3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat klinkt je nuchter wat goed! Dus je gaat het nu echt proberen los te laten? Vind ik wel super knap van je, want een kinderwens hebben is niet zomaar iets. Maar snap je helemaal nu kun je het een plekje gaan geven en weer naar een andere fase toe in het leven:)
    Vind het leuk dat je mee blijft lezen, (en hopelijk ook mee blijft schrijven zo af en toe:))

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi mannen he! Denk dat mannen elk kindje (ookal is het de eerste, tweede of derde wel spannend zal vinden) of in ieder geval minder makkelijk de knoop doorhakken dan wij vrouwen :p

3. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Spannend, Roosie! Dat is volgende maand al :thumup:

Rosy90 vindt dit leuk.
  4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Ja ik zal wel moeten haha, ik wil er beiden 100% voor gaan of niet. En het scheelt dat ik al een keer door dat proces ben gegaan, nr 3 was in eerst ook iets wat er waarschijnlijk niet inzat. Wij zijn nl anderhalf jaar uit elkaar geweest. Dus dan is nog een kindje niet zo’n goed idee ;)
    Uiteindelijk is dat gelukkig toch gebeurd, maar ik heb daarvoor ook vrede kunnen sluiten dat het bij 2 bleef. Heb ik wel ruim een jaar over gedaan om dat te accepteren, maar ik verwacht nu niet dat ik zolang nodig heb.

Sokkie87 vindt dit leuk.
  5. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je het snel kunt loslaten, Eppo. Lijkt me toch moeilijk, ook al heb je al vier kinderen.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    @MaLuc ja het is niet zo dat ik nou zeg: ‘ok, dan niet. Laten we het lekker bij 4.’
    Nee, het doet wel zeer.
    Maar gelukkig is het nu niet zo snijdend aanwezig als toen bij nr 3. Toen had ik er echt fysiek last van. Net liefdesverdriet. Maar dan van je grootste liefde.
    Nu voelt het meer als een onbeantwoorde liefde, als je begrijpt wat ik bedoel. Minder heftig, maar wel iets om overheen te moeten komen.

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @Roosie91 wauw wat spannend! Dat is al snel! :)

@Eppo82 wat goed dat je je erin kunt berusten, ondanks dat de wens openblijft staan. Leuk dat je blijft meelezen en schrijven! Altijd fijn om een ervaringsdeskundige in ons clubje te hebben ;)

Hier heb ik mijn eerste lesdag erop zitten! Het ging erg goed! :) ik was retezenuwachtig haha :roflmao: achteraf nergens voor nodig! Maar wel intensief, ben nu ook echt gesloopt :D het was wel echt superleuk! Gesprek over nummer 4 stellen wij even uit tot einde vh jaar, denk dat er eerst wat ritme moet komen.

Sokkie87 vindt dit leuk.
  8. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Mississippi Ben je met een nieuwe opleiding begonnen? Wat doe je? Leuk! Kan me goed voorstellen dat jullie je wens dan nog even uitstellen.

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Tuurlijk! Welkom!

10. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat grappig om te zien dat er toch zo ontzettend veel VHZDKU als Ac gebruiken:roflmao: terwijl er altijd zoveel kritiek is op die methode he haha. Gelukkig ben ik dus niet de enige:D

@Mississippi wat spannend zon eerste dag. Heel slopend lijkt me dat idd!

@Sokkie87 de kinderen waren overdag op de opvang. Mn vader heeft ze opgehaald en mijn zusje is in ons huis komen slapen! Dit was de derde keer in (bijna) drie jaar tijd dat we een nachtje samen zijn weggeweest. De ene vind dat vaak de ander niet maar ik vond het wel weer even tijd haha.

Deze week laten we de opvang ook gewoon doorgaan. Even een weekje papa en mama vakantie (Ze gaan drie dagen naar het kdv) en we hebben van de week nog een bruiloft. Ook heel veel zin in!

Rosy90 vindt dit leuk.
  11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dat denk ik ook ja! Ik weet dat mijn man meer op ziet tegen de zware periode van de zwangerschap dan tegen nog een kindje.

Rosy90 vindt dit leuk.
  12. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft geen last van de rammelende eierstokken ;)
    Hij heeft nooit een heel grote kinderwens gehad. Toen ik hem leerde kennen was hij zelfs heel zeker dat hij geen kinderen wilde, maar toen was hij nog maar 20. Maar na onze bruiloft zijn we er vrij snel voor gegaan en hij was er bijna net zoveel mee bezig als ik. De tweede was op de een of andere manier logisch, hij wilde ook graag een broertje of zusje voor onze oudste. Toch gek dat je over de derde dan meer gaat nadenken.
    Ik heb trouwens twee heel makkelijke zwangerschappen gehad, dus daar kijk ik zelfs wel weer naar uit. Jouw zwangerschappen waren erg zwaar, @Loetje88 ?
    Heerlijk trouwens, even tijd zonder de kinderen :thumup:

Rosy90 vindt dit leuk.
  13. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ohja, VHZDKU gebruik ik alleen als ik het stiekem niet zo erg vind om zwanger te raken ;) Meestal gebruiken we rond mijn ovulatie wel condooms, maar afgelopen weekend niet. Voelt toch weer als een klein kansje :)

Rosy90 en Mississippi vinden dit leuk.
  14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nee ik ben vorig schooljaar al gestart met de lerarenopleiding Nederlands! Dit schooljaar werk ik voor het eerst als docent op een school voor 2 dagen per week. Superleuk maar wel weer ff wennen na 2 jaar tbm te zijn geweest :)

MaLuc vindt dit leuk.
  15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ik ken dat gevoel wel! Ook al weet ik door ervaring (gebruiken deze methode al jaren en nooit per ongeluk zwanger geraakt) dat het echt niet gebeurt door vhzdku :roflmao:

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja zeker slopend! Maar ook wel echt heel leuk! :)

Lekker zeg ff saampjes weg! En ook ff vrije dagen samen thuis ideaal! Wij hebben komend weekend even het rijk voor onszelf! De meiden gaan van vrijdag tot zondag naar Mn schoonouders. Gaan vrijdag samen de vliering en de garage eens even grondig te lijf en ‘s avonds uit eten. Zaterdag naar de wereldhavendagen in Rotterdam en aansluitend naar een festival ook daar. Zondag lekker heel de dag in bed hangen en netflixen, nu al zin in!

17. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Klinkt leuk! Wat deed je voor je tbm was?

Mississippi vindt dit leuk.
  18. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Haha, niet als je het netjes doet nee :D

Mississippi vindt dit leuk.
  19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Werkte bij een multinational op het hoofdkantoor. Eerst op een Customer Service afdeling en later in de optimalisering van logistieke trajecten/controle (kwaliteit) de eerste jaren erg naar mijn zin gehad maar toen ik switchte van afdeling en het slechter ging met onze oudste kreeg ik steeds meer het gevoel van: wat dóe ik hier in ...naam. Na het zoveelste akkefietje met mijn leidinggevende mijn baan opgezegd. Een half jaar later overleed ons oudste meisje en weer een half jaar daarna begonnen met deze opleiding.

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Hier is VHZDKU al jaren effectief gebleken, dus wat ons betreft voorlopig geen andere methode. Als je m goed toepast is het echt veilig. Hier zijn de andere opties een minder goed alternatief iig. Ik wil niet meer aan de hormonen, koperspiraal niet ivm de toch al best heftige menstruaties van mij, condooms nou ja daar zijn we niet zo goed in want zo is onze eerste er gekomen:p, sterilisatie wil hij niet (en ik bij mezelf ook niet, want ja als het aan mij ligt...) en geheelonthouding was nou ook niet zo aantrekkelijk haha.

Rosy90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina