3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    @Loetje88 wij hebben nooit ovulatietesten gebruikt. Bij de oudste ben ik door de pil heen zwanger geraakt en bij de tweede gelijk zwanger na het stoppen van een zware pil.. Nu dus na spiraaltje.. Denk dat we 1 rondje zo proberen en k dan eventueel ovulatie testen ga halen.. Welke gebuik je altijd?

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Nou ik deed altijd van de action en dan ter bevestiging een clearblue met smiley. Want bij mij knalde die van de action nooit dus snapte ik er nog niks van. Maar als ik hem dan aardig donker vond deed ik een smiley er naast ter bevestiging en dan hoefde ik die dure maar 1 of 2 per keer te gebruiken.

Maar zit nu te twijfelen om gewoon van die dipsticks te bestellen lijkt me ook wel makkelijk opzich.

3. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Wat leuk, zoveel 2015 kindjes. Maar op deze leeftijd maken die paar maanden verschil (meer dan een half jaar dus) best wel veel uit nog :)

@Loetje88, ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt, maar tot nu toe ook niet nodig gehad. Ik was de vorige keren snel zwanger (bij de eerste in de eerste ronde, bij de tweede vlak voor we ervoor gingen :D). Maar inzicht in je cyclus is natuurlijk nooit mis. Ben ook nog nooit zo bewust met het zwanger worden bezig geweest als nu, dus wie weet dat ik een eventuele volgende ronde ook wel zwicht.

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    @MaLuc bij de eerste was ik ook gelijk zwanger eerste maand na het stoppen met de pil. Bij nr twee heb ik wel drie maanden ovu testen gedaan. Was toen ronde vijf zwanger. Ronde 1 en 2 geen ovu testen en ook niet opgelet of we op de juiste momenten deden.

Maar eigenlijk lijkt t me nu ook gewoon weer leuk om er als soort van voor pret alweer mee te beginnen. Als ik dan van een paar maanden inzicht heb geeft het je ook meer duidelijk voor als we straks voor t echie gaan haha

5. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat super leuk dat jullie ervoor gaan @Loetje88 ahhh spannend hoor! Pff tikkeltje jaloers hier:oops: haha mijn man heeft nog wat meer tijd nodig dus voorlopig begin ik er niet over. Tijd zal het leren voor ons....:rolleyes:

@gerdia gaaf dat jullie er voor gaan! Dit is jullie 1e ronde dus?

Rosy90 vindt dit leuk.
  6. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Jullie meiden zijn ook nog wel jong @Pioenroos92 .. Jij bent ook 26? of iig uit 1992? Dit is onze eerste echte ronde idd! Ik ben nu ongesteld na het verwijderen van mijn spiraaltje.. Ben benieuwd of het ons nog een keer gegeven is om zwanger te raken(eerste x door pil zwanger, tweede zwangerschap na het stoppen van een zware pil gelijk zwanger en dus niet ongesteld geweest). Helemaal in combinatie met de vele medicatie die manlief slikt.

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  7. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat klopt @gerdia jonge kids & jonge mama:rolleyes: Je bent de vorige keren vrij snel zwanger geraakt, hopelijk nu ook! Ik heb ook een spiraaltje, nummer 3 alweer. Succes deze ronde:thumup:

8. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Zo tijdje afwezig geweest, nog wat gemist? :p
    @Loetje88 ik begrijp dat jullie begonnen zijn!? Spannend zeg!
    Edit: laat maar, terug lezen is belangrijk blijkt weer :$

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    hahahahah was wel leuk geweest, want kriebelt wel, maar nee nog niet begonnen, in maart/april pas. Maar ik geniet ook nog even van hoe ik me nu voel want ik voel me heel happy de laatste tijd, ook mede door het afvallen natuurlijk. En zware maanden achter de rug na het overlijden van mijn moeder. Maar voel me goed en geniet van de kids en mijn lichamelijke gesteldheid haha dus ik geniet er nog maar even van voor dat volgend jaar weer allemaal naar de klote gaat. Ik ben best wel bang voor de zwangerschap, maar toch kijk ik er ook weer naar uit en wil ECHT ECHT ECHT proberen er van te gaan genieten omdat het als we er nu vanuit gaan echt de laatste keer zal zijn. Dus ik wil die fases bewust meemaken en ook afsluiten...

10. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Echt spannend hoor! Ik hoop ook echt voor je dat het snel raak is. Ik had bij de eerste en tweede echt angst voor onvruchtbaarheid, en dat zal straks ook wel weer sterk aanwezig zijn. Vraag me niet waarom hoor, maar was echt bang dat het niet zou lukken...maar toch snel zwanger.

11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik hoop met de tijd dat jouw man ook nog zijn keuze veranderd. Misschien wel goed idd om nu even wat ruimte te geven, maar wel knap. Het is allemaal best moeilijk als je zelf iets graag wilt en een ander niet, zeker wat betreft een kindje.

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @Loetje88 wat fijn dat je je nu zo goed voelt! En weetje elke zwangerschap is anders dus misschien loopt het de volgende keer wat anders? Laten we daar op hopen:)

Spannnend @gerdia dat het maar snel raak mag zijn!

Moet ik het lijstje nog even updaten? Of doet iemand anders dat?

@hier; Het is 1 oktober haha in oktober zouden we het er weer over hebben maar dat komt van de week wel:)

13. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Gelukkig zijn jullie nog jong @Pioenroos92, maar kan me goed voorstellen dat je het liefst nu wil weten waar je aan toe bent. Jouw oudste is ongeveer even oud als mijn jongste (ik was januari 2016 uitgerekend, ben 30 december bevallen) en kan me gewoon niet voorstellen dat ik daarna al nog een kindje zou hebben gekregen ;)

Hoe gaat het bij jullie @Rapunzel?

Rosy90 vindt dit leuk.
  14. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Roosie91, yes oktober! Ik ben heel benieuwd wat er uit jullie gesprek gaat komen :)

Rosy90 vindt dit leuk.
  15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi ik ook:D maar ik kan wel heel nuchter zijn hierin, ja de wens heb ik, en tuurlijk zou ik het het liefste NU willen. Maar mochten we besluiten nog een jaartje te wachten is dat ook prima. Want, wat nog in het vat zit verzuurd niet haha:)
    En daarbij dan zit mijn oudste op school en mijn jongste is dan ook weer wat ouder mochten we nog een jaartje wachten. En misschien heel luxe maar de vorige twee keer was ik snel zwanger, en ik wil nu bijvoorbeeld dus geen maart/april/mei baby haha omdat ze beiden al in april geboren zijn lijkt mij een herfst/winter baby wel leuk:) maar goed we hebben dat natuurlijk niet voor het zeggen:)

16. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ja, wel lekker dat je oudste dan op school zou zitten :) Op zich zit je nu wel goed voor een 'geen maart/april/mei-baby' ;) Het leek mij juist wel leuk, een voorjaarsbaby, ik heb juist al een herfst- en een winterbaby gehad :D Maar goed, mijn man was er niet eerder klaar voor en ik ga niet daarom driekwart jaar wachten, haha! Ik hoop nu heel erg op een zomerbaby (logisch natuurlijk, want dat zou betekenen dat ik snel zwanger ben). Liefst niet nog een keer in december bevallen, want twee verjaardagen in december (die van mij en die van mijn zoon) vind ik wel genoeg!

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jaa daarom! Haha ja nu zit je denk ik rond juli/augustus? Als je nu zwanger zou zijn. Een voorjaars baby was wel erg lekker met mooi weer inderdaad. Ik kan jou goed begrijpen dat je nu liever niet kiest voor weer een december baby. Drukke tijd! Mij lijkt oktober een mooie maand Hihi. Was het fijn om in de winter een kleine baby te hebben? Waar zit je nu precies in je cyclus? En jullie zijn nu bewust bezig?
    Twee keer in juli/augustus zwanger geworden dus als je een april baby wilt:D:p

18. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Het is zo fijn als de oudste op school zit, heb je echt weer tijd voor de jongste(n) hier onbewust 4 jaar verschil tussen de oudste en nu nog jongste. Ik vind het ideaal. Er zal minstens 4.5 jaar tussen zitten straks, weer helemaal de tijd voor de jongste.

Rosy90 vindt dit leuk.
  19. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Haha hier het liefst niet nog een maart baby, maar ik hoop voor juni wel zwanger te worden.. Maar je hebt het niet voor het zeggen he soms. Ik bedoel mogen allang blij zijn als het nog een keer lukt.

Zien jullie soms ook op tegen wat de omgeving ervan gaat vinden? Hier heeft iedereen 2 kids om ons heen en is dat ook wel een beetje de standaard. Iedereen is compleet..

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja! Ik
    Vond het best pittig toen mijn jongste net geboren was. De oudste was toen net 2 jaar geworden en ik kreeg een geplande sectio dus dat herstel en de zorg voor twee mini’s vond ik echt pittig. Maar nu vind ik het weinig leeftijdsverschil wel écht geweldig! Ze hebben zoveel aan elkaar vinden ook nog veel dezelfde dingen leuk:)

Deel Deze Pagina