3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Welkom @kwebbelsnoes
    Leuk dat jullie er voor gaan :)
    Hopelijk dit keer een goede zwangerschap en mooie babytijd!
    Was je de vorige keren snel zwanger?

Leuk vooruitzicht met oud&nieuw,veel plezier!:p

Hier is het een echte definitieve nee nu :cry:
    Gister weer een gesprek gehad omdat ie toch ‘grapjes’ blijft maken, maar dat waren dus echt grapjes. Stiekem blijf ik dan toch hoop houden he. Maar voor hem is het klaar.
    Heb gezegd dat ie geen grapjes meer mag maken het komende jaar :mad::p

Maar goed, ik ben en blijf superhappy met mijn mooie gezin :) En ik ga me maar vol storten op mijn aankomende neefje/nichtje :D

Mississippi en Rosy90 vinden dit leuk.
  2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Aiii, lijkt me toch moeilijk als het dan definitief nee is.

De vorige keren was ik binnen 3 maanden zwanger (voor de 1e wel een paar vroege miskramen gehad). Helaas heb ik 2 jaar geleden een infectie aan Mn eileiders gehad, waardoor er kans is op verklevingen. Dus is wel heel spannend of het nu weer vlot zal gaan of dat het langer gaat duren. We gaan het zien.

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah @Eppo82 dat is dan toch wel even slikken zeg! Niet leuk!
    Hier hebben we over nummer 3 ook zo lang samen in twijfel gezeten. Nu begon het bij mij toch wel steeds meer door mijn hoofd te spelen, waardoor ik er steeds serieuzer over na ben gaan denken en hier zo'n topic geopend heb e.d. en voor mezelf besloten dat ik het toch nog wel wilde. Maar ja, dan inderdaad man nog zover krijgen. Hij had ook nee kunnen zeggen. En dan was ik ook echt super happy geweest met de 2 die we al hebben, maar oh dat had dan echt wel even pijn gedaan denk ik. Dus ik snap je gevoel!
    Wel leuk dat jullie er nog een neefje/nichtje bij krijgen! Wonen ze in de buurt? Anders kun je nog aanbieden om op te passen haha, heb je toch nog af en toe een kindje erbij :D.

Rosy90 vindt dit leuk.
  4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    @prulletje2 ja het blijft slikken, maar de twijfel was al groot en hij heeft altijd wel naar een ‘nee’ geneigd, maar nooit definitief zeg maar. En dan toch weer opmerkingen bijv. over hoe leuk een kerstkindje zou zijn omdat we die nog niet hebben (2 lente en 2 zomerkindjes) geven mij dan toch (onterechte) hoop...
    Maar hij heeft gisteren aangegeven dat het toch echt echt klaar is wat hem betreft. En heeft beloofd die opmerkingen niet meer te maken.

Ja, ik heb al een boel neefjes en nichtjes hoor :p, nu komt de 4e bij mijn broer, en mijn zusje heeft er ook 3, dus ik kan genoeg knuffelen hihi. En ik vind het zo’n gezellig hoopje bij elkaar met kerst :).

@kwebbelsnoes nou zeg, ik hoop dan dat het toch weer vlot mag lukken!

Rosy90 vindt dit leuk.
  5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wel leuk zo'n familie met allemaal veel kids! Hier houden de meesten het toch bij 2. Ik heb 1 schoonzusje die nu de derde verwacht, maar dat is ook hun laatste.

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi meiden!

Ik wil ook graag nog meekletsen omdat wij in de loop van het volgende jaar voor een 3e kindje willen gaan! Ik denk vanaf April/mei ongeveer
    Ik heb 2 zoontjes van 4,5 en 2 jaar..

Loetje88 en Rosy90 vinden dit leuk.
  7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ja we waren zelf ook met 3, kennelijk vonden we het allemaal gezellig :p.
    Gelukkig lukt het ook, alleen mijn schoonzus heeft er 1 en daar heeft ze jaren op moeten wachten...

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Welkom!:)

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Welkom!! Wat spannend!

Wij ook ongeveer rond die tijd!

10. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Jee dames.. een paar dagen niet op het forum en gelijk een hele boel nieuwe meiden! Hier NOD op 10 januair

Rosy90 vindt dit leuk.
  11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Welkom @CupCake88!

Hier komt Mn eisprong eraan denk ik. Gisteravond heel gezellig gemaakt, helaas vandaag allemaal verkouden en rillerig, dus vanavond wordt niks, hopelijk morgen nog een keer :)

Rosy90 en prulletje2 vinden dit leuk.
  12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Bedankt allemaal!

Dat is jammer kwebbelsnoes, hopelijk voelen jullie je snel weer beter om het nog een kans te geven

Misschien hebben jullie het al eens besproken, maar ik heb niet alles terug gelezen.. Hoelang duurde het bij jullie vorige kindjes voordat jullie zwanger waren?

13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @CupCake88 , ik ben ook net nieuw in dit groepje dus ik weet ook nog niet veel van iedereen.
    Bij mij was het 2e ronde, 3e ronde en 1e ronde. Best snel dus allemaal. (De eerste ging mis).
    Zal dus wel dik tegenvallen als het nu langer duurt, want het schept natuurlijk verwachtingen.

CupCake88 vindt dit leuk.
  14. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    @CupCake88 hier is de oudste door de pil heen gekomen.. Dus niet gepland! De tweede was de eerste ronde na het verwijderen van het spiraaltje gelijk raak, we wouden eerst een paar normale cyclussen afwachten, maar ergens is het niet goed gegaan met het condoom.

Nu in de 4e ronde voor een derde, dus eigenlijks pas deze keer bewust mee bezig!

15. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Welkom ook @CupCake88!

Ik ben drie keer snel zwanger geworden. Bij de oudste de eerste echte ronde, de tweede een maand of drie voor we er echt voor gingen (we waren al wat minder voorzichtig) en nu weer in de eerste ronde. Ik heb wat dat betreft echt veel geluk!

CupCake88 en Rosy90 vinden dit leuk.
  16. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    1e ronde en 5e ronde (eingelijk 3e) dus vrij snel

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hier allebei in de 1e ronde. Dochter eigenlijk in ronde 1,5 want we besloten ervoor te gaan toen mijn ovulatie net geweest was.

18. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Zo wat zijn jullie allemaal super vruchtbaar hahaha! Alleen maar fijn toch!!

Ondanks dat ik PCOS heb, heb ik veel geluk gehad. Bij de eerste bleef mijn menstruatie uit na stoppen vd pil en omdat ik voor de pil al nooit regelmatig was en mijn moeder ook vruchtbaarheidsproblemen had ben ik gelijk doorverwezen naar de gynaecoloog. Daar bleek dat ik PCOS heb (weinig/geen eisprongen) en kreeg ik een behandeling met Clomid om de eitjes beter te laten rijpen. Dit werkte ook niet echt goed, maar in de 2e cyclus kreeg ik na 28 dagen toch nog een eisprong (kwam ik achter door temperaturen) en toen bleek ik zwanger! Dus vanaf stoppen met de pil 7 maanden maar eigenlijk maar 2 rondes gehad.

Omdat ik lang borstvoeding gaf kwam mijn menstruatie pas na 18 maanden op gang en toen besloten we gelijk open te staan voor een 2e. We gingen ook verhuizen en 4 mnd bij schoonouders gewoond tijdens de verbouwing. Dus daar druk mee bezig en de dag voor we gingen verhuizen bleek ik zwanger na de 3e maand dus heek blij dat de MMM niet nodig was deze keer!

Nu bij de 3e heb ik er ook vertrouwen in dat het spontaan zal lukken. Ik ben nu nog aan de minipil maar denk dat ik over 3 maanden ga stoppen om te kijken of mn cyclus weer op gang komt..

Wel spannend hoor, ik heb elke dag wel twijfels, maar het kriebelt ook heel erg!

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Sjips @CupCake88, daar zeg je wat!

Ik heb 2 kids vlak achter elkaar. Ik was 4 maanden na de eerste alweer zwanger.
    Nu had ik heel leuk voor mezelf bedacht dat we er nog een keer 2 zo snel achter elkaar wilden (als ons dat gegeven is natuurlijk). 2 setjes, perfect.
    Maar ik vergat een klein detail.
    Bij mijn eerste lukte de borstvoeding maar 3 weken. Daardoor kon ik dus ook zo snel weer zwanger worden. Bij mijn tweede heb ik 14 maanden bv gegeven!
    Euhm... nu zit ik wel even met een dilemma. Ik wil aan de ene kant wel weer heel graag bv geven en ik zou het zonde vinden om dat af te breken omdat ik zwanger wil worden. Maar ik wil ook weer niet een groot gat tussen nr 3 en 4. Want het hele idee was dat nr 3 nu zo ver weg zit van nr 1 en 2, dan die dus straks dan wel dichtbij nr 4 zit en dat zij ook wat aan elkaar hebben.
    Argh! stom gedoe! Nou weet ik het even niet meer. :(

20. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Zover zullen ze toch niet uit elkaar zitten? Hier zit er nu 4 jaar tussen en straks meer dan 4,5 en 8,5 jaar.. M'n twee Kids zijn twee handen op 1 buik en kunnen echt niet zonder elkaar!

Deel Deze Pagina