Meerdere komen dus wel uit grotere gezinnen hier, grappig. Mijn man heeft 1 zus. We hebben nu dus precies het gezin waar hij uit komt. Ik heb drie broertjes en een zusje, maar wel uit twee gezinnen (gescheiden ouders, ik ben de enige overlap ). Ik kom dus eigenlijk uit twee gezinnen met drie kinderen. Met mijn zusje heb ik de beste band.
Ohhh allemaal uit vrij grote gezinnen! Zo jaloers haha. Mijn man heeft 1 broer en ik 1 zus. We hebben er allebei weinig mee @gerdia jeeejtje wat ben je nog kalm! ik ben zoo benieuwd
Net was de early test van predictor.. ach hopelijk snel ongesteld en dan door naar de volgende ronde, als troost bestel ik zo maar wat ovulatietesten.
Je spiraal is pas net verwijderd toch? Was je daarna al een keer ongesteld geworden? Nee toch? Dus je kan alsnog ieder moment zwanger worden...
Heb even een momentje hoor. Dat ik zoooooo ongeduldig wordt en zooo. Benieuwd ben naar zon volgend lief klein hummeltje. Onze twee jongens zijn zo leuk samen. Ben gewoon heel benieuwd hoe een derde daar bij gaat passen!
Jaa ik ben ook zoo benieuwd! En of het een jongetje of een meisje zal zijn en hoe hij/zij er dan uit ziet ik denk toch niet dat ik kan wachten met het pas weten van het geslacht bij de geboorte ik vind dat wel heel mooi ook dromen over de baby in je buik en dat je dan weet wat het geslacht is.
Wachten lijkt me heel erg moeilijk! Daar ben ik zo slecht in ook... Dat is ook een beetje een reden dat wij nu 3 kleintjes redelijk kort op elkaar hebben. Zodra de knoop doorgehakt was dat we voor nog een kindje wilden gaan, kon ik echt niet meer wachten. Dus ik was bij beide kinderen zwanger voor de eerste verjaardag van de toen nog jongste... Ik kon ook nooit wachten tot de bevalling hoor. Ik hou ook echt van roze bij meisjes en blauw bij jongens enzo haha. Dus ik vond het heerlijk om die kledingkast te vullen met stoere truitjes of lekker roze jurkjes (en ja, mijn knul loopt weleens in een jurk en mijn dochters dragen ook regelmatig gewoon spijkerbroeken hoor haha). En inderdaad, ik vond die geslachtsbepaling minstens zo spannend. De bevalling is toch al een hele verrassing op zich want je weet nooit hoe je kindje eruit ziet enzo
@Rhombi nou inderdaad! Is toch juist leuk om al die leuke dingen al te kunnen doen tijdens de zwangerschap. Bevalling is al spannend genoeg idd. Ik vind wachten nu ook vreselijk moeilijk hoor. Maar weet wel dat het beter is. We gaan eerst nog verbouwen in maart en als ik nu zwanger zou worden dan is de oudste nog niet naar de basisschool en zou het (als ik snel zwanger ben) kindje rond dezelfde tijd jarig zijn als onze jongens. Ik zou nu graag een voorjaarskindje willen. Ook al heb ik dat niet voor het zeggen. Maar hoog zwanger in de zomer was echt niet mijn ding. Lekker dik de winter in haha doe mij dat maar
Haha nou hier twee voorjaars kindjes begin april en eind april. Dus dan moet je zwanger worden in juli of augustus En ja ik had me eigen echt voorgenomen om bij de derde het geslacht pas bij de geboorte te weten te komen maar ik denk echt niet dat ik dat kan!
Hahaha nou wieweet! Maar dan liever niet in april want mijn man en ik zijn beide in april jarig haha. Hier zwanger geworden in februari en in november. Nov en Aug kindjes heb ik. Net aan het begin van een nieuwe maand hahah dat vonden ze schijnbaar fijn