3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hier is de twijfel ook weer terug. Ik weet het ook echt even niet meer.

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt! Wij gaan nog even wachten! Ik wil sowieso eerst eens even kijken hoe het gaat als dochter op de basisschool zit, en hoe ik dat dan in elkaar zal gaan puzzelen. Wel jammer hoor! Want de wens word er niet minder op.

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoe komt het dat je twijfelt?

4. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Dat snap ik wel! Ook wel lekker hoor, om dan ook wat 1-op-1 tijd met je jongste te hebben, vond ik wel in elk geval! En die derde komt er vast nog wel, alleen even wat later. Gewoon lekker genieten van je gezin :)

Rosy90 vindt dit leuk.
  5. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Oh lastig! Waarom twijfel je?

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jaa precies! Mijn oudste is ook 2 jaar 1 op 1 geweest met mij, dus voor de jongste lijkt me dat ook wel heel fijn lekker 1 op 1 met mama. Jaa ik geniet:)
    Hoe voel jij je?

7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    We zijn er afgelopen maand voor gegaan. Niet gelukt. Ik dacht even dat het misschien wel zo was en er was meteen paniek over hoe ik het allemaal moest doen. Ik kon me er totaal geen voorstelling van maken dat er nog een derde bij was.
    Maar toen het dus toch niet zo bleek te zijn was er ook veel verdriet. Ik dacht dat ik misschien opgelucht zou zijn, maar dat was ook niet zo.
    Ik zou echt nog wel graag een baby willen en alles nog weer een keer mee willen maken en dan weer een opgroeiend kindje hebben enzo. Maar ik vind het ook gewoon zo leuk en zo makkelijk met de 2 die ik nu heb. Ik weet het gewoon echt niet.

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Lastig is dat! Misschien dan beter om nog even te wachten. Maar aan de andere kant. Soms moet je gewoon je gedachten even uitzetten. Want je was ook niet opgelucht dat het niet zo was. Misschien gewoon allemaal loslaten en de eerste maanden gewoon alles seks als jullie zin hebben en niet perse om zwanger te worden? Misschien dat je het dan wat meer los kan laten?

prulletje2 vindt dit leuk.
  9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja voor nu heb ik het ook even geparkeerd en ben nog niet terug aan de pil ofzo. Eerst maar eens op ons huis focussen. Zijn pas verhuisd en daar moet ook nog veel aan gebeuren. De oudste wordt van de zomer 4, gaat dan ook naar school. En nog op vakantie. Eerst dat allemaal maar eens lekker. Rustig aan.

Loetje88 vindt dit leuk.
  10. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik voel me wel goed hoor :) Ik voel de baby ook steeds vaker, heel fijn is dat. Ik ben niet meer zo moe als in het begin van de zwangerschap, maar merk nog steeds dat ik minder energie heb dan daarvoor. Maar aangezien dat het ergste is mag ik niet klagen, haha. De kinderen zijn ook superlief, krijg steeds kusjes op mijn buik.

Rosy90 vindt dit leuk.
  11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat lief @MaLuc ! Fijn dat je je beter begint te voelen en het is zo fijn als je gewoon beweging voelt he!

Hier draaien de hersentjes overuren hahaha denk van alles te voelen maar ik hou mezelf gewoon voor de gek.

12. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Spannend @Loetje88! Maar je gaat inderdaad van alles voelen als je er zo mee bezig bent :D Nog 6 dagen tot je nod zie ik?

13. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja klopt. Maar het zal wel niet hoor, misschien maar beter ook hahah en aan de andere kant is het ook wel leuk om nog een beetje die voorpret te hebben. Die ene keer seks twee dagen voor mn ei zal wel niet genoeg zijn geweest.

14. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    De kans is vast groter dat er nu niks aan de hand is, maar het kan natuurlijk wel van maar 1x seks. Anders was mijn zoon er nu niet, haha :D We zouden er toen eigenlijk 2 maanden later pas voor gaan ;)

15. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hahaha ja is ook. Alles kan! Daar ben ik me ook heel erg van bewust. Ik probeer mezelf dan altijd in toon te houden door dat soort dingen te zeggen hahah

MaLuc vindt dit leuk.
  16. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Lastig he @Loetje88 dat wachten duurt lang en zeg nooit nooit idd! Hier zou m'n NOD vandaag moeten zijn, want ei is 14 dagen geleden gesprongen. Maar nog niets te zien. Helaas nu aan het werk en ook morgen moet ik aan de slag, dus kan pas maandag een test halen. Ben benieuwd, maar ik zal nog wel ongesteld worden..

17. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    @gerdia inmiddels nog niet ongesteld geworden? Spannend!

18. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Mn man en ik hadden een discussie gisteravond want ik wil heel graag omdat dit de laatste keer is alles heel bewust meemaken als de laatste keer en dus ook echt genieten van al die dingen die er bij komen zoals spulletjes kopen enz. Zo ook zou ik heel graag nog een nieuwe kinderwagen willen. Deze kan prima nog een ronde mee dat weet ik maar ik zou zo graag nog een bugaboo willen en aangezien je hierna nooit meer dat plezier hebt van een mooie wagen. Maar hij begrijpt dat niet en vind het onzin. Maar mannen en vrouwen zijn daarin toch gewoon heel verschillend, mannen vinden alles wel best wat dat betreft volgens mij. Voor mijn gevoel moet ik nu die laatste keer gewoon echt doen zoals ik dingen nog graag gewilt heb om die fase straks echt te kunnen afsluiten. Is dat gek??

hummeltje5 vindt dit leuk.
  19. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Helemaal niet gek hoor Loetje, dat gevoel had ik bij de derde ook. En toen heb ik manlief zo ver gekregen om onder andere een duowagen aan te schaffen. Maar het is ook helemaal niet gek dat je man het onzin vindt. Want als je er logisch over na denkt dan is het toch prima om de huidige wagen te gebruiken als die nog een ronde mee kan. Denk dat het echt een vrouwendingetje is haha, volgens mij zou een man een meisje nog de jongenskleren van nummer 1 laten dragen, bij wijze van spreken ;)

En spannend hoor! Hier 2x zwanger geworden van 1x sex ergens rondom de eisprong. De eerste keer wel echt op de dag van verwachte eisprong, maar bij de derde was ik volgens mijn eigen berekeningen eigenlijk een dag te laat. En hoppa, toch zwanger. Je weet maar nooit!

@gerdia wat spannend zeg. Nog geen duidelijkheid? Ik duim voor een positieve test, en een menstruatie die uit blijft :)

@prulletje2 helemaal niet gek dat de twijfels blijven komen. Het is ook niet niks, een kindje erbij. Er komt ook vanalles bij kijken. Maar mijn ervaring is wel dat dat allemaal wel goed komt. Misschien juist goed om het even te parkeren. Dan merk je vanzelf of de wens weer sterk wordt of dat het zo goed is.

Hier kan ik elk moment ongesteld worden, bah. Ben alweer lekker emotioneel en snel geirriteerd. Dus kom maar op met die rommel, dan is het snel weer voorbij haha. En al heb ik nu rust en denk ik, we zien wel of we nog voor een vierde willen gaan in de toekomst, is er ergens stiekem een stukje teleurstelling wanneer ik weer ongesteld geworden ben...

Loetje88 vindt dit leuk.
  20. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Ik ben nog steeds niet ongesteld.. ik ga zo met zoonlief naar de winkel om een zwangerschapstest te halen. 4 dagen overtijd en veel dikke afscheiding, dus alles wijst wel positief.. ik ben benieuwd!

@Loetje88 Ik herken dat! Maar wij moeten wel een nieuwe wagen aanschaffen, want onze oude is bij m'n schoonzusje die hem hebben overgekocht voor m'n nichtje van 7 maand oud. Gelukkig hebben we niet alles verkocht, maar bv. de box en de Tula gewoon uitgeleend.

@Rhombi Ja ongesteld worden voelt toch altijd weer als een gemiste kans ofzo he.. En die hormonen die altijd maar door je lichaam gieren, maakt het ook niet gemakkelijker.

Rosy90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina