog zo lang. En dan lijkt het helemaal lang! Ik heb vorige zwangerschap ook lange stukken een rolstoel moeten gebruiken. Ik zit momenteel ook alweer thuis van werk in afwachting van de arbo. Want ik mag niet meer fietsen ook. En dat is nu juist mn vervoersmiddel naar werk.

    Die bekken pff het is wat. Horror! Laten we maar vooruit denken en uitkijken naar de geboorte. Doorbijten en doorgaan helaas. :cry:
    Sterkte!
     
  13. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Mja, was gisteren gewoon even jaloers op mijn zusje die volgende week al uitgerekend is, zij mag gewoon al bevallen!
    Ik heb a.s. donderdag wel al gesprek met de vk over de bevalling. Extra vroeg omdat ik thuis wil bevallen (mijn eerste is met een keizersnede geboren, dus protocol zegt ziekenhuis), dus we hebben wat meer tijd om een passend plan te maken, dus dat maakt het wel al wat tastbaarder.

    Jij ook veel sterkte, valt niet mee met 2 kinderen om je heen.
    Ben blij dat mijn man nu even 3 weken vakantie heeft!
     
  14. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja zo flauw is dat dan he als iemand anders al mag bevallen! Eigenlijk helemaal niet leuk als iedereen om je heen zwanger is en verder.

    Fijn dat je man thuis is de komende weken dat scheelt! En fijn als de schoolvakantie weer voorbij is haha. Gelukkig zijn je kids al wat ouder maar wat kan je je dan schuldig voelen he want je wilt zoveel voor ze doen maar kan zo weinig. Ik vind dat echt lastig en mijn oudste is nu echt lastig want hij is echt toe aan school. Alhoewel de jongste ook niet echt heel makkelijk is nu haha net 2 en ene driftbui na de andere.
     
  15. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Haha ja, zo is er met alle leeftijden wel wat.
    Mijn oudste heeft ADHD, die moet er echt regelmatig uit, want die vliegt tegen de muren op thuis. Tja, dat ging de afgelopen weken niet, dus heb heel wat boze buien moeten incasseren. En dan voel ik me idd wel heel schuldig, maar ze weten ook dat ze er iets leuks voor terug krijgen in december. Dat is het voordeel dat ze wat ouder zijn
     
  16. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dat is wel pittig zeg!
     

Deel Deze Pagina