Jullie weekend klinkt fijn, @Mississippi! Wel jammer dat je man nog zo lang wil wachten. Hopelijk verandert hij nog van mening Maar toch nog een miniminikansje bij jullie, toch?
Ik heb een paard en ik heb een huifkarretje... Ik ga kleinschalig kinderfeestjes en huifkartochten organiseren. Daarnaast als bedrijfjezijnde vrijwillig bij zorgcentra en woonvormen langs met Mn kleinvee. (Kipjes, konijntje etc) Leuk voor de mensen en leuk ter promotie uiteraard! En goed voor mezelf , vind het fijn om een lach op iemand zijn gezicht te krijgen! Verder veel kleine dingen vanuit huis proberen , ofwel van alles wat ja de bedoeling ! Hier ook een 24/7 mom, met een mam met ene week dagdiensten en andere week avond diensten. Ik opperde toevallig afgelopen weekend al tegen hem dat ik er bijna aan begin te wennen aan een leven bijna zonder hem.... @tijd WoW, die vliegt zeker enorm voorbij!!!! des te meer redenen om lkkr te genieten van je (kleine) kindjes en de dingen om je heen!
@roever dat klinkt leuk! En einde van het jaar starten, dat is gewoon bijna alweer, haha. Spannende en drukke maanden voor de boeg dus. @Pioenroos92 lekker een paar dagen weg! Geniet ervan @Mississippi lekker weekend gehad dus, te veel wijn op? balen dat hij nog zo lang wilt wachten, hopelijk veranderd hij nog van mening. Hier is de jongste al het hele weekend ziek, dus wel hebben amper geslapen. Zo is het onderwerp nog een kindje ver te zoeken bij mijn man hoor
@roever, dat klinkt leuk zeg! Je woont zeker niet bij me in de buurt, lijkt me echt leuk voor het feestje van mijn dochter @Rapunzel, beterschap voor je jongste!
Ik woon nog een stuk noordelijker Ruim een uur met de auto denk ik, dus met een huifkar niet echt te doen lijkt me.
@Pioenroos92 fijne vakantie! Hier denk ik soms ook wel eens van is niet erg mocht het nu al gebeuren haha maar is wel beter van niet. Afgelopen week was ik ineens heel erg zeker van mn zaak en lijken alle twijfels wel verdwenen. Even afhankelijk van mijn man ben ik wel heel zeker dat er een derde gaat komen. Als ik dan nu denk oke nog zoveel weken tot het einde van het jaar en dan gaan we al bijna verbouwen en daarna wil ik zwanger worden dan wordt ik al helemaal enthousiast hahah. In soort van sprongetjes denk ik nu al vooruit en lijkt het met de tijd dan wel weer mee te vallen! Iets om naar uit te kijken... Ben zo benieuwd wanneer de eerste van ons zwanger is!
Spannend je bedrijfje! Die ploegendiensten zijn ook niet alles he? Mijn man heeft dat ook gedaan een aantal jaar! Toen onze 1e 10 maanden was is hij er mee gestopt. Vond dat wel heel fijn hoor weer een beetje normaal ritme en de avonden samen terug! Je leeft soms zo langs elkaar heen!
Ik ben ook zo benieuwd! Dit forum is ook echt slecht voor mij hoor. Ik lees zoveel over testen enzo, dat ik helemaal zin heb om zelf al te gaan testen en dat heb ik nog nooit gedaan voor mijn nod! En ik ben dat ook eigenlijk helemaal niet van plan om te gaan doen, wil gewoon afwachten of ik ongesteld word en zo niet, dan haal ik wel een keer een test (heb ze ook nooit in huis dus). Ik denk dat vroeg testen sowieso weinig zin heeft bij mij, bij beide zwangerschappen testte ik pas een paar dagen na mijn nod en had ik maar een heel vaag lijntje (kruidvat 2v5). Ik vind het dus best stom van mezelf dat ik er nu zo mee bezig ben (en dat terwijl de kans maar heel klein is nu). Voordeel is wel dat ik er nu heel zeker van ben dat ik een derde wil
Heel veel plezier op vakantie, lekker! Ik wou dat wij nog buiten de schoolvakanties konden. Geniet ervan! En voor de meiden die er nu al voor gaan, succes! Ik zit nog steeds in fase 1 van verwerken: keihard ontkennen
Wel echt lastig hoor @Eppo82 ! Je hebt vier mooie kinderen maar als de wens er nog is laat je dat niet zomaar los.
Hoi meiden, weer even een berichtje van mij. Ik heb veel meegelezen maar moest het allemaal even op een rijtje zetten voor mezelf. Waar ik er een maandje geleden zeker van was dat ik een wens had voor nog een kindje ben ik er nu zeker van dat we compleet zijn. Want om heel eerlijk te zijn zie ik alleen maar nadelen. De drukte in huis, de praktische kant, natuurlijk de kosten... het gebrek aan nog een slaapkamer, een grotere auto moeten kopen, minder aandacht voor elk kind, weer al die luiers, nog minder rust, en het idee dat ik de oppas met nóg een kind opzadel. Op dit moment geniet ik enorm van mijn gezin en van het feit dat de jongste steeds meer zelf kan. Wat doe ik hier dan nog zal je denken. Nou, ik ken mezelf te goed. Want het kan zomaar zijn dat ik over een paar dagen weer iets heel anders voel en hoe heerlijk is het om daar over te kunnen babbelen hier. En ik vind het leuk en gezellig om jullie te blijven volgen. Ik schrijf dit bericht op mn telefoon en zal morgen weer even wat uitgebreider reageren op iedereen, wanneer ik de tijd vind om even achter de laptop te kruipen.
Hoi!! Even een ander “detail” vraagje! Wie weet herkent iemand dit en heeft de ultieme tip voor me! Ons jongste zoontje is dus net een half jaar oud en een ongelovelijk mega wiebelkont! Kan absoluut niet 5sec stilliggen of zitten. Maar hij houdt zichzelf ook wakker in bed... Ik heb hem momenteel in een slaapzak en daaroverheen een dekentje straks eroverheen.. Maar hij krijgt het elke x weer voor elkaar om alles overhoop te trekken... Conclusie, hij komt maar moeilijk in slaap, en wordt gauw wakker (vooral overdags) Heeft iemand hier misschien een tip? Zit zelf al aan sjorbanden te denken... maja das ook weer direct zo cru
Wij hadden een Snoozzz baby. Dat werkte perfect. Dan liggen ze vast aan het matras. Kunnen ze ook niet rollen. Onze zoons schoven altijd omhoog en dan stootte ze hun hoofd en werden ze wakker.
Ik hoop dat het werkt, ik kende het nog niet. Wij hebben een pacco inbakerdoek gebruikt, ons zoontje sloeg zichzelf vooral wakker met zijn armen. Hadden eerst een puckababy, maar dat was niet strak genoeg voor hem. Hier werd hij echt rustig door.
Die hebben we idd ook beiden gehad.... Maarja, hij is op t moment net een bromtol zo snel als hij alle kanten op draait, en t liefst nog met zn voeten door,in,over de spijlen en rand! Dus ja, we hopen dat hij hier wat meer rust in zal vinden