Hier is een nieuwe! Graag aanvullen als jullie dat willen. En die er op willen ook jezelf er gewoon op zetten hoor
Ha, leuk, weer een lijst Mijn uitgerekende datum zal ik vrijdag invullen, dan heb ik de termijnecho! ♡Wens voor een 3e, 4e, 5e kindje!♡ Roever - jaar - 3e kindje - gestart! MaLuc - jaar - 3e kindje - gestart! Loetje88 - jaar- 3e kindje - starten: Mississippi - jaar - 4e kindje - starten: Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje - starten: feb 2019 of jan 2020 ♡Twijfel:♡ Eppo82 - jaar - 5e kindje ♡NOD Lijst:♡ ♡Zwanger:♡ MaLuc - uitgerekend: Roever - uitgerekend: ♡Afspraken:♡ MaLuc - 30 november - termijnecho
@Roosie91, mijn man is ook nooit zo bezig met mijn cyclus, behalve op het moment dat we voor een kindje gaan, dan wil hij wel weten wanneer mijn eisprong ongeveer is. Dus de jouwe is wel een beetje buitenaards
Haha nou echt he, ik zal het er nog eens over hebben met hem. Ik heb zelf het gevoel dat hij gewoon heel graag nog een kindje wil, en dat het bij hem nog meer rammelt als bij mij Of heet het bij mannen klingelen?
Haha, als het bij hem nu al zo erg klingelt, moeten jullie misschien vast met kerst beginnen En ondertussen maar zingen: kling klokjes, klingelingeling!
Ohhh wauw @roever die is positief hoor! En een stuk duidelijker dan die van gisteren. Ik zeg BINGOOO!!! Hier kriebelt het ook zo vreselijk dat ik soms denk ahh f*ck it laten we gewoon zien wat er gebeurd maar dan neemt verstand toch nog weer over want het is gewoon echt NIET handig om nu al zwanger te worden. Maar ik zit al wel helemaal te rekenen hoevaak ik nog ongesteld moet worden voor we beginnen hahahah oh wat erg dit! @Rapunzel ik snap heel goed wat je bedoeld hoor met karakters, ik heb dat zelf ook wel, onze jongste is echt een heel ''figuur'' hoor, niet normaal soms hahaha maar toch laat dat mijn wens niet overstemmen. Karakter en gedrag kan ook veranderen, kinderen zijn zo wispelturig. @Mississippi jammer dat het even op een laag pitje moet, maar misschien wel beter idd, maar wie weet voor je het weet is het zo ver. En verhuizen is ook weer zo'n spannende tijd! @Eppo82 wat spannend toch weer de aangewoekerde wens, als ik het zo lees denk ik dat je man nog wel overstag gaat hoor hahaha
Hahaha klingelende klokjes heerlijk dit! Wow @roever wat duidelijk en spannend! Ik duim voor een mooie zwangerschap! En zo kort op elkaar, ik vind het heerlijk. De oudste was 3 jaar en 3 maanden toen de jongste werd geboren, en heb er dus nog eentje tussen zitten. Ze zijn zo leuk met elkaar, ik zou niet anders willen. Ook wel een reden waarom ik zo over nog een kindje aan het malen ben want mochten we daarvoor gaan, dan wil ik niet dat het een “nakomertje” wordt. Dan wil ik er het liefst niet meer tussen hebben dan nu tussen de oudste en de jongste. Hier geen buitenaardse vent hoor haha. Die vraagt alleen af en toe wanneer ik weer ongesteld moet worden Leuk het lijstje! Ondanks dat het gevoel hier nog erg wissels ga ik mezelf op het “misschien”lijstje zetten
♡Wens voor een 3e, 4e, 5e kindje!♡ Roever - jaar - 3e kindje - gestart! MaLuc - jaar - 3e kindje - gestart! Loetje88 - jaar- 3e kindje - starten: Mississippi - jaar - 4e kindje - starten: Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje - starten: feb 2019 of jan 2020 ♡Twijfel:♡ Eppo82 - jaar - 5e kindje Rhombi - jaar - 4e kindje - knoop doorhakken in augustus ‘19 ♡NOD Lijst:♡ ♡Zwanger:♡ MaLuc - uitgerekend: Roever - uitgerekend: ♡Afspraken:♡ MaLuc - 30 november - termijnecho
♡Wens voor een 3e, 4e, 5e kindje!♡ Roever - jaar - 3e kindje - gestart! MaLuc - jaar - 3e kindje - gestart! Loetje88 - jaar- 3e kindje - starten: Mississippi - jaar - 4e kindje - starten: Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje - starten: feb 2019 of jan 2020 Gerdia - 26 jaar - 3e kindje - gestart! ♡Twijfel:♡ Eppo82 - jaar - 5e kindje Rhombi - jaar - 4e kindje - knoop doorhakken in augustus ‘19 ♡NOD Lijst:♡ ♡Zwanger:♡ MaLuc - uitgerekend: Roever - uitgerekend: ♡Afspraken:♡ MaLuc - 30 november - termijnecho
Wauw @roever hopelijk loopt de test nog verder op! Hier hopelijk rond m'n eisprong, maar helaas nog geen tijd gehad om ovulatietesten te kopen.. we gaan het zien!
@roever ben ook benieuwd of je weer getest hebt! Spannend zeg! @Roosie91 We hebben ons huis laten taxeren en zijn bij de hypotheekadviseur geweest; het is op alle fronten heel erg gunstig om nu te verkopen en weer te kopen. We hebben een flinke overwaarde dus dat is mooi. Maar gaan even wachten tot januari om daadwerkelijk te verkopen, nu met de feestdagen is het allemaal toch een beetje druk haha. We hebben nog niet een ander huis op het oog, maar zijn wel aan het kijken op funda enzo. Maar een van harde eisen van mijn man is dat het huis minimaal 4 slaapkamers heeft en genoeg ruimte voor 3 opgroeiende kinderen dus we gaan er sowieso voor! Vraag is een beetje wanneer Ben jij er al een beetje meer uit wat je wilt? @gerdia hoop dat je ei ergens de komende dagen is! Voel je je eisprong? @Loetje88 ja zeker spannend met verhuizen! We zijn samen nu al 6x verhuisd denk ik hahaha, dus we zijn wel profs op dat gebied ik herken je gevoel van die kriebels zo erg! Ben ook steeds aan het denken: als we er toch voor gaan na de feestdagen is dit mijn laatste cyclus zonder proberen terwijl ik weet dat we waarschijnlijk nog wat langer gaan wachten. Hopeloos @Rhombi en @Eppo82 ben benieuwd wat jullie zullen beslissen! Kan me voorstellen dat zp niet erg helpt om het op een laag pitje te zetten qua erover nadenken @MaLuc morgen alweer de termijnecho! Wat ga je hard Meis! Heb je al een gevoel van meisje/jongen? Vind het altijd zo bijzonder als zo’n gevoel blijkt te kloppen! @hier: ff rustig dagje thuis hangen met de meisjes. Huis is ontploft van het speelgoed maar ik doe lekker even niks! Vanavond weer naar school van 17:00 h tot 22:00 h echt zo balen nu met die donkere natte dagen dat ik dan tot zo laat naar school moet! Zondag sinterklaas vieren... nu al zin in! Hoe vieren jullie het?
Morning! Ik heb gistermiddag getest en echt wel positief binnen 5 minuten.. Ben er nog van ondersteboven.... Merk dat ik het dit x echt even moet verwerken ofzo haha
@roever, ik ben ook benieuwd! @Mississippi, leuk om naar huizen te gaan kijken! Snap wel dat je wil wachten tot na de feestdagen met het hele circus. Ik ben in mijn leven ook al heel vaak verhuisd, maar vind het nog steeds vreselijk Ik heb nog nooit langer dan 5,5 jaar in een huis gewoond, dus dat record hoop ik nu eindelijk ruimschoots te gaan verbeteren En onze kinderen beginnen alledrie hun leven in een ander huis, haha. Ik kijk nu echt uit naar morgen! Durf nog niet echt na te denken over gevoel voor een meisje of jongen, ben nog veel te bang dat het morgen mis is. Maar ik ben daar sowieso heel slecht in, bij mijn dochter heb ik de hele zwangerschap gedacht dat ze een jongen was Oooh, wat laat ook tot 22 uur! Ik heb op maandag tot 22 uur koor, dat vind ik al zo vreselijk laat, haha, terwijl dat gewoon voor mijn ontspanning is. Oke, ik ben ook wel extra moe momenteel, niet zo gek natuurlijk. Wij vieren 5 december Sinterklaas, gewoon met ons viertjes. Mijn man hecht heel erg aan de datum, terwijl ik van huis uit gewend ben om het het weekend ervoor te vieren (ben zelf 6 december jarig). Maar ik vind het wel prima zolang we het een beetje klein houden en het dus niet zo laat wordt.
@roever, je testen zijn overduidelijk! Gefeliciteerd! Niet zo gek dat je nog een beetje moet wennen, ik heb dat eigenlijk alledrie de keren wel een beetje gehad Ook juist omdat het alle keren zo snel was. Maar komt goed joh!
Dus jullie zijn er maar druk mee! Wel leuk weer opnieuw op huizenjacht in ons vorige topic gingen jullie ook verhuizen toch? ik ben benieuwd wat voor huis het zal gaan worden Lekker toch even een dagje niks, je moet vanavond weer op pad dus geniet lekker van vandaag! Wij vieren zondag ook sinterklaas bij opa en oma. En zelf vieren we het wel 5 december. Hier nog steeds vollop aan het twijfelen. Omdat ik de vorige keren zo snel zwanger was ben ik een beetje angstig dat als ik dan uiteindelijk die knoop heb doorgehakt, dat ik dan weer direct zwanger ben en dat klinkt best Uhm spannend en eng haha Voor nu heb ik feb/mrt 2019 in mijn hoofd maar dat kan echt nog wel veranderen!
@Mississippi ja hier rondhangen helpt inderdaad niet nee. Zeker nu er in dit groepje al zwangeren zijn hihi. En ik word weer tante alsof ik niet al genoeg kriebels had Heerlijk even een dagje niks. Wij vieren zaterdag sinterklaas met de neefjes en nichtjes van mijn kant van de familie. Heerlijk druk @roever, jaja, je kunt er nu echt niet meer omheen hoor. Supergefeliciteerd en het komt vast allemaal goed. Ik hoop alleen dat je lichamelijk niet te veel klachten krijgt. Maar goed, hier is het zo dat mijn vriend ja zegt met z'n hart, maar niet met z'n verstand. Ik heb dat ook, alleen ik laat mijn gevoel gewoon wat harder spreken . Dus niks is zeker, maar af en toe droom ik even weg.