3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    He wat een verdrietig nieuws dit! Ik snap dat je even time out wilt! Sterkte!
     
  2. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Heel veel sterkte Kwebbelsnoes :cry::cry:
     
  3. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wij willen vanaf de zomervakantie beginnen met proberen, maar ik zat eens te rekenen.. Het is eigenlijk niet zo handig om juli/augustus zwanger te raken omdat we in mei volgend jaar een vakantie met schoonouders in de planning hebben.. Maarja de kans dat het gelijk raak is, is wel klein. Maar ik vind het ook weer zonde om te wachten tot september/oktober met beginnen, want stel het duurt wel een paar maanden :$
    Gelukkig is het nog niet geboekt.. Ik ga eens met mijn man bespreken hoe we het gaan doen..
    Wat zouden jullie doen? (juli zwanger = april uitgerekend)
     
  4. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hier was t ook niet handig om gelijk zwanger te worden vanwege meerdere redenen maar toch heeft het me niet tegen kunnen houden. Maarja wel gelijk raak dus en dus moeten we nu ook leven met de bezwaren die we hadden. Maar aan alles is een mouw te passen. Ik hoop alleen niet dat mijn oudste zijn verjaardag moet gaan delen.
     
  5. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Vanochtend eerste echo gehad, 1 blob met een hartje...:p over twee weken de termijnecho. Vandaag gemeten op 8 wk 4 dg
     
    Eppo82, MaLuc en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @CupCake88, is het een heel bijzondere vakantie? Ik zou mijn wens niet graag uitstellen voor een vakantie, maar als je wel heel graag zeker wil zijn dat je mee kan, zou ik even wachten. Het kan maar zo de eerste ronde raak zijn.

    Yes @Loetje88! Superfijn dat je het hartje hebt zien kloppen. Hoe gaat het verder met je?
     
  7. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    @MaLuc het is even doorbijten! Heel moe en misselijk. Misselijkheid hangt vooral samen met de vermoeidheid dus de avonden zijn echt heel erg beroerd. Voor de rest wel goed. Blij als de verbouwing erop zit en ik weer een beetje normale avonden/dagen krijg, dan zijn we hopelijk ook weer de misselijkheid te boven tegen die tijd (hoop ik).

    Hoe is het met jou? Wat gaat de tijd hard!
     
  8. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hoe is t hier?

    Ik sla mezelf inmiddels echt voor de kop dat ik zo eigenwijs ben geweest om te denken ach we zien wel hoe het loopt wetende dat het gelijk raak kon zijn. Alles waar ik bang voor was, hondsberoerd tijdens de verbouwing, niet te doen. Heb ook net vier dagen zware griep achter de rug. 3 kilo afgevallen. Ik kijk echt uit naar de betere weken en hoop dat die gauw komen want die misselijkheid ben ik toch wel zo klaar mee.

    Wanneer gingen jullie je beter voelen?
     
  9. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Loetje88, wat rot dat je zo misselijk bent! Pff, lijkt me heel zwaar tijdens de verbouwing, zo kom je natuurlijk weinig aan rust toe. Ik ben zelf niet zo misselijk geweest, maar wordt het niet meestal na 12 weken beter? Hopelijk wat eerder voor jou, bijna 10 weken zie ik! Zware griep erbij helpt ook niet natuurlijk...

    Hier gaat het wel goed. Ik vind het nu lichamelijk wel zwaarder worden, heb echt een behoorlijke buik die al flink in de weg zit. Maar eigenlijk is het nog goed te doen. Slaap alleen zo slecht, echt irritant, en daardoor natuurlijk moe. Ik val 's avonds heel makkelijk in slaap, maar word dan wakker omdat ik moet plassen en dan slaap ik moeilijk verder. En vannacht lag ik heerlijk te slapen, staat ineens mijn dochter naast mijn bed: "Mama! Mama! Mama!" Ik dacht eerst dat ze in bed geplast had of dat er echt iets was, maar nee hoor. Ze kon gewoon niet slapen.
     
  10. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dat slechte slapen is idd echt klote! En dan ben je straks bevallen en kan je weer heerlijk slapen en dan moet je elke paar uur op staan om te voeden hahah. Naja oooooit komt de slaap weer terug. Ik kijk er echt naar uit!

    Kan me voorstellen dat je buik al aardig in de weg zit! Op een gegeven moment lever je gewoon zoveel bewegings vrijheid in. Ik vond dat ook zon verademing na de bevalling. Eigelijk alles was een verademing na de bevalling. Geen seconde gedacht oh ik mis het het is allemaal voorbij. Grootste opluchting juist hihi

    Hoe bevalt de auto tot nu toe?
     
  11. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Haha @Loetje88, ooit mogen we weer lekker slapen.
    Ik heb mijn buik na de bevallingen wel echt gemist trouwens, hoewel hij behoorlijk in de weg zat, vond ik hem ook erg mooi. Na de bevalling was het zo'n zachte plumpudding :D

    De auto bevalt prima trouwens! Rijdt lekker en dat grote went echt snel. Gaan morgen met zijn zevenen naar Utrecht en is toch fijn dat we met zijn allen in onze auto passen ipv met twee auto's te moeten :)
     
  12. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hahah ja dat is zo gek he dat fluppiewuppie van je buik erna. Zo leeg ineens!

    We hebben woensdag de termijnecho gehad. Ik ben nog weer 4 dagen vooruit gezet. Lekker wat bonusdagen haha gelukkig was alles goed. En nu de verbouwing thuis bijna ten einde is wil ik echt gaan proberen te gaan genieten! 4 mei gaan we voor een geslachtsecho! Op die dag 5 jaar geleden hadden mijn man en ik onze eerste date ook hihi.
     
  13. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ja, die buik de eerste tijd na de bevalling voelt echt raar!

    Fijn dat de termijnecho goed was! En lekker, ineens een paar dagen verder. Wordt jullie huis mooi?
    Mooie datum voor jullie geslachtsbepaling, ben heel benieuwd!

    Ik had vandaag ook plotseling een echo. Mijn oude verloskundige (uit mijn vorige woonplaats dus) doet de echo-opleiding en zocht nog proefpersonen. Ik had precies de goede termijn, dus dat wilde ik wel :) De laatste echo was al 9 weken geleden en hoewel ik er nu alle vertrouwen in heb, was het toch wel leuk om nog weer even te spieken. Ze deed een groeiecho en alle metingen waren lekker gemiddeld, prima dus! Haar begeleider (een ervaren echoscopiste dus) heeft nog even op mijn verzoek naar de placenta gekeken en die ligt gelukkig al niet meer voor de uitgang :) En het is nog steeds een jongen! :D
     
  14. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja ben ook zo benieuwd. Denk weer jongen! Ga er wel vanuit eerlijk gezegd haha

    Ja beneden wordt echt zo mooi! De keuken is van de week geplaatst. Ik kan niet geloven dat die van ons is haha. Volgende week nog de vloer en de haard en dan zijn we klaar! Eindelijk naar beneden!

    5C8F2B03-564E-47E1-97AE-B452824C7014.jpeg

    Ohhh wat leuk zon extra echo! Altijd fijn en leuk om weer even te spieken toch! Fijn dat ook alles goed was en de placenta alweer verschoven is! Gelukkig maar!
    Hebben jullie al een naam gevonden?
     
  15. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Mooie keuken @Loetje88! Onze nieuwe keuken lijkt er wel een beetje op. Ook een grote (donkere) kastenwand en een groot eiland met bargedeelte. Alleen is ons eiland qua kleur net andersom, kastjes wit en blad zwart. Ben er nog steeds zo blij mee! Ik zit ook graag aan ons barretje en het is allemaal zo lekker ruim.

    Ik denk dat we wel uit de naam zijn. We gebruiken de naam ook wel als we met zijn tweeen zijn, maar vind dat ook wel eng, bang om me te verspreken, haha!
     
  16. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hahaha ja dat kan ik me voorstellen. Je kan je soms toch best snel verspreken! Wij deden dat ook altijd wel als we met zn tweeen zijn. Zal straks ook wel weer komen als we weten wat het word en we een naam kunnen verzinnen. Ik gok weer een jongen ookal voelt deze zwangerschap heel anders tot nu toe. Maar we hebben voor jongen en meisje wel namen klaar liggen om uit te kiezen.
     
  17. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    75712650-DAD7-446E-8E15-D6EA9BC170CF.jpeg Zal 3x scheepsrecht zijn?
     
    MaLuc en Loetje88 vinden dit leuk.
  18. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
  19. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
  20. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    wauw gave keuken @Loetje88 !! Wij zijn druk bezig met huizen bezichtigen, ik ben benieuwd waar het schip gaat stranden..

    Wauw @kwebbelsnoes hopelijk dit keer een plakkertje!

    Hier hebben we even pauze, wel monitor ik mijn cyclus nog, maar daar is geen touw aan vast te knopen.
     

Deel Deze Pagina