Hi iedereen, Ben rond 7/8 dpo begonnen met testen, veel te vroeg ik weet het. Vandaag 8/9 dpo. Nu heb ik zowel gister en vandaag een 2besure midstream gevoelig zwangerschapstest gedaan. Twee keer binnen 5 min een tuurresultaat die ook na het spoelen met water blijven staan. Vandaag dus ook maar een kv2v5 gedaan, OMOwit... Hebben meer mensen slechte of goede resultaten met die gevoelige zwangerschapstesten van 2besure? Het zijn dus de midstream, niet de dipsticks. Voor nu kan het denk ik nog alle kanten op en ga ik er maar gewoon van uit dat die 2besure vals zijn. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Geen ervaring met de testen van 2 be sure, alleen kv 2v5. Heb je een foto, dan kunnen we misschien mee turen.
Krijg het niet op de foto helaas Had gister zowel met ochtend urine als in de middag dezelfde 2besure test gedaan. In de ochtend wel een tuur en in de middag helemaal wit. Dus krijg niet telkens een streepje erop, alleen met geconcentreerde ochtend urine. Maar de Kv2v5 reageert al bij 8 hcg heb ik eens gelezen. Over een paar dagen heb ik natuurlijk meer zekerheid maar ik was echt benieuwd of andere dames deze testen ook eens gebruikt hadden en wat jullie ervan vinden.
Dit zijn mijn dipstick testen van 2 besure. Kruidvat 2 v 5 was meteen iets duidelijker, maar 2 besure testen worden steeds iets donkerder.
Dat zijn inderdaad die dipsticks. Heb je ook ervaring met de midstream? Deze zijn volgens mij niet van dezelfde fabriek. Hieronder een foto. Bij mij hebben ze echter een blauwe dop.
Heb wel eens vals positief getest met de 2besure, maar zie die van jou duidelijk oplopen Denk dat het de goede kant opgaat meis
Ik heb zo vaak vals positief getest met 2besure. Wat een rot testen! Echt duidelijke strepen terwijl die vd kruidvat negatief bleven. Bleek ook negatief want werd gewoon ongesteld. Zou ze niemand aanraden.
Nee ik heb alleen ervaring met de dipstick van 2 besure zowel ovaluatietesten al zwangerschapstesten. 25 van kruidvat zijn ook goed . Ik ben met beide tevreden aangezien we al 1 jaar bezig zijn zwanger te worden en nu pas met de ovaluatietesten van 2 besure wel gelukt is blijkbaar. Ik zeg erg goede testen😁😁
Met de blauwe dop is 25IU/L en dus minder gevoelig dan de roze die is 10 IU/L. Ik zelf heb nog nooit een tuurstreep op deze testen gehad. Dus nooit vals positief getest.
Bedankt voor je antwoord! Kan niet goed zien welke ik nu heb. Achterop de verpakking staat bij sommige 10 IU/L en andere 25 IU/L (valt mij nu pas op ) Heb daarvan 2 keer in de ochtend die met de 10 IU/L achterop gebruikt en 1 keer in de middag die andere. Toch hadden ze allemaal een blauwe dop Maar goed, het geeft mij wel een heel klein sprankje hoop. Als jij nooit vals positief hebt getest, misschien zit er dan toch wat ?
Ik heb ze ook gehad van 2-besure. Had laatst super licht streepje althans dacht ik, denk uiteindelijk dat het gewoon een indroog streepje was (had hem uit elkaar gehaald anders zie je hem niet goed) foto is van erna gemaakt.
Ik heb ook die streepjes. Elke keer binnen de 3 a 5 min. Zo frustrerend. Zal dus een fout zijn van de test
Ja inderdaad! Had paar dagen later nog eens getest en was hardstikke wit dus misschien een foutje van die test zelf maar goed, vandaag mijn eisprong als het goed is (voel wel steeds steekjes/krampjes sinds gister al) dus hopelijk nu wel raak. Ik ga voor je duimen dat het snel raak is!