3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja soms vind je jezelf ineens in een cliche wat voorheen altijd alleen bij andere gebeurde haha. Op die momenten denk ik vaak nu oh my god nu ben ik pas echt moeder haha. Ik ging me sowieso pas een echte moeder moeder voelen toen ik twee kinderen had. Daarvoor was ik nog soort van meisje/vrouw met kind. Dat is ook zo dat je als jong stel met een baby ook echt als een jong stel met een baby gezien wordt en als je pas meer kids hebt als gezin gezien wordt. Anywayyy ik dwaal af merk ik hahaha

Weet je al of je geslachtsecho gaat doen @MaLuc ?

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Kijken jullie trouwens ook vaak naar andere mensen met meerdere kids? Zo van als voorbeeld hoe het zou zijn? Haha

Moet je nu net niet de verkeerde tegen komen. Want door sommige mensen denk je echt gelijk uhhh nee laat maar

Rosy90 vindt dit leuk.
  3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik ben 33

4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja dat doe ik wel! En dan vooral ook naar de praktische zaken hoe zij alles allemaal regelen enzo. Wij zijn er nog niet helemaal uit dus ik kijk eerst ook een beetje af.

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik had gisteren ineens wel weer zo'n vlaag van 'ik heb een dochter' dat is MIJN dochter. Ze is een kopietje van mezelf. Qua uiterlijk en gedrag. Dus ook de minder leuke kanten van mezelf zie ik terug :rolleyes:.
    Als ik over haar praat dan heb ik het dus over mijn dochter. Dat kan er maar 1 zijn, klaar.
    En zo heb ik het met mijn zoon ook wel, maar iets minder. Maar toch is hij mijn zoon, de enige. Het gaat hier thuis vaak over hij/zij, hem/haar. Zo van 'doe jij hem in bad? Dan ga ik haar tandenpoetsen'.

Dan vind ik het ineens wel heel gek als daar nog een kindje bij komt! Zeker een meisje. Hoe zal die dan zijn?

Maar ja dat is dan gewoon even zo'n gedachte. Alles gaat door mijn hoofd nu we hier mee bezig zijn.

Loetje88 en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai ladies!

Sorry voor mijn afwezigheid! Ben heel druk geweest de afgelopen weken dus weinig tijd om uitgebreid te reageren!
    Gisteren voor mijn verjaardag uit eten geweest met mijn man en heel goed gepraat over de timing voor een vierde. Het lijkt erop dat we het gewoon echt gaan proberen deze ronde! :) Ei zou rond tweede kerstdag moeten zijn dus ik ben heel benieuwd of er deze maand een kerstcadeautje in zit :D mag dus op de lijst deze ronde starten en NOD zou rond 10 januari moeten zijn! (Oh en ik ben vandaag 32 geworden! Dus dat mag ook aangepast ;))

Hoe is het hier verder?
    @prulletje2 leuk dat je hier mee komt kletsen! Ben benieuwd wat jullie zullen beslissen!
    @MaLuc hoe gaat het? Willen jullie het geslacht weten binnenkort?
    @Loetje88 en @Roosie91 voor jullie al zeker wanneer jullie gaan beginnen?
    @andere grotere gezinnen; haha ik doe dat idd ook hoor! Mijn vriendin is pas bevallen van haar derde en dan ben ik toch wel aan het letten op de grote chaos met kleine baby, zoon van bijna 2 en dochter van 5. :roflmao: Maar goed die chaos is natuurlijk ook maar even.. het gaat allemaal zo snel!

Rosy90 vindt dit leuk.
  7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Gefeliciteerd met je verjaardag mississippi!
    Spannend dat jullie ervoor gaan! Ik hoop het voor jullie!
    Heb je een kindje verloren als ik vragen mag? Wat heftig!

Mississippi vindt dit leuk.
  8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel! Lief! ❤️
    Ja onze oudste dochter is vorig jaar overleden, ze was 5 jaar. Het hele verhaal kun je lezen onder het subforum vlinderkinderen. Titel: ons grootste kleine meisje is niet meer.
    Tien weken later werd de jongste geboren. Nogal heftige tijd geweest :)

Ja vind het heel spannend! Wordt de eerste zwangerschap waarbij ik niet bang hoef te zijn dat het kindje dezelfde afwijkingen heeft als de oudste. We weten nu dat ze zuurstoftekort heeft gehad tijdens de geboorte en niet een syndroom of stofwisselingsziekte. Dat wisten we bij de zwangerschappen van K en J nog niet. Dus dat was heel spannend tot de 20 en 30 weken echo. Hoop deze laatste keer echt te kunnen genieten van de zwangerschap. En dat het snel raak mag zijn :)

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd:D @Mississippi !! Heb je al iets leuks gehad?
    En wat super gaaf dat jullie er voor gaan! Ik duim en hoop dat het snel raak is voor jullie!❤️

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    #1510 Eppo82, 23 dec 2018
    Laatst bewerkt: 23 dec 2018
    Gefeliciteerd @Mississippi!
    En superleuk dat jullie gaan starten, hopelijk is het snel raak!

En natuurlijk welkom @prulletje2
    Ik ben er een beetje voor spek en bonen bij inmiddels, maar vind het toch leuk om te zien wie er allemaal voor gaan :)

Hopsatee en Mississippi vinden dit leuk.
  11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wens voor een 3e, 4e, 5e kindje!

Roever - jaar - 3e kindje - ZWANGER
    MaLuc - jaar - 3e kindje - ZWANGER
    Loetje88 - 30 jaar- 3e kindje - starten: Mrt/Apr 2019:D
    Mississippi - jaar - 4e kindje - gestart!
    Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje - starten: feb 2019?
    Gerdia - 26 jaar - 3e kindje - gestart!
    Pioenroos92 - 26 jaar - 3e kindje - juli 2019

Twijfel:
    Eppo82 - jaar - 5e kindje
    Rhombi - jaar - 4e kindje - knoop doorhakken in augustus ‘19

NOD Lijst:
    Mississippi -

Zwanger:
    MaLuc - uitgerekend:
    Roever - uitgerekend:

Afspraken:

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw

Mississippi - jaar - 4e kindje - gestart!

Twijfel:

NOD Lijst:
    Mississippi - 10-01-2019

Zwanger:
    MaLuc - uitgerekend: 22 juni
    Roever - uitgerekend:

Afspraken:
    MaLuc - 20 december: 1e afspraak centering pregnancy

MaLuc - 1 februari: 20-wekenecho

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel! lief! :) Haha nee we zijn gisteren luxe uit eten geweest en verder is het ervoor gaan natuurlijk wel een heel mooi cadeau :roflmao: we doen verder niet echt aan cadeaus; man is morgen jarig en die gaat een nieuwe tatoeage laten zetten in januari en ik koop mooie nieuwe laarzen voor mezelf haha. Er ligt nog wel een knutsel op me te wachten van K, als ze vanmiddag worden thuisgebracht dan zal ik die wel krijgen :)

Rosy90 vindt dit leuk.
  14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113

Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - gestart!

Twijfel:

NOD Lijst:
    Mississippi - 10-01-2019

Zwanger:
    MaLuc - uitgerekend: 22 juni
    Roever - uitgerekend:

Afspraken:
    MaLuc - 20 december: 1e afspraak centering pregnancy

MaLuc - 1 februari: 20-wekenecho

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel! :)

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik heb het even opgezocht. Wat een heftige tijd hebben jullie gehad en nu vast nog steeds wel, het is nog maar zo kort geleden. Gecondoleerd nog met je mooie meisje. Ik hoop ook voor jullie dat jullie kunnen genieten van een nieuwe zwangerschap!
    Ik weet natuurlijk bij lange na niet hoe het voor jullie voelt. Ik ben zelf de eerste kwijtgeraakt helemaal in het begin van de zwangerschap. Dat gebeurt natuurlijk vaak, maar dat voelde ook wel alsof ik mijn kindje kwijt was op dat moment. Ik had veel krampen en pijn. Bij de tweede hetzelfde. Ook gepaard met veel bloedverlies. Wonder boven wonder ging dat wel goed. Alleen werd hij wel iets te vroeg geboren. Bij nummer 3 dus ook veel angst gehad. Dat is gewoon niet fijn in een zwangerschap. Ik zie het nu verder wel als dat ik maar gewoon 2 kinderen heb en dat mijn tweede zwangerschap gewoon de eerste was eigenlijk. Maar destijds was dat anders. Met mijn jongste heb ik uiteindelijk wel regelmatig bloedverlies gehad, maar verder niks van heftige krampen ofzo en ze was ook bij 39w geboren dus allemaal prima. Ik denk nu dat ik wel meer vertrouwen in een volgende zwangerschap heb. Maar je bent toch altijd bang dat het fout kan gaan denk ik. Maar ondanks dat is voor jullie hopelijk de angst dat het kindje afwijkingen heeft wel weg.
    Gaan jullie als je zwanger bent nog testen laten doen op afwijkingen?

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Aah dat is ook super leuk toch!:) en lekker even quality time saampjes. En idd het beginnen is ook een geweldig cadeau! Alvast gefeliciteerd ook met je man morgen:)

18. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    @Mississippi gefeliciteerd met je verjaardag!!! En wat super spannend dat jullie er deze maand echt voor gaan! Wieweet is het wel gelijk raak dat zou idd een leuk kerstcadeautje zijn! Hopelijk het nieuwe jaar in met een positieve test!

Wij houden het nog steeds op maart maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik denk wat maakt het nog uit. Maar verstand roept me dan weer even terug. Want de komende drie maanden zijn al spannend genoeg met de aankomende verbouwing en ik zie het niet zo zitten om dan kotsmisselijk rond te lopen.

Maar wat is drie maanden nog? Toch?

@Eppo82 jij bent onze deskundige want jij hebt er al vier dus altijd leuk als je blijft mee kletsen. En snap heel goed dat je de rest even mee wilt volgen. En wieweet ben je toch ook zelf nog een keer aan de beurt. Ik hoop het stiekem wel voor je hihi

Hier momenteel veel zwangerschapsaankondigingen in de omgeving. Daardoor merk je echt dat je ouder wordt en iedereen nu in deze fase beland of zit!

Iedereen leuke kerst plannen in het vooruitzicht?

Rosy90 en Eppo82 vinden dit leuk.
  19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ben je in je andere zwangerschappen veel ziek geweest @Loetje88? Ik bijna niet gelukkig, maar dat lijkt me wel echt heel rot als je dat wel hebt!
    3 maanden is inderdaad niks. Het gaat allemaal al zo snel.

@Eppo82, ik zou het ook fijn vinden als je hier mee blijft kletsen hoor. Inderdaad wat loetje zegt, jij hebt er al 4. Ik vind het ook wel leuk om te horen hoe dat dan in de praktijk steeds is. Want wie weet gaan wij daar ook naartoe :)

20. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja heel misselijk en moe. Gelukkig niet overgeven. Wat fijn dat je dat niet had! Lijkt me heerlijk. De zwangerschappen waren voor mij wat dat betreft een hel. Bekkeninstabiliteit, depressieve gevoelens. Geen pretje. Maar ik wil wel straks echt bewust mee maken voor de laatste keer. En ik maak me geen illusie maar ik hou toch een klein beetje hoop dat het dit keer misschien anders gaat. Ik ben iig 30 kg lichter en fitter. En we gaan een nieuw bed kopen. Zou ook wonderen doen met bekkeninstabiliteit

Deel Deze Pagina