@gerdia, wat spannend! Ben heel benieuwd, het klinkt veelbelovend. @Loetje88, ik snap best dat je graag nieuw wil kopen. Zou ik ook wel willen, we hebben ook geen kinderwagen meer, maar wil er nu gewoon niet zoveel geld aan uitgeven. Bij het klussen in ons huis heeft er zoveel tegengezeten, we zijn echt tienduizenden euro's duurder uit dan gepland, en zou de tuin ook nog wel een beetje aan kant willen voor de zomer. Dat zal ook nog het nodige kosten. Dus toch maar weer veel tweedehands. Als je je wagen nog kwijt moet om je vriend ervan te overtuigen dat je een nieuwe nodig hebt
Hier vanmorgen getest, Omo-wit Mijn NOD is vrijdag of zaterdag (ovutest positief op 31-1, dus ei is 1 of 2 februari geweest. Kan natuurlijk nog te vroeg zijn, maar ik denk dat ik door ga voor de volgende ronde
Betreft kinderwagens, bij de eerste eentje tweedehands gekocht, slechts 3x gebruikt. Toen verkocht, bij de tweede geen kinderwagen meer gehad en nooit gemist, ik draag liever Alhoewel draagdoeken ook geen goedkope hobby zijn als draagconsulente heb ik er best wel wat, maar nu er hopelijk nog een kindje bij komt ziet mijn man de bui alweer hangen haha
@kwebbelsnoes balen! Hier ook een omo witte test en toch 4 dagen over tijd.. Dus nu hopelijk dan snel ongesteld.. Irritant he!
Wat jammer dat jullie beide een negatieve test hebben @kwebbelsnoes en @gerdia! Wat leuk trouwens dat je draagconsulent bent, kwebbelsnoes! Wij hebben ook meer gedragen dan de kinderwagen gebruikt trouwens, maar wil sowieso een kinderwagen hebben voor onze ouders die oppassen. En bij de tweede hebben we de kinderwagen wel meer gebruikt dan bij de eerste, omdat ik dan vaak mijn zoon in de wagen had en mijn dochter op mijn rug (die sliep niet in bed en had het wel heel hard nodig, op mijn rug ging dat prima). Veel gewandeld dus Ik mag van mezelf overigens ook geen nieuwe draagdoek kopen. Ik had bij mijn zoon een favoriet (toen nieuw gekregen) en die vind ik nog steeds heel mooi. Mijn man heeft een andere favoriet (al voor de geboorte van dochter gekregen) en zal die weer gaan gebruiken. Maar ik ben niet zo'n heel handige knoper. Op mijn buik gaat nog wel, maar op mijn rug heb ik nooit aangedurfd. Daar heb ik een drager voor.
Leuk dat je ook draagt! Ik heb mijn jongste bijna 24 uur per dag gedragen omdat ze reflux had en ook nog een pavlik bandage moest ivm heupdysplasie, omdat ik ook gewoon Mn huishouden had en een peuter van 2, ben ik vrij snel op de rug gaan dragen (vanaf 3 maanden), heb daar toen wel een consult voor gedaan, want vond het maar eng in het begin. Uiteindelijk dus zelf ook de opleiding tot draagconsulente gaan doen
@MaLuc ik hoef ook niet perse nieuw maar wel een andere hahah Hier natuurlijk ook veel kosten met verbouwing dus moeten ook nog maar ff zien
Ik heb trouwens gisteren ook omo wit getest. Maar misschien is het nog te vroeg geweest dat kan. Ik ben vandaag 8/9 dpo en gisteren dus 7/8. Kon me gewoon niet inhouden hahah maar testen is ook zo leuk, alleen wel zonde van het geld! Jammer dat jullie negatief getest hebben dames! Hopelijk dan snel ongi @gerdia en @kwebbelsnoes misschien ben je ook nog te vroeg geweest?!
Vorige ronde testte ik ook pas 11/12 dpo licht positief, 2 dagen ervoor nog wit. Dus zou kunnen nog, maar durf er niet op te hopen
Alles kan nog, maar ik snap je wel! Ik heb dat ook hoor, stiekem hoop ik het toch aan de andere kant denk ik lekker boeiend we zijn toch eerder begonnen en qua praktische redenen zou het zelfs beter zijn als we later zwanger worden. Maar toch voelt het dan wel jammer als het niet zo is. Moet wel zeggen dat ik me beetje moe en misselijk voel vandaag maar ik durf niet te geloven dat dat door een zwangerschap zou kunnen komen. Ik heb ook slecht geslapen dus zal wel daar door komen. Ach we gaan het zien!
Mijn dochter heeft ook een pavlikbandage gehad. Ik vond het ideaal dat ze daarmee in de doek kon, voordeel was ook nog dat ze vanzelf in de goede houding zat Ik heb de doek die ik toen gebruikte wel lelijker gemaakt ermee, door de klittenbandjes die er steeds aan vast bleven zitten. Maar goed, zij was toen nog mijn enige kindje en vond het nog heel lang wel gezellig op mijn buik. Tegen de tijd dat ik haar op mijn rug wilde, was ze zo beweeglijk dat ik het niet meer aandurfde, haha, toen maar een drager gekocht. Ook heel fijn trouwens! Ik ging ook vaak met haar op de fiets en dan vond ik het in de stad ook wel fijn dat ik haar makkelijk in de drager kon zetten ipv die doekbanen die bij mij dan altijd over de grond gingen en vies werden. Als ik de drager niet zo fijn had gevonden, had ik misschien ook wel een consult gedaan.
Maar een tweedehands Bugaboo is ook niet goedkoop geloof ik? Ik kan een wagen lenen van een vriendin van mij. Ik weet alleen niet welk merk het is, maar wel een prima wagen. Denk dat ik dat maar moet doen.
Jullie testen ook wel vroeg @kwebbelsnoes en @Loetje88 Ik heb nooit zo vroeg durven testen. Bij mijn dochter testte ik 1 dag na nod en dat was nog een tuurstreepje. Bij mijn zoon verwachtte ik echt niet zwanger te zijn, we waren nog niet echt begonnen en hadden er net een lange vlucht uit China op zitten. Ik dacht dus dat ik door de jetlag nog niet ongesteld was, haha, uiteindelijk 4 dagen na nod getest en zelfs toen nog maar een vaag streepje (geen tuurstreep meer trouwens). Daarom nooit de neiging gehad om vroeger te testen, er is bij mij dan toch nog niks te zien. Al heb ik deze zwangerschap op mijn nod getest en die streep is de duidelijkste van alledrie mijn zwangerschappen Ik hoop dat jullie over een paar dagen alsnog positief testen!
Hallo collegaconsulent en mededraagmama Leuk dat er zoveel gedragen wordt/werd in dit topic, daar kan ik blij van worden haha. He jammer van al die witte testen. Maar geen rood geeft hoop ofzo toch? Mijn duimen draaien!
Wat leuk!!! Na mijn miskraam vorige maand kwam er een nieuwe doek van Yaro met vlinders uit, oeps, gekocht in het kader van alle vlinderkindjes. Nu nog heeeeel lang wachten tot ik hem zelf kan gebruiken, maar er wordt al wel heel liefdevol op geslapen en mee geknuffeld, vooral door mijn dochter haha, mama, mag de mooie “deken” mee naar bed? Op de foto een keer geknoopt met pop
Ow mooi!! Ik heb deze langs zien komen inderdaad, en helemaal mooi met deze betekenis erachter! Hier wordt de jongste nog volop gedragen. Daar ligt dus nog een mooie stapel voor in de kast. Maar oww wat lijkt het me heerlijk om nog eens met zon frummeltje te knopen! Wie weet, ooit.. maar waarschijnlijk is dat dan mn neefje of nichtje haha!
Wat grappig al die dragers! Ik heb bij de tweede wel meer gedragen. De eerste nooit. Maar dan met een draagzak van tula. Een doek nooit geprobeerd eerlijk gezegd. Wij wonen dicht bij het winkelcentrum dus dan vond ik de kinderwagen ook weer makkelijker voor alle boodschappen enzo.