Haha, vanmiddag testjes binnen gekregen en toch zojuist stiekem nog 1 gedaan.... 1 dag voor nod dus ook de laatste haha Hartstikke wit!!!! Ik heb mijzelf en mijn vriend gister en vanochtend een flinke trap onder onze hol verkocht omtrent onze eetgewoontes etc! En we gaan er samen (weer) voor! Gezond en gevarieerd eten inclusief tussendoortjes Met af en toe wat lekkers aan snaaierij! Vanavond op het menu: Witlof met beetje roombrie in katenspek gewikkeld .... Ben benieuwd!
Pfff vind mijn lichaam echt ineens zo verwarrend, vorige maand was dat ook al ineens. Weer bloedverlies, zit nu op CD 23. Vorige maand had ik ook al een week van te voren bloedverlies steeds. Is dat normaal??? Ik ga me dan echt zorgen maken of ik nog wel zwanger kan worden straks ofzo...weet t je kan jezelf daar gek mee maken maar vind het gewoon raar. Heb al dagen ongi gevoel nu ook.
Echt naar meis misschien zijn je hormonen een beetje aan het schommelen? Na de bevalling van mijn jongste heb ik dat ook weleens tussentijdse bloedingen. Ik weet het ook niet precies. Ik ben echt heel heftig aan het bloeden ook snap er niks van durf haast de deur niet uit. Heel naar
Wow zo veel dan? Dat lijkt mij ook heel raar ineens ja! Mijn jongste is volgende week alweer 15 maanden en daarna nooit geen gekke dingen, maar misschien let ik er nu wel teveel op...als je wens er eenmaal weer is dan komen die onvruchtbaarheids angsten ook weer boven...
Wat me trouwens opvalt aan mijn eigen rijtje cyclussen nu is dat ik precies de 4 maanden waarin ik bezig was met afvallen en weinig koolhydraten at ik een super strakke 28 dagen cyclus had.
Ja het is echt vreselijk. Lang geleden zo erg geweest. Ja ik snap het helemaal hoor. Maar weetje probeer je maar niet zo druk te maken nu. Pas als jullie er echt voor gaan dan zullen die angsten vast nog meer zijn
Ja ik zie het! Al is koolhydraat arm ook niet super gezond he voor je lijf. Eet je helemaal geen koolhydraten of beperkt?
Ik had productvervangers van Powerslim. dan zat ik op 40-50 gram koolhydraten per dag. Nu doe ik dat niet meer. Ik zit nu rond de 100-150 gram koolhydraten per dag als ik op let wat ik eet. Weekenden doe ik dat niet.
Aahhwwwww Laat je niet gek maken hoor!!! Mijn lichaam neemt mij ook verdorie te grazen deze maand! Nog geen rooie duivels hier, en voelde plopjes notabene in Mn onderbuik!! Hoe gek wil je het maken! :/ Bij mij is er een knop om gegaan sinds die x onbeschermde seks en nu speelt mijn lichaam op door de spanning denk ik. En is verdomd moeilijk het weer wat losbreken laten!! Ik ga geloof ik een flesje wijn halen met wat (gezonde!!!) lekkers en proosten op mijn nu al goede leven! Vaak opent dat dan weer een beetje mijn ogen haha Heb jij ook iets waardoor je je wereld weer even in het NU kan brengen misschien? zodat de wens weer iets maar achtergrond schuift? Vaak komt dan uiteindelijke alles weer goed en op je pad terecht Knuffel!
Ja ik probeer ook even goed te denken aan GENIET NOG VAN HET NU!!! nu ik me nog slank en goed voel en ik nog kan genieten van mijn wijntjes en dingetjes. Dat helpt wel....maar soms nemen je eigen gedachtes toch weer even de overhand he....ach ik moet niet zo ongeduldig doen want er staat nog iets super leuks en spannends op de agenda en dat is onze verbouwing!!! Dus ik moet me daar gewoon even op focussen. Ik snap ook niet waarom ik zo ongeduldig doe want zwanger zijn was nou niet bepaald een pretje. Oh lekker zo'n wijntje, handje nootjes erbij of iets...prima toch! Wij hebben nu afgesproken sinds kort om vrijdagavond te bombarderen tot borrelavondje, lekker uit werk komen en gelijk een kaasje met een wijntje en een nootje eten. Dan smaakt ie echt het lekkerste omdat je dan de hele dag gewerkt hebt en weet dat je weekend hebt! En dan weekend wel wat lekkers maar wel opletten. Doordeweeks probeer ik echt niks te nemen nu. Tot nu toe gaat dit goed, maar doe dit pas een paar weken. En om het echt tot een patroon te schoppen heeft dat nog wel ff meer tijd nodig ben ik bang...
Genoten van je wijn? Ja zo raar he dat je lichaam zulke vreemde klachten gaat overnemen.. pff wat is een vrouwenlichaam toch ook bizar! Hier nog drie dagen voor m'n NOD, maar pff wat een opgezette buik en pijn onderin heb ik sinds vanochtend.. Ben er gewoon raar van, ik lijk wel 20weken zwanger!
Ja smaakte goed! Verplicht vanavond en morgen nog een glaasje.. anders gooi ik weeer een aangebroken fles weg. Hier nog niet ongesteld. Voelt wel elke x alsof ik het zsm word... en uit frustratie net nog maar eens een test gedaan , uiteraard spierwit! Ik geef t op haha Klinkt spannend bij jou?!
Beetje gekke vraag maar hebben jullie verstand van tablets? We willen graag voor onze dochter een tablet kopen zodat ze af en toe daar filmpjes van YouTube op kan kijken. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer! Zo’n kinder tablet van kurio, is dat wat? Of beter een andere of een normale tablet?
Ppff vervelend zeg! Stom dat ons lichaam dan ineens zo raar gaat doen he @roever ! @Loetje88 zo dubbel he. Hopelijk ben je wat afgeleid met de verbouwing! Maar meiden even serieus, ik ben er toch wel helemaal uit. Ik zou heel graag nog een kindje willen (had zelf af en toe nog twijfels of ik het echt zeker wilde en het niet aan het verromantiseren was). Maar nee..ik ben al helemaal verkocht aan het idee zwanger worden en baby We hebben het er nog eens over gehad (hij kwam er zelf gelukkig mee). Hij zou het ook willen, maar nu nog niet. Maart hebben we het er nog eens over... whaaaaa ik ben zo blij