3e Maand op rij positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door DitBenIk, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

De controlestreep is ook lichter als de andere test!

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    De controlestreep is een tikkeltje donkerder op de onderste...En er zit een dag tussen de testen,dus je verwacht dan een duidelijke oploop.

Ditbenik,ik blijf met 2 duimen duimen op een goede mooie donkere test morgen.

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Natuurlijk Pippo je zal een keer positief zijn.

Niks van deze reactie aantrekken Pippo houd er van andere de moed in de schoenen te praten.
    Meis ik had dagen lang een test die niet donkerder werd 3 weken lang een cb die op 2-3 bleef hangen en vandaag weer een geweldige echo gehad. Evht waar het kan alle kanten op. Maar pin je niet vast op het testen. Hij is naar mijn mening niet lichter geworden

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee,Pipo houdt van realistisch zijn;)

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja Pippo door iedereen de grond in te trappen omdat je zelf veel negatieve ervaringen hebt! En andere de zenuwen op het lijf te jagen!!!
    Heb je bij mij toen ook gedaan en totaal onterecht.... Alleen maar omdat volgens jou het absoluut niet goed zou zijn omdat mijn cb op 2/3 bleef staan en m'n Kruidvat testen knalde. Toen ik zei dat er een foutenmarge in die testen zit verklaarde je mij bijna voor gek.
    Je maakt iedereen onzeker. En heb nog nooit gezien dat jij eens een positieve reactie kan plaatsen. Als het maar testen zijn van dames die ( vaak nog ver voor NOd een tuurstreepje hebben) dan ben jij van de partij om alle goede moed in de grond te stampen!
    Ik hoop dat jij lekker kunt slapen.....

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ditbenik,jammer dat het zo moet in jou topic.Je hebt een pb;)

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Gelukkig ben ik niet de enigste die dit vind Pippo. En krijg ik volop berichtjes van meiden die zich ook groen en geel aan je ergeren.

Ditbenik..... Probeer vetrouwen te hebben lieverd kleintje heeft rust en geen stress nodig om goed te groeien. Ik hoop op een mooie test voor jou! Dikke knuffel

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wauw, wat een persoonlijke vete mamavand!
    Ik erger me helemaal niet aan Pipo. Ik vind het prettiger om haar reacties te lezen dan iemand die zegt "mijn testen bleven 3 dagen gelijk meid". Dan ben je namelijk echt een enorme uitzondering, want over het algemeen belooft dat niet veel goeds. En ik vind het dapper dat Pipo ondanks vrouwen zoals jij gewoon zichzelf blijft hier en achter haar manier van reageren staat.

Ontopic: bij mij heeft dit ook nooit iets positiefs betekend Ditbenik. Helaas. Maar kijk maar niet teveel naar mijn onderschrift, want bij de meesten komt het echt wel goed uiteindelijk. In dit geval ben ik een uitzondering.

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Als je testen aflopen idd dan ben ik het met je eens dat dat geen goed teken is! Maar hoe verklaar je de reactie van Pipo op mijn topic dan?
    KV test streep was donkerder als controle alleen cb bleef op 2/3 hangen!!?! En de action testen verschillende kwa uitslag letterlijk per uur!!!!
    Zolang de testen niet aflopen kan je niet direct roepen dit gaat fout! Hoe negatief je eigen ervaringen ook zijn.

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ditbenik..... Even ontopic... Ik heb je testen van je vorige zwangerschappen terug gezien. Maar ik vind dit evht wel hoopvol. Zo duidelijk als deze heb ik ze bij jou nog niet gezien. Ik hoop echt op een mooie knaltest en een mooie plakbeebje voor jou...... 😘 Sterkte met wachten. Dat vond ik zelf ook altijd erg naar!

Zag trouwens in een ander topic deze foto..... Misschien geeft deze hoop!

11. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    @Mamavand, het is heel lief dat je DitBenIk probeert hoop te geven, maar snap ook dat Pipo ervoor wil zorgen dat ze niet opnieuw te hard teleurgesteld raakt voor als het weer mis is. Positief blijven is goed, maar realistisch zijn helpt je ook om met beide benen op de grond te blijven.

@Ditbenik: is het misschien handig om contact op te nemen met een gynaecoloog? Kan volgens mij zowel via de huisarts als via een vk. 3 keer zo snel achter elkaar zwanger is bijzonder, je weet dat je gemakkelijk zwanger raken kunt, maar als het ook steeds mis gaat is er misschien meer aan de hand?
    Sterkte ermee in ieder geval, wat lijkt me dit een achtbaan voor je :( (en ik hoop dat het toch nog goed komt deze keer, het is niet onmogelijk)

12. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    Ik hoop onwijs dat het blijft plakken!
    Veel sterkte en hopen dat de test snel op loopt !

13. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ditbenik: ik duim ook voor je. Lijkt me zenuwslopend elke keer die licht positieve testen.

Mamavand: jammer dat je je frustratie zo uit in het topic van een ander. Ben het ook niet altijd eens met Pipo. Maar ik denk wel dat ze het beste voor heeft met haar adviezen. Is niet altijd wat je wilt horen/lezen. Maar vaak wel realiteit.

14. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Wat een onzekerheid meid, weet helaas hoe het voelt en heb 2 maanden achter elkaar ook testen gehad die niet of te langzaam opliepen en liep beide keren slecht af:( Maar lees ook veel verhalen/reacties over dat het wel goed kan aflopen! Ga voor je duimen dat het bij jou wel goed afloopt:) Succes iig en lees nog even mee!

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

In mijn geval dus geen realiteit en zo zijn er nog vele voorbeelden dat ze negatief was en het positief uitpakte

16. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoewel ik het echt niet altijd eens ben met Pipo (recent 'viel' ik er nog over toen Pipo aangaf dat testen niet opliepen, terwijl TS die vraag niet stelde) in deze vraagt Ditbenik wat wij vinden van de testen en wat onze ervaringen zijn. Zoals gezegd is mijn ervaring 1x goed en 1x fout, Pipo geeft 'gewoon' haar ervaring. Zoals TS ook vraagt.

Mamavand; ik denk dat het je erg hoog zit hoe Pipo destijds op nouw topic heeft gereageerd. Echter is dit niet jouw topic en gaat het hier ook niet om jou. Misschien moet je je issues even rechtstreeks naar Pipo uiten in pb.

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh nee hoor anoniempje dat zit me totaal niet hoog! Het komt me alleen de keel uit en vele met mij.... Dat ze altijd negatief reageerd. Want op het moment dat ik een goede echo posten op m'n topic waar Ze zo negatief op reageerde krijg je totaal geen reactie.
    Lees al haar berichten maar terug ze reageer niet op meiden die gelijk 3+ op hun cb hebben staan. Enkel en alleen negatief op tuurstreepjes

18. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Meiden die meteen een 3+ op hun cb hebben vragen ook niet om ervaringen of advies;)
    En nu kun je beter stoppen met iemand anders haar topic over te nemen.

19. Voila

Voila Niet meer actief

Ahhh lieve ditbenik. Ik duim zo dat het goed afloopt... 💗

20. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik duim mee. Weet helaas uit ervaring hoe het voelt.

Deel Deze Pagina