Aah wat jammer @roever @Loetje88 ach Meis toch ik snap het wel hoor, je angst. Maar misschien heeft het wel helemaal niks te zeggen hè! Knuffel voor jullie!
Jammer @roever !! Ik hoop dat jullie een goed gesprek hebben en er gewoon vol voor kunnen gaan. Anders was je idd juli uitgerekend. Ik ben namelijk rond deze tijd twee jaar geleden zwanger geworden en was toen 22 juli uitgerekend. Ik hoop ook dat ik me voor niks zorgen maak. Zal ook wel. Maar heb nu ook alweer hele tijd ongi gevoel. Vind dat gewoon echt raar. Mn ei was 5/6 dagen geleden. Als mn lichaam dan nu al zou beginnen met afbreken dan zou zwanger worden wel moeilijk worden. Maargoed laat ik niet negatief gaan lopen denken. Wieweet is t over een paar maanden wel anders als we er echt voor gaan
Lastig dat je cyclus nu anders lijkt.. Hopelijk valt het mee en komt je menstruatie nog niet.. Hier is het nu wachten wachten wachten wachten. .Ben benieuwd of en wanneer ik dan ongesteld word..
@roever balen van de negatieve test, maar ook wel fijn om niet in de stress te zitten.. Tja als het deze ronde niet lukt en de volgende ronde wel zal ik rond de verjaardagen van mijn man en mij (beide in Aug) uitgerekend zijn.. Nouja we zien het wel!
Ja in die zin heb je dat toch niet voor het zeggen maar zijn altijd wel lastige dingen. Ik zou bijvoorbeeld ook niet rond de feestdagen uitgerekend willen zijn maarja ga je daar dan echt een maand met kans op voor verspillen denk ik dan weer. Blijft altijd lastig.
Oke dames nu moet ik even door jullie voor gek verklaard worden hoor. Ik had zaterdag bruinverlies en klein beetje roze. Maar ook ongi gevoel, gisteren ook, maar vandaag voel ik me zo brak en vermoeid. Ik herken dit van mijn eerste twee zwangerschappen, maar nu ga ik gelijk helemaal denken wat als wat als terwijl het eigenlijk bijna onmogelijk is want Én we hebben maar 1 keer onbeschermde seks gehad ver voor eisprong ÉN eisprong is nog niet zo lang geleden. Dit zijn mijn ovu testen. Zit vandaag op CD 21, onbeschermde seks op CD9. Vertel mij even dat het niet mogelijk is en ik mezelf gek zit te maken voor niks!!!!!!
Haha wat kan je jezelf gek maken hè?! Ik dacht ook afgelopen week dat er echt iets gaande was, heb er gewoon een testje tegenaan gegooid (ok, 3 eigenlijk) op een tuurstreepje na niks te zien. Toch was ongi anders dan normaal, veel heftiger vanaf dag 1. Terwijl dat normaal pas dag 2/3 is. Dus ik zou zeggen: gooi er een testje tegenaan! Je weet maar nooit je zit nu 12 dagen na die onbeschermde keer. En je hebt symptomen. Als het iets te betekenen heeft dan zou je dat nu wel moeten kunnen zien op een testje. Spannend
Nou volgens mijn gyn geven ovulatietesten ook soms een vertraagd beeld. Lh in Urine is altijd later hoog dan in het bloed. Dus het zou theoretisch gezien prima kunnen