Oh jeetje dat is zwaar J. Heeft dat ook een hele poos gehad , maar dan s nachts wakker worden en miet meer willen slapen. Gek hoe je dat soort dingen snel weer vergeet als je eenmaal weer babykriebels hebt!
Leuk het clubje en blijven we dan gewoon lekker hier kletsen? Blijf het ook echt grappig vinden dat iedereen met dezelfde twijfels zit haha. @Loetje88 dat is zeker heel vroeg 05:00 hopelijk is het een fase! En je weet ook niet hoe een derde/vierde/vijfde zal zijn. Wel weet je van te voren dat ze allemaaaal fases zullen krijgen maar ja dat duurt ook niet oneindig. @Mississippi vind het super knap dat je mama bent, een zware opleiding doet en daarnaast ook gaat werken! Petje af hoor! En ik denk maar zo waar dat kindje erbij zal het heus wel pittiger maken maar nu kan je het ook met twee kindjes! Dus ik denk wel dat jullie ook redden met nóg een kindje. En daarbij zie en hoor ik vaak dat er in gezinnen met meerdere kindjes ze elkaar ook vermaken en graag samen spelen, dus dat is ook weer een ‘voordeel’ en gezelliger Moeten we ookal een lijstje maken met gewoon de wens en onze leeftijden enzo? En misschien een schatting wanneer we denken te willen beginnen?
Haha ja hè! Ik vijd het prima om hier te blijven kletsen, maar we zouden ook naar clubs kunnen verhuizen? AH lief! ja dat denk ik ook hoor! En de echte chaos is voor mij toch wel de eerste 3 maanden, daarna komt er toch een soort regelmaat / ritme. De oudste gaat in mei volgend jaar naar school dus dat is ook wel prettig. J. Gaat vanaf volgend jaar september misschien dan nog 2 ochtenden naar de psz, dus dan heb ik toch 2 ochtenden helemaal voor mezelf met baby lijkt me heerlijk! En als ik nu al zie hoeveel lol de meiden hebben met elkaar dan zwijmel ik helemaal weg als ze straks met zn drietjes zouden zijn. leuk! Ik ben 31, officieel kindje nummer 4, ik verwacht december/januari te starten.
@Loetje88 Als je aan beheer vraagt of ze het topic naar clubs kunnen verplaatsen dan kunnen jullie hier gewoon verder blijven kletsen En dan wens ik jullie allemaal veel geluk en hopelijk worden er nog veel derde kindjes geboren bij jullie het komende jaar/jaren. Dan ga ik afhaken aangezien die derde bij mij al een feit is
Ik zal straks eens kijken voor een lijstje! Ja precies! Dat ervaar ik net zo! De eerste drie maanden met krampjes en slaapjes en het nieuwe ritme weer te vinden. En daarbij het hele gezin waar iedereen weer een ‘andere’ rol heeft gekregen. Maar daarna is het echt genieten, althans dat weet ik niet bij een volgend kindje maar zo is het wel gegaan bij de vorige twee ook wel weer een fijn vooruitzicht. Naar school en de psz, waar beginnen we nou toch aan met een derde? Hier hetzelfde aangezien onze kindjes bijna even oud zijn
Ik weet niet hoe jij en je man erin staan, maar als jullie of jij nog een stille wens hebben voor een vijfde, mag je van mij wel mee blijven kletsen hoor en jij bent dé ervaringsdeskundige nu hier
Al onze kindjes zijn volgens mij een beetje van dezelfde leeftijd of niet? Of in ieder geval @Mississippi en @Roosie91 wat ik zo even snel kan zien!
♡ Wens voor een 3e/4e/5e kindje ♡ Mississippi ~ 31 jaar ~ 4e kindje ~ schatting beginnen: december2018 /januari 2019 ~ anticonceptie: ja/nee Loetje88 ~ ? jaar ~ 3e kindje ~ schatting beginnen: ? ~ anticonceptie: ja/nee Roosie91 ~ 26 jaar ~ 3e kindje ~ schatting beginnen: december 2018/januari 2019 ~ anticonceptie: nee, met vakantie wel de pil. ♡ Nod lijst ♡ ♡ ZWANGER ♡
Zoiets qua lijstje? En voeg maar aan hoor Twijfelde nog om onze namen om en om roze en blauw te doen?
Voor de Meiden die ‘al’ twee kindjes of meer hebben van hetzelfde geslacht dus jongens/meisjes hebben jullie nu een lichte voorkeur voor het andere geslacht?
Nou nee niet echt. Het lijkt me bijzonder om een zoon te mogen krijgen omdat je dan allebei hebt, maar eerlijk: na 3 meiden kan ik me niks voorstellen bij een jongetje denk dat ik heel zenuwachtig zou worden ervan hahaha
Haha dat kan ik me ook wel voorstellen. Maar qua baby’s tot 6 maanden ofzo (is mijn ervaring hoor) zijn het gewoon baby’s haha of ze dan een piemel hebben maakt niks uit dus qua zenuwen moet je je niet druk maken hoor haha. Ik wilde alleen maar meisjes maar noo way dat ik dat nu nog wil haha ben dolgelukkig met m’n zoontje en het maakt me oprecht niks uit wat de derde zal worden. Misschien houden we het zelfs een verassing tot de geboorte! Ik zeg expres misschien want ik ben wat dat betreft te nieuwschierig
@Mississippi ah dan ga jij een bewogen jaar tegemoet . Balans is denk ik het toverwoord. De rest komt wel. Succes met het hervatten van werk en studie. Dat gaat je allemaal lukken!!!
Oef dat valt niet mee. Ons monstertje heeft ook een half jaar lang zijn biologische klok op 0430 gehad... toen werd dat 0530 en toen konden we de wereld aan. Tegenwoordig zitten we op 0630, dat voelt als uitslapen... er is nog hoop! Wij legden die kleine overigens wel beneden of op zolder als hij vroeg wakker was zodat de oudste er niet wakker van werd. Voorkeur voor een jongen of meisje.... euh ja.... onze zoon was dus een spook met slapen en heeft energie voor 10. Pas sinds een maandje of 3/4 durf ik hem mee op visite of naar feestjes te nemen. Wij hopen dus dat ons nieuwe meisje niet op haar broer lijkt wat dit betreft haha..maar Of dat aan het geslacht of karakter ligt?? Aan de andere kant.. Ik ken geen liever kind dan onze zoon..behulpzaam, knuffelig.... Dat zou ik toch echt niet meer kunnen missen