3e kindje?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Loetje88, Jul 4, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

Sep 2, 2018
    1,425
    1,026
    113
    Female
    Dat klinkt als een fijn gesprek @Roosie91! En jullie jongste is ook gewoon nog best jong, dus lekker verder genieten van jullie gezin zoals het nu is. Fijn dat het geen haast heeft en jullie er hetzelfde in staan :)

Rosy90 likes this.
  2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Ja was echt fijn! Dat gaan we zeker doen:) het resultaat van gisteren is wel dat mijn man naar 7 persoons autos aan het kijken is:roflmao: meer als drie kinderen komen er hier trouwens niet hoor!

Pioenroos92 likes this.
  3. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Wat een fijn gesprek @Roosie91 ! De knoop is in ieder geval doorgehakt samen en dat geeft een fijn gevoel vind je niet!? Wanneer is dan een tweede en dat voel je vanzelf wel. Heel goed om er gewoon regelmatig even over te hebben dan weet je prima wanneer je er klaar voor bent en idd hoef je ook niet te ontpillen of iets dus kun je snel aan de gang. Fijn!

Echt typisch man om dan gelijk een excuus te hebben gevonden om voor een nieuwe auto te kijken hahaha

Rosy90 likes this.
  4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    648AE9E3-BF61-4C57-910A-E88147022426.jpeg
    Ja klopt 24-48 uur. Maar ik heb momenteel nog steeds een hele positieve! Dus schuift steeds iets op. Toen we voor onze tweede gingen was mijne altijd pas op cd 16 positief met cyclus van 26-28 dagen. Dus had dat nu ook verwacht. Ben blij verrast. Is mn LF ook gelukkig langer. Ik ben benieuwd of het met mn gewichtsverlies te maken heeft. Denk het wel.

@MaLuc ja denk dat we wel save zitten haha. Piek is nog steeds. Dus kan wordt steeds kleiner!

Rosy90 likes this.
  5. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,961
    1,463
    113
    Female
    Noord-Holland
    Klinkt als een fijn gesprek @Roosie91 geeft vast en zeker wat rust:thumup: hahaha die 7 personenauto...die mannen gelijk met praktische zaken verder:roflmao: Hier ook niet meer als 3 hoor;) als ik bij de derde er ooit komt:oops: wij hebben afgesproken het van het voorjaar nog eens over te hebben, helemaal prima:)

@Loetje88 ziet er goed uit! Pff lijkt mij spannend om er weer helemaal mee bezig te zijn.

Rosy90 likes this.
  6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    @Pioenroos92 ja is leuk om er weer mee bezig te zijn maar maakt ook ongeduldig want soms denk ik waarom nog wachten. Maar is gewoon beter!

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Jaa geeft echt een heel fijn gevoel:) en inderdaad we hebben het nu ook super leuk met zijn vieren, en ik kan best nog wel even wachten. Lijkt me ook best leuk als mijn dochtertje nog wat ouder is en overal lekker bij mee kan helpen, ze is echt een moedertje namelijk haha!
    En voor mijn man is het zo ook wel fijn dat er geen tijdsdruk aan gebonden is.

8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Wat fijn dat je blij bent verrast met je cyclus! Zou best eens kunnen hoor dat je door minder gewicht een langere LF hebt. Maar elke maand kan ook weer anders zijn de ene keer iets eerder of de andere keer wat later. Ik zou het eens drie maanden doen die ovulatie testen om te kijken of het elke maand een beetje hetzelfde is:)

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Haha ja ik zeg altijd vrouwen hebben het met baby’s en kinderen en mannen met auto’s en sommige met motors:roflmao:
    Fijn dat jullie er van het voorjaar nog eens over zullen hebben! Jouw kindjes zijn ook nog super jong dus lekker genieten:)

Pioenroos92 likes this.
  10. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Ja ga ik ook doen, heb 24 stuks dus kan nog even vooruit haha

Rosy90 likes this.
  11. gerdia

gerdia Bekend lid

Sep 1, 2011
    795
    351
    63
    Female
    Wat goed dat je je cyclus niet al zo goed in de gaten houd! Hopelijk is het dan als jullie ervoor gaan snel raak.. Hier is m'n eisprong als het goed is geweest..even geen testen meer gedaan, want een paar gekke diensten op t werk gehad, dus zoveel verschillende tijdstippen.. Nouja we hebben geklust, dus gaan het zien deze ronde.

Rosy90 and Pioenroos92 like this.
  12. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,961
    1,463
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ohhh spannend @gerdia ik zal voor je duimen.

@Roosie91 jaa precies! We genieten volop en we zijn ook nog jong dus hebben alle tijd. Rustig aan, geniet van wat is en wat misschien nog komen gaat:rolleyes:

@Loetje88 geheel begrijpelijk! Lijkt mij heel leuk als ze er dan wat van mee krijgen. En allemaal "baby" vragen gaan stellen..."smelt"

Rosy90 likes this.
  13. roever

roever Niet meer actief

Hier gisteren cd 18/19 en ergens afgelopen dagen was denk ik Mn ovulatie...
    Gisteren hebben we het wel gezellig gehad zeg maar...
    En nu.... denk ik , fuck! Zal je net zien dat het nu al raak is? Zijn er namelijk eigenlijk helemaal niet mee bezig!
    Maar volgens mij heb ik een cyclus van a 29 dagen ofzo?
    En kan het misschien wel helemaal niet? Haha

Hoezo maak je jezelf zo gek he! Haha
    En ik geloof dat mijn partner zoiets heeft van we zien wel, die denkt er ook niet meer bij na volgens mij wel of geen condoom etc!
    Hij heeft ook werkelijkwaar geen idee dat er een vruchtbare periode bestaat hahaha
    Wat moet dat toch fijn voelen ghehe

14. roever

roever Niet meer actief

Heb vorige week tijdens een bezoekje aan action “per ongeluk” een super lief setje gekocht! :0
    Voor mochten we ooit zwanger weer raken ik dit cadeau geef aan Mn vriend haha
    En is het ons niet meer gegunt zal het een super cute kraamcadeautje wezen voor een ander....

Rosy90 likes this.
  15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    Leuk meiden, wat een actie hier :D

Hier begin ik er steeds meer vrede mee te krijgen dat het hierbij blijft. :) Van het weekend heerlijk genoten met de jongste 2 (oudste 2 waren een weekend weg) en dan bedenken dat er weer een bewerkelijk kleintje bijkomt, waardoor we dat weer een tijd niet kunnen doen, nee. En dat bezwaar had ik bij nr 3 en 4 niet eigenlijk. Positief teken dus :thumup: voor mij dan :p

roever and Rosy90 like this.
  16. gerdia

gerdia Bekend lid

Sep 1, 2011
    795
    351
    63
    Female
    Ja dat is ook waar wij weer heel hard over hebben getwijfeld.. er zal nu nog meer leeftijdsverschil tussen de kids zitten..dus we moeten echt weer opnieuw beginnen. Maar hier is het met 3 echt klaar (denk ik nu..)

17. gerdia

gerdia Bekend lid

Sep 1, 2011
    795
    351
    63
    Female
    Haha hier heb ik laatst bij een babywinkel ook een gaaf wit shirtje gekocht als verrassing voor man of kinderen als ik een positieve test in handen heb (hopelijk snel..)

18. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Leuk toch! En spannend allemaal weer hihi

19. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    :cry:Hier moeten wij waarschijnlijk afscheid nemen van onze eerste “baby”. Toen we gisteren thuis kwamen uit werk vonden we onze lieve hond half verlamd in de kamer. Dit is al zijn tweede hernia. De vorige keer hebben we hem ondanks de hoge kosten toch laten opereren. Hij is nu vijf en we zijn twee jaar na zijn eerste hernia. We hebben nu de moeilijke beslissing genomen hem niet meer te laten opereren en waarschijnlijk wordt hij vanmiddag ingeslapen. Mijn man is nu thuis en we zijn samen met de kinderen hem flink aan het vertroetelen. Hij was mijn eerste kindje. Ik had hem al voor ik mijn man leerde kennen.

20. roever

roever Niet meer actief

Aaaahwwwww
    Heel veel sterkte!
    Mijn ouders hebben ook een (ouder) hondje die al 2 x hernia heeft gehad... weet niet of medicatie nog een optie is??

Hier vanmorgen door Mn hoofd gespookt om alsnog een ander adresje voor ons hondje te zoeken... maar fack wat is het moeilijk om die keuze te maken.
    Hij begint steeds onbetrouwbaarder te worden naar ons oudste kindje .. :(
    Maar over paar maandjes gaan we dus verhuizen naar een groter huis en tuin en hoopte dan dat ik ieder zijn eigen plek kon gaan geven....

Lastig!
    Dikke knuffel voor jou iig!!!!

Share This Page