Heb t eerlijk gezegd niet echt bijgehouden sinds komst vd jongste... denk tussen de 28/30 dagen? Geen idee... En ja , zijn er nog niet echt mee bezig en zien elkaar laatste tijd ook niet zovaak haha T zal dus wel tussen Mn oren zitten haha
Nouja wie weeet is je eisprong wel eerder geweest of later.. Spannend iig. Pff wat hormonsters wel niet met je kunnen doen he..
Ik hou alles bij in een appje. Ook wanneer we sex hebben. Al jaren. Vind dat gewoon fijn dat ik alles terug kan zoeken. Als je eerder sex hebt gehad dan zondag en je ei was eerder dan kan het wel. Maar van zondag lijkt me zeer onwaarschijnlijk om nu al iets te voelen.
BAM!!! Sta weer met de voeten op de aardbol! Haha thanks! Ik kreeg vandaag een soort “paniekaanval” oid haha. Maar.... is bij deze weggenomen!
Pfff... Gadverredarre....! Volgens mij zit Mn lichaam mij echt finaal de gek aan te steken! En van er helemaal niet mee bezig te zijn, ben ik nu continue ermee bezig lijkt t :-/ En k lijk nog steeds van alles te voelen en zien... Stupid body!!!
Irritant is dat he, ik herken dat wel hoor. Sinds we een paar weken geleden de knoop hebben doorgehakt voor een derde was mijn cyclus ook ineens heel anders dan de afgelopen 5 maanden met een stabiele 28 dagen. Ik had ineens een week van te voren al bloedverlies en uiteindelijk zetten het echt door op dag 26/27. Lijkt toch wel dat je geest je lichaam kan beinvloeden. En niet er mee bezig zijn als je iets graag wilt bestaat ook niet zeg ik altijd. Is toch meer dan logisch. Je moet alleen een bepaalde manier zien te vinden om er mee te om te gaan die redelijk relaxed blijft voor jezelf. Maar als je je zo gek voelt zou ik gewoon een testje doen. Zet je misschien ook weer even met beide benen op de grond. Ik zit ook te twijfelen of ik niet alvast wat testen in huis moet halen, die van op=opvoordeelshop 2 predictor voor 5 euro....maar twjifel nog haha
Maar dat is t m nou juist net.... We waten er eigenlijk nog niet mee bezig! Zouden in nov/dec bekijken hoever we zijn met verbouwing enz en er dan evt voor gaan. Maar wel onbeschermd sels gehad, waardoor ik dus even wilde checken... en dus pats noem Mezelf gek! Ga hier idd ook gewoon een paar testjes bestellen... gewoon voor t geval dat... Ik denk ook dat ik t nu mezelf aan t aanpraten ben ofzo, sukkel haha Zou ook te gek voor woorden zijn! Maar idd , kan ik t mooi afsluiten! Voor nu dan......
@roever ik heb dat ook hoor. Wij hebben vorige week ook onbeschermde seks gehad, terwijl wij dus ook nog ''moeten'' wachten tot maart. En ik zit mezelf dus ook gelijk helemaal gek te maken hoor hahah want ergens hoop je toch stiekem dat het wel raak is. Maar als ik dan weer nuchter denk is dat gewoon echt niet handig!!! (ivm verbouwing in maart/tijd dat kindje dan geboren zou worden/nog even willen genieten van mijn lijf omdat ik net flink ben afgevallen)...
@Loetje88 en @roever Zo herkenbaar.. Hier ook nu ineens weer buikpijn en rare afscheiding, geen idee wat ik er van moet denken.. Ach ga gewoon van het negatieve uit en net vanochtend een vriendinnetje gesproken die niet zwanger kan worden (na traject met chemo) en dan komt het ineens toch wel weer binnen dat ik gezegend mag zijn met 2 gezonde kids.. Pff wie weet ga ik ooit nog m'n eicellen doneren als wij klaar zijn.
@gerdia oh dat is heftig zeg. Ja dat realiseer ik me dan ook soms ja hoe gezegend je al bent. Maar toch als je de wens hebt is het niet minder erg vind ik want ja je hebt al kinderen. Zo werkt dat niet. Elke onvervulde wens is verdrietig. En ieder op zn eigen manier natuurlijk.
Okeeee Jullie mogen mij voor gek gaan verklaren! Dat doe ik zelf namelijk ook al Ik heb zojuist een test gekocht en ga die morgenochtend doen.... Naast wat rugpijn enz heb ik nergens last van en ik denk dat ik mezelf behoorlijk gek aan t maken ben haha Dusss morgen testen... en dan eindelijk met de pootjes weer op de vloer! En daarna manlief maar aankijken dat we er maar weer eens voor moeten gaan!
Hahah @roever en en en?? Ik ben mezelf ook weer van alles aan het afvragen hoor. Gister bruinverlies op cd19. Vorige cyclus had ik dat ook ineens op cd21 en meerdere dagen erna tot ik ongesteld werd maar ik maak me nu dan steeds meer zorgen of dat wel normaal is want ik heb dat nooooit gehad. Straks gaan we er straks voor en dan lukt het niet om zwanger te worden. Die angst heb ik altijd.
Hahaha Totaaaaaal negatief! En nu kan ik mij weer gaan afvragen of ik wel de juiste test had, niet veel te vroeg heb getest etc! Maar dat ga ik lekker niet doen... Ik ga morgen een nieuw dozijn menstruatieshit halen!ghehe En wachten tot ie ergens in de loop van komende week komt! Ja ik vind het jammer... maar pfff anderzijds zou t dan geboren worden eind juli? Ik weet nog goed tijdens week 41 van Mn zwangerschap eerste kindje hoeveel stress ik wel niet had dat t op verjaardag van mijn partner zou komen!!! (Die werd dat jaar ook 30 en had vette surpriseparty voor hem georganiseerd) Uiteindelijk de een de 29ste jarig en de ander de 31ste... Wel vanavond maar eens checken hoe stand van zaken er bij staat bij manlief...
Nega dus Aahwww Ja ik snap wel een beetje wat je bedoeld... ben ik ook wel eens bang voor. Maar probeer me altijd vol te houden, dat het dan maar eenmaal zo is... hoe pijnlijk dat zal zijn. Mijn wens is ook enorm groot voor 4kindjes bijv. maar als t ons niet “gegunt”. Word wil ik mij er wel bij neer proberen te leggen....
Jammer @roever! @Loetje88, heel herkenbaar! Mijn cyclus was de laatste maanden ineens korter dan ik gewend was. Was echt bang dat het zwanger worden ineens veel moeilijker zou zijn. Ik heb mij voor niks druk gemaakt, hopelijk jij ook!
Jammer @roever, had toch stiekem wel een beetje hoop voor je. Hopelijk heb je een goed gesprek met je man en kunnen jullie ervoor gaan!