3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Neee.. Altijd vervelend als het doorbreekt, maar wel duidelijkheid op nar de volgende ronde en hopelijk dan een plakkertje!

2. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @kwebbelsnoes he nee toch... dat moet even flink slikken zijn.. knuffel en ik duim dat het volgende ronde wel blijft plakken../

3. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Balen @kwebbelsnoes! Toch weer extra verdrietig na de blijdschap van een positieve test.

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met jou? @MaLuc :)

5. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Het gaat goed hoor! De tijd gaat best snel, 18 weken alweer. En mijn buik groeit goed, maar wel minder hard dan de laatste keer. Afgelopen donderdag het hartje gehoord en mijn baarmoeder groeit goed. Dus het zal wel goed gaan daarbinnen :) Wel wat last van mijn banden of bekken bij veel lopen, maar verder geen klachten eigenlijk.

Gaan jullie binnenkort beginnen of ben je nog niet helemaal zeker?

Rosy90 vindt dit leuk.
  6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het goed gaat! Jaa ik zag je banner en ik dacht die is echt al ver op weg! Je bent gewoon bijna op de helft al joh! Wel naar dat je last hebt van je bekken en banden.
    Ik ben nog steeds niet zeker haha oeps:oops::roflmao:

MaLuc vindt dit leuk.
  7. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Haha, wij hebben volgens mij ook pas in september de knoop doorgehakt om ervoor te gaan. 12 oktober had ik een positieve test in mijn handen :)

Rosy90 vindt dit leuk.
  8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Haha ja stom he! Maar ik twijfel gewoon nog zoo, meerendeel omdat mijn jongste nog zo ‘jong’ is. Maar het komt wel een keer goed. Ik ben gewoon zo bang dat het weer direct raak is en daar word ik onzeker van:oops:

9. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Als je bang bent dat het meteen raak is, is het dan niet gewoon nog te vroeg voor je? Je jongste is ook nog jong en jij ook, dus haast heb je niet toch? Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen :)

Rosy90 vindt dit leuk.
  10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Inderdaad! Je hebt helemaal gelijk. Misschien is het ook nog wel te vroeg! De wens is er zeker, dus nog een poosje wachten is ook helemaal niet erg. Want dat betekend niet dat het dan nooit zal gebeuren. Jouw zoontje heeft (voor mijn gevoel he!) een ‘betere’ leeftijd, dus misschien wacht ik inderdaad nog een paar maandjes:) Het kindje is sowieso welkom hoor nu of pas over een tijdje dus daar ligt het niet aan:)

11. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Het is in elk geval duidelijk dat je nog een derde wil :) Lijkt me best fijn om daar samen al zeker van te zijn, dat hadden wij absoluut niet, haha. Mij lijkt het wel fijn, iets meer leeftijdsverschil, maar er zijn ook genoeg meiden die wel graag zo min mogelijk leeftijdsverschil willen, dat is natuurlijk persoonlijk. Gewoon beginnen als je er klaar voor denkt te zijn en als dat nu nog niet is (wat ik wel een beetje denk te lezen), lekker nog een paar maandjes wachten.

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ja dat is zeker fijn! Bedankt voor je lieve woorden, die doen me goed:) en geeft me ook een bepaalde soort rust om er zo over na te denken:)

MaLuc vindt dit leuk.
  13. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    @Roosie91 gewoon nog wachten dan hoor! gelukkig kun je elke maand weer opnieuw een keuze maken en hoef je niks in het vooruit te beslissen!

@MaLuc jaaa jeetje je gaat echt hard hoor. Ben zo benieuwd wat het wordt!

Hier echt grootste moeite om te wachten nu het zo dichtbij komt!

MaLuc en Rosy90 vinden dit leuk.
  14. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi Jaa dat is zo, ik twijfel nog zo!
    Aah ik snap dat je ongeduldig word zeker als je je er zoo klaar voor voelt! Maar je kan gewoon al aftellen! Dat is ook super leuk:)

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Lastig hé!
    Ik zit nu op 3dpo. Kan dus voorlopig nog even niet testen.
    Maar vannacht hebben beide kids zó slecht geslapen. Wij hebben maar weer 4 uur slaap gehad. En zowel mijn man als ik hadden echt even zoiets van pff, hopelijk is het niet raak. Ik dacht ook echt van dan stop ik er mee en houden we het gewoon bij de twee die we al hebben.
    Maar goed, ook dat zakt weer en dan vind ik het daarna toch wel weer heel leuk.
    Blijft toch wel een dingetje.

16. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Haha ja dat herken ik. Slaap gebrek doet wat met je hoor @prulletje2 !

Hier ook een ziek mannetje en al dagen slecht slapen voor ons allemaal. Pff ben kapot

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Oh herkenbaar, hier vannacht ook een schoppend, zeehondenblaffend peuterkacheltje tussenin :confused: voor mn gevoel helemaal niet geslapen afgelopen nacht, hopelijk vannacht een betere nacht voor iedereen :)

Ik begin aan het idee te wennen dat het hier bij 4 mooie kindjes blijft. Kan er steeds meer de voordelen van zien en de wens verdwijnt steeds vaker naar de achtergrond. Niet altijd :p en een oepsje is nog altijd heel welkom, maar het echte verlangen neemt af. Denk dat ik dat ook wel fijn vind ergens.

Ik hoop voor jullie uiteraard nog op mooie zwangerschappen en prachtige, zoete babietjes natuurlijk. :D

Loetje88 en Rosy90 vinden dit leuk.
  18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Beterschap voor alle zieke kindjes en ik hoop voor alle mama’s dat jullie vannacht een heerlijke nachtje kunnen slapen!

Loetje88 vindt dit leuk.
  19. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Loetje88, nog maar twee maandjes! Gaat nu echt snel beginnen voor jou :)

@prulletje2, je gevoelens zijn zo herkenbaar! Als we een slechte nacht hebben of de kinderen zijn erg vervelend ofzo, dan denk ik echt wel eens: waar zijn we aan begonnen? Maar meestal kijk ik er wel naar uit (nouja, niet direct naar de slapeloze nachten, haha).

@Eppo82, fijn dat je wens wat is afgezwakt. Het heeft ook zeker voordelen dat je kinderen wat ouder worden, ik kan af en toe best een beetje opzien tegen weer een babytijd, maar aan de andere kant kijk ik er ook enorm naar uit. Het zal sowieso weer zwaarder worden dan het nu is.

Ik geniet nog maar even extra van de rust in huis, haha. Mijn zoon is nu naar de peuterspeelzaal en mijn dochter op school, heerlijke momentjes zijn dat. Maar ik denk dat het wel redelijk relaxte momenten zullen blijven, het lijkt me heerlijk om straks ook af en toe gewoon alleen de baby te hebben, zonder de andere twee druktemakers om me heen :D

Loetje88, prulletje2 en Rosy90 vinden dit leuk.
  20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi vooral dit stukje doet me erg twijfelen! Lijkt me zo heerlijk als de oudste twee ietsjes ouder zijn nog! Dochter begint wel al bijna op de basisschool (maart gaat ze wennen!) en omdat het hier echt de laatste baby word lijkt me dat heerlijk die geniet momentjes, met de baby 1 op 1:D

Deel Deze Pagina