Ja zeker! Hihi Spannend! Ik verwacht aan de hand van mij ovu test ook 14 feb ongesteld te worden. Of niet natuurlijk haha
Heerlijk @Loetje88! Ook al zijn jullie nog niet gericht bezig, toch wel spannend om naar je nod toe te leven, het zou kunnen! Zo is mijn zoon er ook gekomen, haha. @kwebbelsnoes, ook op het wachtbankje dus, spannend! Hopelijk is het weer raak en gaat het nu wel goed. Oh grappig, jullie nod is tegelijk Ik heb eind van de middag de 20-wekenecho, ik vind het erg spannend!
Ik zat gisteren mijn verloskundigeboekjes door te lezen maar krijg het toch wel weer lichtelijk benauwd van t idee van eem zwangerschap. Ik was het even allemaal vergeten. Dacht alleen aan alle mooie dingen steeds. Maargoed moet ik ook maar blijven doen. En er straks het beste van te maken en proberen te genieten van die laatste keer.
Alles was goed hoor! Alleen ligt de placenta nog deels voor de uitgang, dus ik krijg bij 32 weken nog een echo om te zien of die goed omhoog geschoven is. Wat voor dingen las je over de zwangerschap waardoor je lichtelijk benauwd werd?
Fijn dat alles goed was! Hopelijk verplaatst de placenta nog maar grote kans van wel toch! Weten jullie wat het wordt? Of ga je toch voor de verrassing? Ik las over al mijn bekken klachten, mijn depressieve gevoelens en de gewichtstoename. Ineens wist ik weer hoe ik me voelde en dat ik veel dacht waarom wilde ik dit ook alweer. Maar nu deze keer moet ik gewoon echt voor ogen houden dat dit de laatste keer is en ik dit bijzondere nooit meer mee ga maken. Hopelijk sleept dit me door de moeilijke momenten straks.
Ik heb begrepen dat de placenta meestal wel mee omhoog groeit, dus daar gaan we dan eerst maar vanuit. We konden onze nieuwsgierigheid toch niet bedwingen Het was echt superduidelijk te zien: een jongen! Ik was nog een beetje bang dat mijn dochter teleurgesteld zou zijn, maar dat was nergens voor nodig. De kinderen vinden het allebei hartstikke leuk! Oooh, dat klinkt niet als de makkelijkste zwangerschappen. Maar je bent veel afgevallen toch? Hopelijk beperkt dat in elk geval je bekkenklachten. En wie weet voelt deze zwangerschap sowieso heel anders. Misschien moet je eens een meisje proberen
Oh wat leuk @MaLuc! En wat fijn dat alles goed is. Ja de placenta groeit in 99% van de gevallen goed mee omhoog, had het bij de laatste ook, de echoscopiste zei me ook me vooral geen zorgen daarover te maken en met de echo was ie inderdaad prachtig mee naar boven gegroeid. @Loetje88 ben je nou stiekem al begonnen leuk zeg! Hopelijk als het lukt dit keer een zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes.
@MaLuc wat super leuk zeg een jongen. Wel zo leuk voor de jongste die hebben dan nog meer aan elkaar! Gefeliciteerd hihi Ja ik zou graag een meisje proberen dit keer hahah maar helaas geen controle over hihi Maar drie jongens zou ook super leuk zijn. @Eppo82 haha ja voorzichtig aan hoor haha ga mezelf nog niet tot zin dwingen als het niet zo uitkomt. Over paar maanden doe ik dat natuurlijk wel om zsm zwanger te worden. Zoals ik nu weet hebben we 48 uur voor ei sex gehad. Geen idee hoeveel kans er dan is. Ovu was positier op cd 14 maar cd 15 alweer op retour dus verwacht cd 15 eisprong te hebben gehad. (Pijn was toen ook weg) cd13 in de avond sex gehad. We gaan het beleven. Wel spannend weer. Ja hoop stiekem ook op een betere zwangerschap dit keer. Maar ga er niet van uit. Dan kan t ook alleen maar meevallen. Wel idd heel wat kilos minder dit keer
Superleuk een jongen @MaLuc Ik zit ook weer op het wachtbankje, merk dat ik er deze ronde wel veel minder mee bezig ben. Denk ook een stukje zelfbescherming ivm de vmk vorige ronde. Maar waar ik vorige ronde heel bewust was van alles wat ik in mijn buik voelde, heb ik dat nu niet. We zien het wel
Wat leuk @MaLuc nog een jongetje erbij! En gelukkig reageerde je dochter ook positief. Nu dus lekker aan het shoppen? of heb je van je zoon nog veel? Hier nog 3 dagen tot m'n NOD..spannend! Ik voel me niet anders, maar heb ook niet veel tijd om er over na te denken, want ik werk 5 dagen deze week.. niets aan maar het is niet anders. @Loetje88 Ben benieuwd hoe snel je zwanger zult zijn! Leuk dat we nu samen kunnen aftellen tot de NOD @kwebbelsnoes ja het is ook lastig dat eeuwige wachten en helemaal na een miskraam
Spannend @gerdia kan je je nog herinneren of je het de vorige keer merkte? Ik heb dat wel gehad namelijk. Bij allebei voelde ik de veranderingen zo dat ik getest heb voor nod. Gelijk moe en misselijk. Zeker de tweede keer herkende ik het van de eerste keer en had ik eigenlijk geen test hoeven doen Benieuwd of ik dat nu weer heb. Heb vandaag testen ingeslapen vier predictors en twee clearblue. Hopelijk hoef ik niks meer bij te kopen.
@gerdia, ik heb het weekend voor het eerst wat geshopt heb van mijn zoon alleen de leukste dingen bewaard, veel lichte dingen moesten weg vanwege het vele spugen. Spannend, bijna je NOD! Goed ingeslagen @Loetje88!
@Roosie91, ben je er al uit wat jullie gaan doen? Gaan jullie er al voor of wachten jullie toch nog even?