3e Maand op rij positieve test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by DitBenIk, May 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Oh meis wat hoop ik voor je dat hij morgen nog donkerder is! Deze is idd een stuk donkerder dan je vorige testen! Duim voor je

2. bea1988

bea1988 Actief lid

Jan 10, 2016
    245
    40
    28
    Inderdaad, de tijd gaat snel :) En precies daarom moet je toch nu al proberen te genieten, ondanks de zorgen die jij je maakt. Je bent nu op dit moment echt zwanger, je hebt het niet in de hand of het goed gaat of niet. Dus probeer te genieten :) Ik begrijp dat dit natuurlijk niet zo makkelijk is, maar derde keer, goede keer?? :)

3. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Wat spannend! Duimen voor n plakker deze keer, hopelijk lopen ze mooi op!!

4. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal.

Ik ben bang dat het toch weer mis gaat, de test van vandaag is vrijwel hetzelfde gebleven. Dus ik ga er vanuit dat het weer een miskraam wordt :( Nog even afwachten, maar dit zegt mij eigenlijk al genoeg.

We hebben een verwijzing open staan voor een tweede bloedonderzoek, dus daar ga ik nu toch gebruik van maken, mocht het echt mis gaan. Dus we hebben wel iets "achter de hand". Of zo iets.

Maar goed, heel misschien is er nog een heel klein kansje dat het goed komt, want de test is niet lichter geworden voor zover ik dat nu kan zien. Maar de vorige keren betekende dit voor mij slecht nieuws.

Foto zal ik straks toevoegen. Ga nog even proberen te slapen.

5. loveexx

loveexx Fanatiek lid

Aug 4, 2014
    1,254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig DitBenIk :( ik ga voor je duimen!

6. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Nou ik hoop voor jou dat het toch goed zal blijven gaan..
    Sterkte in elk geval meis😪

7. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik ga voor je duimen! Ben benieuwd naar de foto van je test.

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Wat vervelend is deze tijd hè Ik snap je helemaal!
    Is er ook een oorzaak of doen ze het af met botte pech?

Hier uiteindelijk door 14 weken utro te gebruiken + de periode tussen ei (via echo bepaald) en conceptie, mogelijk de oplossing gevonden. Ik maak antistoffen aan tegen het embryo. Dit is ontdekt toen ik curettage zou krijgen. De utro overbrugd de periode tot 12 weken, waarin je lijf zelf progesteron maakt. Je lijf wordt gefopt zeg maar. Misschien iets om in je achterhoofd te houden als idee, mocht het echt weer mis gaan, wat ik natuurlijk niet hoop!

9. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hoi meiden, eindelijk even tijd om de test hier neer te zetten. Snel tussen het werken door.

MiMullly Dankjewel voor je tip, dat moet ik inderdaad goed onthouden voor als dit echt weer fout gaat (waar ik wel vanuit ga). We krijgen deze week ongeveer de uitslag van het chromosomenonderzoek, en ik zou ten tijden van mijn menstruatie bloed kunnen laten prikken voor bijv. Stolling, hormonen, schildklier etc. Dus dat is de volgende stap die we gaan nemen. Op dit moment zeggen ze dus nog niets over de oorzaak, behalve dat er een grote kans is dat het gewoon pech is. Maar als deze keer echt weer fout gaat, geloof ik daar niet meer in. Nu moet er écht een rede zijn, anders gaat het niet zo vaak en zo snel achter elkaar fout.

Hierbij de foto. Op de bovenste test zit helaas een donkere vlek op de streep waardoor hij wat lastig te vergelijken is.

Maar als ik goed kijk op deze foto, vind ik de test van vandaag zelfs al wat lichter dan die van zondag.

Attached Files:

10. Glaewil

Glaewil Bekend lid

Jul 26, 2015
    601
    96
    28
    Dat die lichter lijkt kan ook komen doordat die nog niet zo goed opgedroogt is als de eerste.

Hoop dat die mag blijven plakken en zo niet dat je snel wat antwoorden krijgt over wat er aan de hand is. Success! :)

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    wat een rollercoaster.. zo begon mijn tweede zwangerschap ook! 2 maanden op rij positieve test en vroege miskraam, maar de 3e keer was scheepsrecht en is een plakker gebleken ;) hopelijk voor jou ook!

12. Milou1990

Milou1990 Actief lid

Mar 12, 2015
    395
    91
    28
    Ik hoop zo voor jullie dat dit een plakker is!

Xx

13. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

Dec 21, 2015
    1,447
    393
    83
    Ach nee meis, niet weer die onzekerheid :(
    Ik hoop zo dat dit een plakker is!!!!
    Ik duim voor jullie

14. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat een medeleven en lieve berichtjes, bedankt lieve meiden!

Het is zo prettig om hier mijn verhaal, frustraties en onzekerheid te kunnen delen. Vooral omdat het bij mensen is die het begrijpen.

Ik blijf duimen voor een goede afloop. Morgen ga ik weer testen. Dan moet er verschil in de testen zitten, positief of negatief.

Heeft er misschien iemand iets soortgelijks meegemaakt met een positieve afloop?

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Hoe vervelend ik het ook vind om hier neer te zetten...bij mij was dit nooit een goed teken:(Ik duim met beide duimen dat het bij jou wel goed afloopt.

16. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier 1 keer een verkeerde afloop maar ook 1 keer goede afloop! Test leek ineens iets lichter maar dag erna toch weer donkerder. en ik bleek vervolgens in de middag veel donkerdere strepen te produceren ;). Dus morgen nog een test en hopen op het beste! Dikke knuffel

17. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Lief van je, dankjewel. Bij mij helaas ook niet. Alleen zijn m'n testen deze keer een stukje donkerder, vandaar dat ik ergens toch nog iets meer hoop heb.
    Waren ze bij jou altijd erg licht of had je ook wel eens donkerdere testen?

Oh dat klinkt wel hoopvol! Alleen zit er bij mij dus 2 dagen tussen.. de eerste is van afgelopen zondag en de 2e is van vandaag. Maar de vorige ronde was m'n test van 's middags inderdaad een stukje donkerder dan die van 's ochtends dus het zou kunnen. Al denk ik wel dat er dan evengoed verschil had moeten zijn tussen deze testen?

18. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Het verschil in kleur zegt vaak veel, maar is niet alleszeggend he? Ik weet hoe je je voelt nu en dat is vreselijk. En die onzekerheid kan niemand voor je wegnemen. Blijven testen is ook niet altijd het juiste omdat je jezelf er helemaal gek mee kan maken. Na een aantal miskramen zijn de meeste vk's of huisartsen vaak meedenkend (in mijn ervaring) dus je kan anders even vragen of je bloed mag prikkeb? Xxx

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Bij mij was een afloop in de testen altijd slecht nieuws,of ze nu licht waren,en lichter werden,of dat het knallers waren en dan lichter werden...het liep altijd fout af.10 keer in totaal...De meesten zag ik aankomen door het testen,en een paar keer ging het tussen 10 en 15 weken nog mis,en zag ik dat pas op een echo.

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lieverd mijn testen bleven drie dagen gelijk! Zie mijn banner!
    Heb je een foto van je testen?

Share This Page