3e Maand op rij positieve test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by DitBenIk, May 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Oh wauw wat een mooi bericht! Fijn te zien dat 'ie weer is opgelopen!

En die onzekerheid en angst... Had iemand de oplossing maar. Na 2 miskramen kon ik het vertrouwen niet meer opbrengen. Zoals ik al eerder aangaf, in mijn geval waren dokter/gyn en later vk echt heel meedenkend. Ik mocht bloedprikken, kreeg extra echo's. Alles wat de stress een klein beetje kon wegnemen. Het is belangrijk over je angst te blijven praten en vooral niet bang te zijn om hulp te vragen waar nodig!

Heel veel succes lieve Ditbenik!

2. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat is dit toch een fijne plek om je emoties, twijfels en onzekerheid kwijt te kunnen. Je krijgt er zo veel fijne reacties van lieve meiden voor terug! Allemaal erg bedankt voor jullie steun en jullie ervaringen. Het is zo fijn omdaarin begrepen te worden. Dikke kus voor jullie allemaal!

Ik heb weer getest vanmiddag. Ik had nieuwe gekocht en ik had van meerderen gehoord dat ze 's middags beter testen dan 's morgens. Nou, eerlijk: Dit resultaat had ik niet verwacht! :$ 😍 Vanmorgen was mn urine geconcentreerder dan gister, vandaar dat ik begon te twijfelen vanmiddag. Ik was bang dat daardoor het streepje donkerder was. Vanmiddag was mn urine minder geconcentreerd dan vanmorgen.. tadaa:

Attached Files:

3. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    *klapt* dat zijn nog eens testen!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Super lieverd lekker gaan genieten en proberen vertrouwen te hebben. Zo zie je maar dat geen vrouw gelijk is! En geen zwangerschap gelijk. Dikke knuffel voor jou! E

5. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Wouw ditbenik kijk kaarsje brand hoor

Moest m even omdraaien hihihi

Attached Files:

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Wat lief...

Ditbenik,wat een mooie test zo op de middag;)Ik blijf duimen meis.

7. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Ziet er netjes uit! Ik duim voor je dat het deze keer helemaal goed gaat! (en daar lijkt het toch wel op :-D)

8. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ohh wat ontzettend lief van je, heel erg bedankt! <3

Ik voel me er nu pas goed onder, omdat de test zo duidelijk opgelopen is. Wat een fijn gevoel! Het blijft uiteraard nog spannend de komende weken, maar tot nu toe zit het wel goed! Mijn man begint er na deze test ook eindelijk vertrouwen in te krijgen. Als alles goed blijft gaan, ga ik maandag de verloskundige bellen.

Morgenochtend ga ik nog een testje doen (heb ik nog liggen) en zaterdag denk ik de CB. Daarna ben ik er wel klaar mee met dat testen haha :)

9. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

Dec 21, 2015
    1,447
    393
    83
    Super nieuws Ditbenik!
    Ik ga je nu dan gewoon feliciteren hoor: GEFELICITEERD !!!

10. Babywish2016

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Ik ben heel benieuwd naar je testjes hoor en ik snap dat je daarna klaar bent, ik blijf je topic volgen meis <3

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar je testje morgen. En ik hou je zeker in de gaten! Super gefeliciteerd!

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Ja weer opgelopen! Wat fijn meid

13. soura

soura Bekend lid

May 16, 2011
    623
    0
    16
    Van harte gefeliciteerd meid. Hopelijk mag deze blijven. Wat mij wel opvalt, is hoe snel terug sommigen weer worden. Ik mocht na mijn miskraam de eerste maand zeker niet terug zwanger worden. Omdat de risico's grote zijn. Ik zal voor je duimen

14. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dit is voor iedereen anders. Vk's geven hierover ook andere adviezen. Im hoor vaak dat dames een maand moeten wachten maar volgens mijn gyn heeft dat advies meer te maken omdat je anders de eerste dag van je laatste menstruatie niet weet. Zeker bij vroege miskramen die 'goed' verlopen is het volgens mijn gyn in ieder geval geen probleem om weer zwanger te raken. Juist veel vrouwen die direct weer zwanger raken. Ik heb nooit gehoord dat er dan meer risico zou zijn. Ik was niet direct zwanger na mijn miskramen maar dat was meer omdat ik het zelf lastog vond om allemaal te verwerken. Medisch gezien had het wel gewoon 'gemogen'.

15. soura

soura Bekend lid

May 16, 2011
    623
    0
    16
    Ja dat ligt idd aan de gyn. Onze gyn, was ook onze fertiliteitsarts en die zag gewoon het verschil. Bij vrouwen die hun eerste menstruatie niet afwachten. Na hun miskraam. Ik hoop natuurlijk voor jullie als voor anderen dat het blijft plakken. Echter zou ik zelf wel hebben gewacht voor een maand.

16. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Dankjewel, lief van je!

Het klopt inderdaad wat Soura zegt, ik heb na elke miskraam eerst een echo gekregen bij de verloskundige en na de laatste keer ook nog een extra echo bij de gynaecoloog om te kijken of alles er goed uit zag en de baarmoeder schoon was. Dit was beide keren het geval dus we mochten er gewoon weer voor gaan. Het schijnt zelfs zo te zijn, dat je lichaam na een miskraam extra vruchtbaar is omdat het er dan extra klaar voor is, of zoiets. Ik denk dat ik dat bij mezelf nu wel kan concluderen dat ik extra vruchtbaar ben hihi :)

Na mijn MA van 10wk in oktober had de gyn wel aangegeven dat het verstandiger was om eerst de menstruatie af te wachten. Dit omdat de zwangerschap een stuk verder was en omdat mijn lichaam niet uit zichzelf de miskraam heeft ingezet. Daarnaast was het ook wel fijn omdat ik toen een duidelijk startpunt van mijn cyclus had :)

17. soura

soura Bekend lid

May 16, 2011
    623
    0
    16
    Na mijn MA van 10wk in oktober had de gyn wel aangegeven dat het verstandiger was om eerst de menstruatie af te wachten. Dit omdat de zwangerschap een stuk verder was en omdat mijn lichaam niet uit zichzelf de miskraam heeft ingezet. Daarnaast was het ook wel fijn omdat ik toen een duidelijk startpunt van mijn cyclus had :)[/QUOTE]

Idd dit is de reden. Na een cyclus is je baarmoeder leeg en echt schoon. MAr bedoel het zeker niet negatief. Ik weet zelf hoe moeilijk het wachten is. En wat voor een verdriet dat een miskraam achterlaat

Hopelijk blijven alle wondertjes bij ons

18. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Mooi gezegd Soura, helemaal mee eens!

Ik heb vanochtend weer getest, alleen was mijn urine heel erg licht doordat ik gisteravond tijdens een etentje erg veel water heb gedronken. Dus vanmiddag doe ik er nog eentje, omdat een paar dagen terug hij 's middags ook beter was opgelopen dan 's ochtends :D

Goed, hierbij het testje! Hij is iets opgelopen, ondanks de hele lichte urine! Yessss!! Wat ben ik blij!!!!!

Attached Files:

19. Mopa36

Mopa36 Actief lid

May 5, 2016
    175
    7
    18
    Female
    wauw super mooi om te zien.

Gefeliteerd echt mooie testen

20. Babywish2016