3e kindje?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Loetje88, Jul 4, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    En ik zou wel een herfst baby willen dus dan ga ik voor januari/februari voor een okt/nov kindje:roflmao: haha als we dat eens konden plannen!
    Nou een mei of juni baby, moet je dan in eind aug/sept/okt zwanger worden haha. En voor een februari/maart baby dan zwanger in mei/juni toch? Hahah:roflmao:

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Hahah ik raak de weg kwijt hahaha

Maar we hebben gezegd maart starten maar eigenlijk is dat niet handig want dan zou ik rond kerst uitgerekend zijn. April zou dus beter zijn. Dan is het januari. Dat vind ik helemaal prima.

Pfff vind het wel echt weer spannend hoor. Was jij snel zwanger?

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Hahah:roflmao: ja maart zal een kerst kindje worden idd. En nog eerder heb je weer een november kindje.
    Ja echt spannend he! Ik twijfel zooo of ik dit jaar (januari) al wil beginnen of pas januari 2020. Moeilijk moeilijk:confused:
    L.iam is nog zo jong!! Haha toen mijn dochter net zo oud als hem was, was ik alweer zwanger van hem haha.

Jaa ik mag niet klagen. Bij mijn dochter zwanger in ronde 1,5 want we besloten er voor te gaan toen mijn ovulatie net geweest was haha. En bij mijn zoontje in ronde 1 raak. En jij?

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Haha ja hier ook zwanger geworden rond zijn eerste verjaardag. Week erna testte ik positief. Dat was officieel ronde vijf. Maar pas de derde ronde dat we echt op de goede tijden opletten zeg maar. Bij onze eerste was ik gestopt met de pil. Ongi afgewacht en meteen erna zwanger. Dus ook ronde 1.

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Haha gek he dat ik mijn jongste nu nog zo jong vind dan he:p
    Ooh dus ook vlug zwanger! Dan zal het (hopelijk) de volgende keer ook wel snel lukken. Ik probeer altijd wel positief te zijn met dat soort dingen:)
    Zou jij wachten? Als je mij was?:roflmao: Of juist niet wachten?

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Je zoontje is van april toch? Dan zou ik persoonlijk zeker niet nog wachten tot 2020. Maar dat ben ik. Ik vind te veel leeftijdverschil niet leuk voor de kids. Onze kids schelen 21 maanden. Pittig maar ontzettend leuk. Straks zit er iets meer verschil tussen maar nog steeds niet super veel. Mijn man wilt dit ook niet. Hij scheelt vier jaar met zijn broertje en heeft dat als niet leuk ervaren.

Rosy90 likes this.
  7. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    @Roosie91 datzelfde gevoel heb ik dus ook! Terwijl ik toen K zo oud was als J nu dus al bijna 3 maanden zwanger was! Gek hè!

Mijn eisprong is vandaag of morgen (geen ovutesten in huis maar ik herken het gevoel uit duizenden) dus ben benieuwd of het ‘oops’-momentje van afgelopen zondag een nog hoger oops-gehalte krijgt :roflmao: nog 2 weken geduld ;) zou een juli-kindje niet erg vinden hoor :) enige maand die ik niet leuk zou vinden is december eigenlijk. Zou te veel omhoog brengen van de oudste.

Rosy90 and Pioenroos92 like this.
  8. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

Sep 2, 2018
    1,425
    1,026
    113
    Female
    Niet april doen dan hoor, ik ben in april zwanger geraakt van mijn zoon en hij is 30 december jarig, haha :D

Ik denk eigenlijk dat het leeftijdsverschil lang niet zo allesbepalend is voor een band tussen de kinderen. Ik heb een supergoede band met mijn zusje die 8,5 jaar jonger is. Er zit nog een broertje tussen ons in, waar ik het goed mee kan vinden, maar we zien elkaar niet zo vaak. Die band is dus weer heel anders. Ik vond het vroeger juist leuk om bewust mee te maken dat ik een broertje of zusje kreeg.

Rosy90 likes this.
  9. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,961
    1,463
    113
    Female
    Noord-Holland
    Jeeejtje wat doen jullie mij aan hahaha ik zit helemaal te rekenen. Oké wat is voor ons eigenlijk het meest "praktisch":rolleyes: Ik hou ervan!

Wij hebben een januari en oktober kindje. April zwanger geworden en januari:thumup:

Toevallig hadden we het er weer over vanavond:oops: Onze jongste begon ineens over baby in de buik en deed haar knuffel onder haar shirt:eek: Er was een baby op de speelzaal dus zal ze daarvan hebben. Maargoed mijn man zei dus..zal toch wel echt echt heel leuk zijn he...whaaa

#doeteendansje

Rosy90 and Mississippi like this.
  10. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,961
    1,463
    113
    Female
    Noord-Holland
    Mississippi likes this.
  11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    :thumup::thumup::D:D

12. roever

roever Niet meer actief

Oooohhhhhh yes yes yes!!

Vandaag echt en Kdag!!!
    Voelde me helemaaaal niet lekker en snaaide heel de dag door, gewoon niet lekker in Mn vel zitten!
    Wilde Mn vriend verassen met een mcflurru dus sta daar te bestellen en voor ik naar t volgende raampje mocht...lom ik erachter dat ik geen geld of pinpas bij me had! Mezelf voor dekop slaand treurig naar huis met dat heerlijke glas green ICE tea in gedachten..
    En j hoor... heeft vriendlief met de laatste drup achterover geslagen!!!
    Conclusie; ik werd zo woest! En uiteindelijk flapte ik er alles uit en dat ik eigenlijk al 10 dagen over tijd was...
    Nou zegtie, dat kan dan toch maar 1 (goed) ding betekenen?!
    Ik was een beetje verbaasd over zijn reactie haha
    Maar na een goed gesprek en hem te hebben verteld al tig negatieve tests te hebben gedaan.. issie ma de winkel gevlogen voor een fles green ICE tea!!:D

En ja hoor..... na mijn drama dag en gesprek met vriendlief barstte t ook van binnen los!!! Eindelijk!

En de lieverd zat al gauw te googelen of ik al dan ni nog zwanger kon zijn! <3

Moest m dus “teleurstellen”.
    En op de vraag of hij liever nog even wilde wachten was eigenlijk een heel duidelijke nee!!
    Ondanks dat je niets plannen kunt, wilt hij er gelieve geen 1 meer in juli!! Haha

Zo.... ik ben weer tot rust aan het komen!!

Dotjes, Rosy90 and Mississippi like this.
  13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Jaa die is van april! Hihi jij maakt het mij nu nog moeilijker om te wachten:p maar ik vroeg het zelf, en het geeft me wel stof om over na te denken:) ik scheel heel veel met mijn broer en zus en hun deden altijd alles samen en ik was het kleine zusje. Nou ga ik niet zo lang wachten natuurlijk! Maar goed, of de oudste is 4,5 of 5,5 en de jongste of 2,5 of 3,5 dus op zich maakt dat ene jaartje niet super veel uit.

MaLuc and Mississippi like this.
  14. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

Sep 2, 2018
    1,425
    1,026
    113
    Female
    Mijn dochter is straks 5,5 en mijn zoon 3,5 als alles goed gaat. Dus over een tijdje kan ik je precies vertellen hoe dat is :D

Rosy90 likes this.
  15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Hihi dan zou ik wel moeten wachten tot 2020 dus:D hoe is het met je?:)

16. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

Sep 2, 2018
    1,425
    1,026
    113
    Female
    Haha, dat moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten. Hier was het een jaar geleden nog geen optie, mijn man wilde echt nog niet, maar het lijkt mij zelf ook wel fijn dat mijn zoon dan ook al wat zelfstandiger is.

Ik ben een beetje misselijk, nooit gehad tijdens een zwangerschap, dus dit valt me wel tegen :oops: Maar ik mag niet klagen, ik hoef niet over te geven, het is alleen een irritant gevoel. Morgen heb ik de eerste echo, superspannend!

Rosy90 likes this.
  17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Haha Jaa i know! Voor het huis die we gezien hadden hoef ik het niet te laten, vrijdags in de verkoop en ik wil op zaterdag een bezichtiging plannen, krijg ik maandag als reactie dat deze al verkocht is!! Wauw haha was ook een fantastisch huis natuurlijk.
    Ja dat wat zelfstandiger lijkt mij ook wel ‘beter’. En daarbij hij is zo’n mama’s kindje. Weet niet of L.iam al toe is aan een broertje of zusje:p bepaalt hij niet hoor haha.
    Mijn man twijfelt nu tussen twee auto’s de outlander of de Citroën grand Picasso. Haha dus dat gaat wel goed komen.

Wat naar dat je zo misselijk bent! Ik was bij mijn dochter totaal niet misselijk en bij mijn zoontje ook ineens heel erg, was echt een verschil!
    Lekker kleine beetje eten hielp hier wel, en anders een pilletje van de huisarts?
    Oee spannend kom je hem hier dan showen?:D

18. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Als ik snel zwanger zou worden volgend jaar en onze derde in januari 2020 wordt geboren dan zou de oudste 4 jaar 2 mnd zijn en de jongste 2 jaar en 5mnd...

mjaaaaa dat is als alles snel lukt en dat zal wel niet. Ik durf dat soort dingen echt niet te denken zo van eerste twee gingen snel want hoevaak hoor je wel niet dat het dan ineens heel lang duurt of niet wilt lukken.

Pioenroos92 and Rosy90 like this.
  19. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female

Ohhhh wat spannend!!!
    Misselijk zijn is echt VRESELIJK!

20. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Ja huizen gaan echt super snel, dat hadden wij twee jaar geleden al elke keer belde we nee sorry verkocht.

Hier hielp veel kleine dingetjes eten de hele dag ook tegen de misselijkheid.

Rosy90 likes this.

Share This Page