3e kindje?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Loetje88, Jul 4, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    En hoe gaat het met jou? @Eppo82 :)

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    Nog hetzelfde. Soms heb ik er helemaal vrede mee als het hierbij zou blijven, en het andere moment gieren mijn hormonen weer de pan uit.
    Pff lastig in ieder geval. Het meest vervelende is nog wel dat mijn vriend ook niet echt ‘nee’ zegt.
    Als hij nou overtuigd was, dan zou ik me er denk ik sneller bij neer leggen (want dan heb ik geen andere keuze).
    En mijn oudste dochter zei vandaag ook ineens: als er nou nog een broertje of zusje bij zou komen, zou ik dat wel heel gezellig vinden. :)
    Dus ik zit op het moment weer volledig in het ja-kamp :roflmao:.

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Aah wat moeilijk eigenlijk he! Misschien toch nog een keertje samen er over praten? Heb je er behoefte aan om een knoop door te hakken? Of maakt dat niet zo zeer uit?

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Ohhh dat snap ik zo @Eppo82 ! Je wilt eigenlijk gewoon die knoop doorhakken. Gewoon lekker zwart of wit en niet grijs. Ik hoop stiekem dat je man snel toch groen licht geeft.

@Roosie91 mooie vloer zeg!
    Waarom twijfel je nu ineens?

Verdorie ik ben echt aan het aftellen tot maart hoor. :roflmao:Vriendinnetje vorige week bevallen. Al die babys pfff hahaha
    Maargoed eerst hier nog de spannende verbouwing!! Ik heb vandaag de verbouwing ingetekend in de ikea keuken planner. Zo gaat het worden:
    E865AEF6-E54A-4093-8DA3-B7C17F9F9CC6.jpeg F7814BE4-EBA4-4CB4-B545-9EBC44B0FC6D.jpeg

Rosy90 likes this.
  5. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

Sep 2, 2018
    1,425
    1,026
    113
    Female
    @Roosie91, mooie vloer!
    En dat getwijfel is volgens mij best normaal, haha, heb nog steeds af en toe van: waar beginnen we aan?? :D

Aah, lastig @Eppo82!

@Loetje88, je tekening ziet er mooi uit! Hoe ingrijpend is de verbouwing? Ik weet niet hoe het er nu uitziet natuurlijk :)

Hier gaat het goed! Heb vandaag de uitslag van de NIPT gekregen, na een week al, en die was goed gelukkig. Verder wonen we sinds zondag in het nieuwe huis, maar we zijn nog niet klaar. Maar stapje voor stapje komen we dichterbij het eindresultaat.

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Oh wat heerlijk eindelijk verhuisd! Een goede afleiding om de zwangerschap door te komen!

De woonkamer zit nu links en de keuken en eethoek rechts achter. Dit wordt dus omgewisseld en de keuken komt dus in het midden nu als hart van de kamer. Zithoek lekker ruim en aan de tuin en de eethoek voor in het ochtend zonnetje. Ik kan niet wachten! Gaan dus paar muurtjes eruit. Vloerverwarming, vloer, stucen, keuken, kozijnen voor, wc, trap. Vergeet ik nog wat. Haha best wel ingrijpend dus! Heel spannend allemaal! Voornamelijk omdat we pas in januari het bouwdepot gaan aanvragen vanwege nieuwe regels in 2019. Krijg daar wel stress van. Want wat als het ineens niet lukt?!

7. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    En wat fijn dat de nipt test goed was! Toch wel weer een geruststelling lijkt mij. Hoe oud ben jij ook alweer?

8. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

Sep 2, 2018
    1,425
    1,026
    113
    Female
    Oh wauw, behoorlijk ingrijpend dan inderdaad. Dan snap ik heel goed dat je dit jaar nog niet zwanger wilde worden. Hoe lang hebben jullie gepland voor de verbouwing?
    Echt leuk ook, de keuken in het midden. Qua ontwerp lijkt de keuken wel op onze nieuwe keuken, met eiland en kastenwand.

9. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

Sep 2, 2018
    1,425
    1,026
    113
    Female
    Ja, zeker een geruststelling! Ik ben afgelopen week nóg ouder geworden, haha, ben 38 nu :eek:

10. roever

roever Niet meer actief

Jaaa, hier leven we ook nog!!! :eek:
    Zit helemaaaaaaaaal niet lekker in mijn vel! Eigenlijk al n hele poos niet... :(
    Echt nergens zin in.

Qua zwangerschap nog steeds mega nuchter erover.. begin wel wat misselijker te worden.
    Verder nog niet gebeld voor een afspraak ofzo haha.
    Zo lang mogelijk wegwuiven, des te eerder zijn de 9 maanden voorbij hoop ik!

Ondertussen idd nog meer zwangeren?
    Ik ben echt verre van actief op t moment op t forum :(

11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    @Loetje88 ja ik twijfel gewoon of het wel het juiste moment is:p en oppas gaat een stuk moeilijker worden! Maar goed voor nu blijf ik bij februari (is al wel heeel snel februari haha) maar ik kan dan altijd nog beslissen.
    Wat gaaf die tekening! Ik denk dat jullie huisje super mooi gaat worden! Ben benieuwd naar het eind resultaat straks.

@MaLuc jeej wat fijn dat de nipt test goed was! Weer een zorg minder. En wat fantastisch dat jullie verhuisd zijn! Voelt het goed?:)

@roever wat naar dat je je zo voelt:( hoe komt het denk je? En bijna 6 weken zwanger alweer joh! Wat vliegt de tijd. Ben je onder controle van de vk of de gyn?

12. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    haha gefeliciteerd dan nog!! Vind je het gek om richting de 40 te gaan? Ik ben nu 30 maar vraag me af of ik me over 10 jaar nog zo voel als nu, de meeste zeggen van wel...de tijd vliegt aan je voorbij vind je soms ook niet?

13. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    De aannemer heeft er ongeveer 4 weken voor gepland, dus ik ben heel benieuwd! Vind het echt zo spannend.

Ja zo'n keukenopstelling is populair nu he? Wij hebben nu een L-vormige keuken en je staat zo afgesloten vind ik (in het vorige huis was de keuken zelfs apart van de woonkamer dat was nog erger) kan echt niet wachten tot ik straks in de keuken sta en gewoon contact heb met de rest van de woonkamer en de kids dus ook goed in de gaten kan houden! En gezellig kan kletsen enzo, wijntje erbij, openhaard aan....ik droom even weg hier hahah (kan soms ook niet geloven dat we dat krijgen, dan voel ik me opeens zo volwassen :roflmao:)

We beginnen in maart en dan vind ik het ook prima om zwanger te worden, maar we gaan het beleven hoelang het dit keer gaat duren. Wel spannend allemaal!

14. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Wat klote dat je niet lekker in je vel zit! Komt dat door je zwangerschap denk je? Of daarvoor ook al? Ik werd de vorige keren gelijk down toen ik zwanger was, ben daar nu ook wel weer bang voor.

Ohjoh nog geen VK gebeld voor een afspraak??

15. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Ja het is zo Februari, maar gelukkig kun je je keuze dan weer heroverwegen, maar ik denk dat het wel goed komt joh!

Ja die oppas denk ik ook wel eens aan, maar ach hier gaan ze zelden uit logeren en mijn vader komt meestal oppassen als wij weg gaan s'avonds en dan liggen ze op bed dus ik voorzie daar ook geen problemen dan. Wel spannend allemaal weer he...onze kids zijn ook uit hetzelfde bouwjaar, allebei

16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Hihi ja dat is ook zo! Vind het fijn, jouw woorden die doen alles wat minder ‘zwaar’ aan voelen ofzo? Ik laat het gewoon op zijn beloop:)
    Jaa inderdaad mijn moeder past ook vaak savonds dan op of ze liggen al in bed of ze hoeft ze alleen maar op bed te doen, dus wat dat betreft zal het ook wel loslopen. En zoo vaak gaan ze hier ook niet uit logeren.
    Jaa toevallig he, dan zou het wel mooi zijn als allebei onze derde kindjes ook uit hetzelfde jaar zouden komen he?:p

Loetje88 likes this.
  17. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Haha ja dat zou wel leuk zijn, maar als jij gelijk zwanger wordt in feb dan zal je nog in 2019 bevallen. :p weenie of ik dat dan redt haha liever ook niet want ik zou liever niet een december kindje willen denk ik. Liever vanaf januari

Rosy90 likes this.
  18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Haha dan smokkelen we die maandjes gewoon doen we net alsof:p

19. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Rosy90 likes this.
  20. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Wel jammer dat ik toch weer elke keer vergeet hoe oud iedereen nou is en sowieso alle wat ''persoonlijkere'' details:(

Rosy90 likes this.

Share This Page