Ik dacht dat mijn ovulatietest gisteren al positief was, blij dat ik doorgetest heb, want vandaag knalt ie nog harder
Wat een prachtig buikje heb je @MaLuc het gaat snel de tijd.. @kwebbelsnoes succes met klussen!! Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie. Hier even een pauze ingelast ivm de studie die ik ga volgen vanaf september. Ondertussen gebruiken we condooms en hou ik m'n cyclus gewoon goed in de gaten, want dat is momenteel 1 grote puinhoop.. Dus dan gaan we vanaf het najaar er echt weer voor. Nu eerst genieten van de rust in huis als de jongste straks ook naar school gaat..
Wauw @MaLuc echt een mooie buik! @Loetje88 hoe voel jij je nu? En wanneer is de 1e echo? @kwebbelsnoes ik hoop dat het raak is! @gerdia een studie, leuk! Wat ga je studeren? Jammer dat daarvoor je kinderwens even On hold moet zetten. Maar wel iets fijns om naar uit te kijken! @Roosie91 en @Mississippi, hoe is het met jullie? Al babynieuws?
Hier zijn de kwaaltjes inmiddels flink aanwezig. En sinds gisteren ook koorts dus ik lig lekker in mn bed. Ik heb 11 maart intake en die week erna ergens de eerste echo. Zo spannend!
Spannend loetje! Balen dat je je rot voelt natuurlijk, maar gelukkig hoef je niet heel lang te wachten tot de eerste echo. Bij mij was de eerste echo bij nr3 pas met ruim 11 weken, vond dat echt te lang duren,dus zelf eerder een echo laten maken.
Ja tot termijnecho wachten lijkt me helemaaaal niks. Bij onze vk doen ze met 8 weken al een vitaliteitsecho. Voor nu dus nog ff aftellen. Twee weekjes te gaan ongeveer.
Oooh @Loetje88, nog een week tot je echo, het komt nu echt dichterbij! @Eppo82, bij mij zou de eerste echo ook de termijnecho zijn met 11 weken, daar kon ik ook niet op wachten, haha. Nu is mijn eerstvolgende echo met 32 weken, omdat mijn placenta voor de uitgang ligt (ik hoop lag). Maar nu is het niet erg meer om te wachten, krijg genoeg bevestiging gelukkig Ik denk er wel over om nog een pretecho te plannen met de kinderen. Zou dat leuk zijn? Ze zijn er heel erg mee bezig nu, praten en zingen vaak tegen de baby en mijn buik krijgt steeds kusjes en knuffels, zo lief!
Nog twee weekjes! Volgende week eerst intake! Maar ik hoop dat ik eind volgende week al voor een echo mag. Ik zou ook een 3D/4D echo doen dat is super leuk!!! Wel prijzig maar ik heb t bij beide gedaan en was t wel echt waard. Zo gaaf die beelden. En voor jou kindjes ook echt leuk omdat ze er zo mee bezig zijn. En als dit jullie laatste is zou ik t al helemaal doen hihi super leuk om nog een keertje mee te maken!
Oooh sorry, eerst de intake nog! Ik heb dus nog nooit een 3D/4D echo laten doen. Wel de moeite waard dus? Ik ga eens kijken hoe duur dat hier is. Inderdaad wel leuk voor de kinderen nu ze er zo bewust mee bezig zijn.
Ja super leuk! Kun je echt het gezichtje zien. Zeker voor de kindjes leuk dat het wat echter is wat in mama haar buik zit! Hier is het 99 euro. Maar is wel een afspraak van ruim 45-50 min. En alles op usb en een printje mee.
Sorry ben ook even een tijdje afwezig geweest.. Maar ik zie dat het hier ook rustig is geweest Ik heb gisteren mijn laatste pil geslikt maakt het toch wel heel echt hoor! Hoewel ik de eerste maanden nog even wil kijken hoe mijn cyclus op gang komt en we pas in de zomer echt gaan beginnen is het toch wel spannend! Ik heb namelijk pcos en bij de 1e duurde het bijna 4 maanden voor het weer op gang kwam na de pil. Toen na de zwangerschap (en borstvoeding) pas na 18 maanden en toen cyclussen van ruim 40 dagen, maar wel vrij regelmatig en de 3e ronde daarvan zwanger ben dus benieuwd wat mijn lichaam nu gaat doen. Wij hebben ook 2x zelf een vroege echo laten doen en ook een pretecho 3D/4D rond de 28 weken. Echt heel mooi om te zien! Maar die 1e weken lijken inderdaad veeel langer te duren!!
Spannend @CupCake88 wie weet gaat het toch nog bovenverwachting snel! Vanaf nu dus ook echt onveilig of nog tot aan de zomer opletten? Als ik niet net 8 weken een echo had had ik denk ik ook wel zelf nog een echo laten maken. Pff voelt zo fijn als je een beetje bevestiging krijgt! Maar ook tot aan die termijnecho weer spannend. Eigenlijk altijd wel! Maar die eerste weken echt vreselijk Gelukkig gaat hier vrijdag de sloophamer erin. En dan hopelijk genoeg afleiding. Ben het ook zo zat inmiddels. Zit al vijf weken in een halve woonkamer omdat alles zo ondertussen al verkocht was. Ben blij als ik weer fatsoenlijk op een bank kan zitten over een week of 5-6 hihi
Oja dat lijkt me ook vervelend als je zo lang zonder je spullen zit! Lekker dat je bijna aan de slag kunt! Ja ik vond het ook altijd fijn om het hartje te zien, wij deden ook met 5 a 6 weken een vroege echo. Ik wil tot aan de zomer nog wel opletten, dus proberen niet zwanger te worden haha.. Maar goed de kans blijft dat het kan gebeuren en dat is ook niet erg. Het is niet dat we voor een speciale reden wachten, maar ik wil het liefst dat mn jongste al bijna naar school gaat als een volgende baby komt. Hij is nu 2,5..
@Loetje88, ik denk nog even na over de echo, ik vind het wel prijzig! Hier zijn de prijzen vergelijkbaar. We moeten de laatste tijd al zoveel geld uitgeven Hebben afgelopen weekend een nieuwe auto gekocht, kunnen we in elk geval weer met het hele gezin op pad straks. Fijn dat het vrijdag echt begint! Hebben jullie ook allemaal nieuwe meubels gekocht? Wat lijkt me dat heerlijk straks! Spannend @CupCake88! Hopelijk komt je cyclus dan mooi op gang. Snap ook wel dat je het liefst wil dat je jongste bijna naar school gaat, lijkt mij ook heerlijk! Hij is straks 3,5 als de baby geboren wordt, langer kon ik niet wachten, haha!
Ja prijzig is het zeker. En begrijpelijk met al die kosten die je al hebt gemaakt. Verhuizen is duur. En dan ook nog een nieuwe auto leuk zeg! Wat voor eentje? Wij zullen er na verloop van tijd ook wel aan moeten geloven denk ik. Ja hebben het meeste wel nieuw gekocht. Voornamelijk omdat de oude meubels niet in de nieuwe opstelling passen. (Hoekbank verkeerd om, eettafel van 240, tv meubel te breed enz) vind het zo spannend allemaal of alles wel past en mooi staat haha maar komt vast goed.
We rijden nu in een Peugeot 208, superfijn autootje, maar daar krijgen we echt geen baby meer bij We hebben nu een Peugeot 5008 gekocht, zal wel wennen worden, heb nog nooit zo'n grote auto gehad, haha! Wat heerlijk zeg, dat jullie straks alles nieuw hebben. Het wordt vast heel mooi! Hoe lang staat er gepland voor het verbouwen?
Oeh nice. Zal eens googlen haha. Wij hadden hiervoor een altea xl maar die hebben we verkocht en een bakfiets gekocht. Nu wel beetje spijt van. Maja wisten we vorig jaar nog allemaal niet. En ik kan niet meer met de auto naar mn werk dus de auto werd een beetje overbodig. Maja de opel corsa van mn man zn werk gaat m ook niet worden met vijf man. Verbouwing duurt alles bij elkaar 5 weken!
Nou, een bakfiets lijkt me ook superhandig, maar wat zijn die dingen duur zeg! Zou dan wel een elektrische willen denk ik. Maar goed, ik vond een auto nu belangrijker Hij is mooi he? We moesten vorig jaar onverwacht een nieuwe auto kopen, omdat onze oude niet door de apk kwam en zou meer dan 2000 euro kosten om te laten repareren. Dat vonden we 'm niet meer waard (was ook nog een diesel en ook dat kon niet meer uit, omdat ik al wist dat ik ontslagen was). Toen hebben we ook wel rondgekeken voor een grotere auto, maar kwamen tweedehands niks tegen binnen ons budget en aangezien we haast hadden (de apk verliep al bijna) hebben we toen de 208 gekocht. Omdat 'ie nog vrij nieuw was hoopten we op weinig onderhoud en lekker zuinig. Afgelopen jaar gelukkig geen kosten aan gehad en krijgen nu bijna het bedrag ervoor terug wat we ervoor betaald hebben vorig jaar, dus heel fijn! Mijn schoonvader had toen ook geinformeerd bij zijn garage, die had toen niks, maar die kwam vorige week dus met die 5008. Toen zijn we gelijk gaan kijken! Ik kijk er naar uit, maar zal ook echt wel moeten wennen aan zo'n grote auto. Ooh, 5 weken voor de verbouwing, dat valt me nog mee! Oke, het zal best afzien worden, maar die periode is wel te overzien gelukkig. En daarna heb je al een heel fijne zwangerschapstermijn
Jazeker! En die vijf weken gebeurt er ook veel dus ik denk/hoop dat de tijd dan ook vliegt! En daarna gelijk 1,5 week vakantie. Heerlijk. Super toch dat je dan nog zo kan inruilen zonder verlies. Grote auto went snel hoor haha. Bakfiets is super! Hebben ook elektrisch. Anders kom ik niet vooruit. Heb m via fietsplan via mn werk gedaan. Was t wat beter te behappen. Idd erg prijzig. En een babboe zal ik niemand meer aanraden. Prijs kwaliteit is erg slecht. Al wiel moeten laten vervangen en ondanks dat hij altijd overdekt staat en nog geen jaar oud is zit er al overal roest. Maar een bakfiets opzich. Heerlijk. Echt genieten zeker in de zomer er met zn alle op uit en je neemt nog veel zo mee. Buggy prop ik er ook altijd in haha. Maar vind t ook gewoon heerlijk om te fietsen naar mn werk. Is 7km dus prima te doen en de kindjes zitten droog. Maar ik kan heerlijk even uitwaaien en in mn eigen wereldje zitten. In de auto was altijd veel meer gestress in verkeer en gevoel van opgesloten voelen. Kindjes die veel lawaai maken. Nu hoor ik ze amper haha en ze kijken hun ogen uit.