Wat gaaf @Mississippi cool dat je zon carrière switch heb aangedurfd fijn dat het goed is gegaan, de kop is eraf nu!
@Loetje88 wat heerlijk een nachtje weg! Hebben jullie het leuk gehad? En soms mag dat best ff tijd voor elkaar geniet er lekker van hoor @Mississippi wel weer veel zin in de lessen? En wauw jullie ook al zo’n heerlijk ‘vrij’ weekend voor de boeg Hihi ik ben jaloers! Maaar nog 11 dagen dan gaan wij een weekje weg (wel mét kinderen)
Zo hier word al flink gekletst, gezellig ga proberen het bij te houden, haha. @Eppo82 knap dat je je er bij kan neerleggen hoor, je moet het idd samen eens zijn, maar 1 van de 2 moet toch toegeven en dat ben jij nu, dat is niet niks @Mississippi wauw goed dat je die stap genomen hebt en wat fijn dat het bevalt! Jouw weekend klinkt bijna jaloersmakend @Loetje88 heerlijk een paar daagjes samen overdag, heb je dan ook nog plannen of lekker niksen? @Roosie91 haha even eruit is sowieso lekker, ook mét kinderen waar gaan jullie heen?
@Rapunzel hihi ja hier word vollop gekletst he soms moeilijk bij te houden, maar ik vind het erg gezellig ook fijn dat we zoveel ‘gelijkenissen’ met elkaar hebben, qua wens maar ook qua twijfels. We gaan een weekje naar centerparcs, erperheide, super veel zin in
@Roosie91 ja zeker gezellig! En die herkenbaar is idd erg fijn, volgens mij is het bij de meesten wel iets voor volgend jaar? Heerlijk een weekje weg, even lekker uit de sleur van thuis!
@Rapunzel jaa volgens mij willen de meesten wachten tot volgend jaar, en dan nog zijn er twijfels of we het nou wel of niet gaan proberen Ja heerlijk lekker zwemmen met de kleintjes en lekker wandelen in het bos Hoe oud zijn jouw kindjes?
Leuke carriereswitch en fijn dat het zo goed bevalt! Wat enorm heftig van jullie oudste dochter. Ik heb even teruggelezen, maar kan gewoon niet bevatten hoe jullie je gevoeld moeten hebben (en nog steeds voelen). Wat een gemis!
Ja heel zwaar. Bekkeninstabiliteit en depressieve gevoelens. Kon de pijn op een gegeven moment niet meer verdragen en ging slecht slapen ook al snel. En voelde vaak gewoon geen geluk. Allemaal erg moeizaam. En de tweede keer was dan erger dan de eerste. Ik ben dus ook heel bang voor de derde keer. Ene kant denk ik nu heel makkelijk van ja is maar even maar andere kant benauwd het idee me heel erg. Want ik weet dat ik nu heel makkelijk denk omdat ik “vergeten” ben hoe t was en gewend ben aan hoe ik me nu voel.
@Roosie91 Hahaha ja precies, twijfels twijfels twijfels mijn andere kids zijn bijna 5 jaar, 2,5 jaar en 7 maanden, nog jong hoor, daarom staat mijn man niet te springen om nog eentje denk ik @MaLuc ja klopt van 2 naar 3 is veeeel makkelijker dan van 1 naar 2 vind ik, haha. Voor de oudsten was het minder/sneller wennen, want ze hadden al een broer/zus, wel even je draai weer vinden de eerste maanden, maar ik ben zelf ook niet zo 'moeilijk' meer zoals met de eerste. Het is een super vrolijk en makkelijk kind, gaat gewoon mee in het schoolritme. @Eppo82 ben ik ook benieuwd, hoe vond jij de overgang van 3 naar 4 kinderen?
Oh heerlijk zeg! Ik zou ook wel eens een paar dagen achter elkaar willen haha. Misschien als ze wat ouder zijn dat dat makkelijker gaat. Voor ons is een oppas nu moeilijk. Mn vader wilt niet meer alleen nu mn moeder er niet meer is en mn schoonouders wonen ver weg. Mn zussen kunnen dan wel oppassen maar die staan niet te springen voor meerdere dagen haha bovendien heeft 1 zus al zelf twee kids. Geniet er samen van!!! Heerlijk! Even geen pa en moe zijn hahaha
@Loetje88 ik kan me goed voorstellen dat je dan wel opziet tegen een nieuwe zwangerschap. En je man ook! Het is misschien 'maar' 9 maanden, maar als je er middenin zit is dat best heel lang. En dan heb je ook nog twee kleintjes rondlopen die je nodig hebben. Is het voor die depressieve gevoelens niet mogelijk om gelijk zodra je zwanger bent aan de bel te trekken en hulp te vragen? Je kan het maar beter voor zijn lijkt me, er is vast begeleiding voor. @Rapunzel je oudste kinderen zijn even oud als mijn kinderen, jij hebt er alleen al eentje extra Heb je jongens of meiden? Fijn om te horen dat jij de overgang veel makkelijker vond. Ik vond zelf de overgang van 1 naar 2 best wel zwaar namelijk. Maar goed, hangt ook erg van je baby af natuurlijk. En dat het de eerste maanden wennen is vind ik alleen maar logisch.
@MaLuc ja nu je het zegt, haha, wat grappig! Mijn zoon is ook van september 2013 en mijn dochter is van januari 2016.
Precies andersom dus Ik was van mijn zoon uitgerekend in januari 2016, maar dat is 30 december 2015 geworden
Aaahh lijkt me wel gek als je weet dat je het moet gaan afsluiten! Je bent al gezegend met een mooi groot gezin maar toch..een nieuw kindje is weer net zo speciaal! Wie weet zegt je man over een jaar ineens dat ie het wil!
Hoi Dames, Ik ben er weer! Wij waren heerlijk een paar weekjes in spanje. (Helaas niet zwanger geworden) Heb een hoop te lezen zag ik al wel. Even een update van mijn kant Nog steeds geen menstruatie en nog veel last van ontpillen (zucht) Ik weet dat het na de prikpil lang kan duren maar vind dat soms best wel lastig, je wilt zo graag!
Wat balen! Hoelang kan dat duren? Was je andere keren snel zwanger? Spannend allemaal hoor! Ik krijg langzaam aan ook steeds meer kriebels. Maar timing zou nu echt niet handig zijn dus moet toch echt nog even wachten. Heb wel t idee dat mijn man steeds meer aan het idee begint te wennen haha
@Loetje88 @MaLuc Heb in april de laatste gehad en reken zelf vanaf juli. Dan is die van april uitgewerkt. Bij mijn andere kids geen probleem maar toen geen prikpil. (En stukken jonger natuurlijk) Bij de prikpil kan het wel een jaar duren voordat je ongesteld word maar je kan voor die tijd wel zwanger worden. Volgens de arts moet het ontpillen rond oktober klaar zijn. Gelukkig dat je man er steeds meer aan gaat wennen, ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten haha