Goedemorgen meiden! Gister na na het werk zijn manlief en ik lekker een avondje weg geweest samen. Heerlijk! Lekker veel afleiding. Ik heb net alles terug gelezen, bedankt voor jullie reacties op mijn testen en het delen van jullie ervaringen. Ik heb net weer getest, hij is donkerder geworden! Nog geen knaller, maar dat hoeft ook niet. Bij mijn eerste zwangerschap (ma10wk), heb ik om de 4 dagen getest, toen was er wel duidelijk verschil, maar niet mega groot. Dus ik ga er gewoon vanuit dat ik iets minder snel hcg aanmaak. Zolang er een stijging is, blijf ik hoop houden Maar ik blijf evengoed op mn hoede. Op deze foto die van gister plus die van vandaag. Op die van gister heb ik een druppeltje water gedaan.
Super nieuws! Zie je gewoon vetrouwen hebben geen vrouw en geen zwangerschap is gelijk!!! Thanx voor je lieve berichtje ik reageer zo even eerst alles klaar maken voor school!
JEEJ meis wat super goed! Blijf je lekker volgen, is je zo gegund! Goed dat je lekker weg bent geweest met je vriend.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me erg goed om ze te lezen <3 De testen zijn op, dus ik ga na het werk nieuwe halen. Ik denk dat ik er vrijdagochtend weer een doe en daarna zondag weer. Als die goed is, kan ik de cb + wekenindicatuur ook doen! Ik merk dat ik evengoed erg voorzichtig blij ben, vooral om wat er de afgelopen maanden allemaal is gebeurd. Ik blijf evengoed bang dat het toch weer mis gaat, maar dat lijkt me logisch. Al blijf ik evengoed wel positief omdat de test donkerder is geworden en de symptomen worden ook steeds duidelijker, vooral m'n boobs Maar ik ben nu in elk geval al een stukje verder dan de afgelopen maanden, dus dat is een groot pluspunt!
Thx meiden! Iemand tips om met die verdraaide onzekerheid om te gaan? Pfff.. dat gevoel wil maar niet weg gaan. Ik dacht echt dat als mn test opgelopen zou zijn, dat die onzekerheid minder zou worden... niet echt dus. Hier zijn trouwens al mn testen op een rijtje: Ps. Wat een rotkwaliteit met uploaden zeg! nu lijken de streepjes een stuk lichter dan dat ze in het echt zijn..
Lieve Ditbenik de kwaliteit is misschien niet top, maar het belangrijkste is wel dat ik ze zie oplopen dus ik duim dat het de goede kant op blijft gaan. Ik dacht ook dat ik niet meer onzeker zou zijn eens mijn testen en bloedprik goed zouden zijn, maar ik was zelf onzeker tot aan de 12 weken echo. Pas sinds die echo ben ik echt gaan genieten. Ik hoop dat je gauw kan genieten van je zwangerschap.
Voor nu lopen ze lichtjes op.Mijn ervaring is dat je na meerdere miskramen gewoon onzeker blijft.Proberen te accepteren dat dat zo is.Ik vind die van vandaag overigens echt mooi opgelopen bij die van gisteren. Ik hoop echt dat je snel een knaller hebt,en een voorspoedige zwangerschap,het is je enorm gegund.
Ik denk na meerdere miskramen dat je angstig blijft. Zelfs na goede echo's ben ik soms nog erg bang en vliegt het me aan! Soms momenten dat ik heel veel vertrouwen heb om vervolgens een uur later compleet in paniek te schieten. Het komt goed meis!!! Dikke knuffel!
Ik denk dat de onzekerheid niet weggaat, ook niet als je blijft testen. Ik heb meerdere miskramen gehad en had vwb de testen niet veel verschil tussen de " slechte" zwangerschappen en de goede. En misschien krijg je wel nooit een knaltest, maar heb je wel een goede zwangerschap. Persoonlijk zou ik stoppen met testen. Op het moment dat je naar je eigen idee een wat mindere test hebt, raak je gelijk in de stress en het zegt niets over het verloop. Het is niet leuk deze stress/onzekerheid, maar er zit niets anders op dan te wachten tot de echo. Dan heb je zekerheid of op dat moment alles goed is. Ik hoop voor jullie dat dit gewoon een superei is geweest en je nu lekker zwanger blijft!
Hier 1 miskraam gehad maar eerlijk gezegd ging de onzekerheid alleen even weg na een goede echo. De volgende dag kwam het weer terug en zoeken op internet droeg daar heel erg aan bij. Pas na de 12 weken werd de onzekerheid minder tot de 20 weken echo. Toen weer zenuwachtig en nu ik de kleine voel is dat pas echt minder geworden. Ik heb helaas geen tips voor je maar duim mee dat dit een plakkertje is. Gefeliciteerd
Wauw ze lopen mooi op! Ik heb voor deze zwangerschap ook een vroege miskraam gehad, hierbij liepen de testen ook niet mooi op. Bij mijn huidige zwangerschap had ik bij de eerste test al een heel andere lijntje dan daarvoor en warempel: ze liepen op! Ik herken het heel erg in jouw verhaal! Inmiddels ben ik nu ruim 10 weken zwanger. Heb al 2 goede echo's gehad en vrijdag de termijnecho. Ik moet zeggen dat ik een hele tijd onzeker ben geweest, desondanks de goede testen. Ik heb wekenlang elke dag een beetje aan mijn borsten zitten voelen zo van: hee doen ze nog pijn? Om te kijken of de kwaaltjes er nog waren. Ik heb nu wel het idee dat de onzekerheid minder wordt en ik denk dat ik het na mijn termijnecho wel ga geloven... Ik ga voor je duimen !!